אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
תעזרו לי אני מחפש קירור טוב אבל רק אחד מאלה בעצם אם אתם מכירים משהו בסביבות המחירים של אלו אז תרשמו ומה עדיף מכל האפשרויות שנתתי תודה מראש ...
-
- 7 תגובות
- 603 צפיות
-
-
לאחר O\C אני בודק את היציבות אם OCCT ולאחר כמה דקות הווינדוס ויסטה סוגר לי את התוכנה.... אז ניסיתי אם תוכנה EVEREST הבדיקה עוברת בהצלחה גם בדקתי אם S&M והבדיקה עוברת בהצלחה למי אני אמור לאמין?
-
- 4 תגובות
- 603 צפיות
-
-
אם עשיתי אובר קלוק קטן וכשהעליתי את ווינדוס הוא עשה לי מסך כחול כזה.. מה עשיתי לא נכון? ד"א החזרתי את ההגדרות הישנות.
-
- 6 תגובות
- 603 צפיות
-
-
שלום ! יש לי לוח של חברת BIOSTAR צ'יפסט 945 של אינטל הביוס הוא של POENIX ואני לא מוצא בביוס אפשרות להעלות את תדר הבאס האם בעדכון ביוס זה ייסתדר או שפשוט אני לא מחפס במקום הנכון בברכה EFINET
-
- 2 תגובות
- 603 צפיות
-
-
שלום. קניתי מחשב חדש ואני רוצה לדעת האם יחזיק מעמד באוברקלוק לכרטיס מסך.... עד לפני חודש לא ידעתי אפילו מזה אוברקלוק אבל נכנסתי פה לעיניינם ואני קצת מבין עכשיו.... המפרט בחתימה.. הטמפרתורות שלי דיי בסדר... מעבד : מאמץ-49 לא מאמץ-41 כרטיס מסך: אני אביא מחר
-
- 5 תגובות
- 603 צפיות
-
-
שלום אני מתחיל בתחום העלתי את הFSB/CPU שלי. האם אני צריך לעלות עוד משהו? איך אני בודק אם הכל בסדר? PRIME95 (מה אני צריך להריץ שם?)? תודה
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
-
כיצד אני יכול לקרר את הזיכרנות האלה? ???
-
- 4 תגובות
- 603 צפיות
-
-
בדקתי אצלי במחשב טמפרטורה מעבד וגם בתוכנה של הלוח EasyTune5 וזה מראה אחרת לגמרי וגם SpeedFan אם אני לא טועה זה temp 3 מה באמת נכון
-
- 4 תגובות
- 603 צפיות
-
-
-
רוצה לקנות מאוורר ל P3 העתיק שלי (הישן מאוד מרעיש) איזה סוקט זה בדיוק?
-
- 7 תגובות
- 603 צפיות
-
-
שלום, יש לי SAPPHIRE 9800SE 256 BIT , לאחר פתיחת צינורות עיבוד והמהרה ל380/330 עדיין לא הייתי מרוצה (2800 3DMARK 2005) אז החלפתי לו את המאוורר ליותר חזק. לאחר החלפת המאוור ניכנסתי ל- ATITOOL והוא הראה לי ארטיפקטים בתדר 380/330 משהו שלא היה לי מקודם, ניסיתי לעלות ב-5 לזיכרונות ולליבה ונהיו יותר ארטיפקטים, חשבתי שזו תקלה ב-ATITOOL אז עשיתי בדיקה ב-3DMARK 2005 והתוצאה שלי ירדה ב- 200 (האם זה הגיוני?) מה אני יכולל עשות שההארטיפקטים יעלמו ושאני יוכל לעלות עוד בתדרים? תודה למגיבים.
-
- 5 תגובות
- 603 צפיות
-
-
היי יש לי כרטיס 7900GTX OC ואני רוצה לעשות לו OC אם איזה תוכנה מומלץ לעשות? אני יודע שאפשר אם הדרייבר של NVIDIA אבל לא מצאתי שם את ההאופציה כזו, ואם מישהו יודע עד איזה טמפ מקסימלית אני יכול להגיע אם הכרטיס הזה? תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 602 צפיות
-
-
הורדתי את ה RIVATUNER וזה נראה לא רע מצאתי איפה אפשר לעשות אוברקלוקינג לכרטיס ומאוד שמחתי כי זה בדיוק מה שחיפשתי. הכל טוב ויפה אבל אני לא יודע בכמה להעלות. יש לי כרטיס מסך Nvidia Riva TNT2 Model 64 32SDR המהירות ההתחלתית של הCORE היא 125 והמהירות ההתחלתית של הMEMORY היא 150 אז מה אני צריך להעלות מבין השניים ובכמה. תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
שלום, אני צריך קירור למעבד Q6600 למטרות OC, תקציב עד 300 ש"ח עם חריגה אפשרית עד עכשיו חשבתי על כמה קירורים, thermaltake v1 bigtyphoon vx SCYTHE INFINITY מי מהם יותר טוב ויתאים לצרכים שלי, הביצועים יותר חשובים לי מהרעש. המארז שלי לא הכי גדול שיש אז אני לא בטוח לגבי הINFINITY בגלל שיש לו שני מאווררים ואני מפחד שהם יתנגשו בספק או בכרטיס מסך, זה יכול לקרות? (ואם זה גבולי, זה יוריד מהביצועים?) תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 602 צפיות
-
-
אני אוטוטו מתקין תקירור
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
שלום אני הולך לקנות בשבוע הקרוב מחשב חדש, ואני רוצה לשים לו קירור מים אבל לא רוצה להזמין מחו'ל הוא שום דבר כזה אז עם מישהו יכול לעזור לי לחפש מערכת טובה מחנות מוקרת. תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 602 צפיות
-
-
1.6 פנטיום 4 נורטווד 478 סוקט מה הטמפרטורה המומלצת ? וכמה צריך לעלות גוף קירור שיהיה לא יקר כזה אבליספק את הסחורה....
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
היי לכולם, יש כ.מסך GF 4 440MX, כעקרון, הוא בא בתדיריות של 270\405 . התקנתי לו מאוורר ממש טוב שמסתובב כל הזמן ב6400RPM מאחר ואין לי חיישן טמפרטורה עליו..... עשיתי אובר למעבד עד ל310 שם הוא נעשה לא יציב ולעומת זאת לזכרונות לא הרגשתי צורך לעשות אובר מאחר וזה קונטרולר אחד ל64 מגה שזה אומר שכל ה64 מגה מקבל 405 מגה הרץ שזאת מהירות מאוד גבוהה יחסית שאפילו מתקרבת לFX. המעבד במהיריות ששמתי אותו עליו דיי קריר מה שמביא אותי לחשוב שבעיית חוסר היצובות אינה נובעת מחום אלא פשוט ממגבלות הPCB עצמו להעביר כל כך הרבה מידע. שאלתי היא: איך אני עולה באובר?? , לא יתכן שאפר לעלות רק ב40 מגה הרץ.... האים אני צריך להוסיף עוד מהירות לזכרונות? תודה רבה!!!, יאיר.
-
- 6 תגובות
- 602 צפיות
-
-
אני יודע שבמערכות שאין בהם נעילה של AGP ו PCI ההרד-דיסק הוא גורם מאוד מגביל בכל מה שכשור בOC לFSB אז אני רוצה לדעת העים למי שיש HD 7200RPM או 5600RPM זה ישנה עד מקסימום OC לFSB? והאים יש השוואות אל HDים ובאיזה FSB מקסימום הם יהיו יציבים?
-
- 3 תגובות
- 602 צפיות
-
-
זה נכון שכדי לקבל את הfsb צריל לכפול את תדר הבאס ב4 ? אוו לחלק את הבאס ב4? ועם אפשר תמונה מ cpu z שתראה לי ואני יכול לחשב ואלמת זאת תודה
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך בלי מד טמפרטורה. אם אני אעשה לו OC יכול להיות שהוא ישרף או יתקלקל?? ואם אני אדאג לעשות אחרי כל העלאה לבדוק ארטיפקטים ולא יהיו אז אפשר להסתכן??
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
המעבד שלי ל 45-46 בזמן מנוחה,והטמפרטורה הכללית במחשב דברך כלל על 51-52 (גם במנוחה אם זה משפיע ולמרות שלא נראה לי) אני צריך גם בבקשה תוכנה שבדוק טמפרטורה של כרטיס מסך,הארד דיסק וכל השאר חוץ מאוורסט ניסיתי את כל הגרסאות כלום לא פועל חוות דעת יתקבלו בברכה! תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
היה לי OC יציב שחבר של אבא שלי עשה לי ל Q9550 - 3.4GHZ עכשיו אני רוצה ללמוד לעשות את זה בעצמי וגם קראתי שאני יכול להגיע עם המעבד הזה ל 4GHZ+ עם המעבד (Q9550) לוח (EP-45-DS3L) והקירור (AC EXTREM) שיש לי חיפשתי המון באינטרנט ולא מאתי כלום אולי מישהו יכול לכוון אותי למדריך טוב שיסביר איך לעשות OC זאת אומרת הסבר מפורט על איך לקבוע תדר נכון לזכרון איך לקבוע מתח נכון למעבד וכו או מדריך ספציפי ללוח אם שיש לי (EP-45-DS3L) תודה לעוזרים !
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
מאיפה אפשר להוריד ביוס לכ.מסך שיתן יותר מתח? זה אפשרי ביכלל? כי הגעתי לגבול של הכרטיס עוד מגה הרץ אחד הוא ניתקע >: http://service.futuremark.com/compare?3dm05=860244 5592 ואיך התוצאה?
-
- 6 תגובות
- 602 צפיות
-


