אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
בתוכנה easytune5 רשום לי system 50 cpu 28 הראשון זה טמפ הלוח אם והשני של המעבד ? כי בcoretemp זה מראה לי שהטמפ של ארבעת המעבדים 40 בערך.אז מה זה הcpu ? שאומרים שטמפ המעבד לא תעבור את ה 80 מעלות, הכוונה למעלות שרשום בcoretemp או למעלות שרשום ב easytune cpu ?שזה גם מה שרשום בביוס . המעבד הוא Q6600 .
-
- 4 תגובות
- 603 צפיות
-
-
קניתי 3 מאווררים למארז שלי 2X8CM ו9CM השניים מקדימה אמורים להכניס אוויר אבל אני לא בטוח מה התפקיד של המאורר בצד מכניס אוויר או מוציא?
-
- 7 תגובות
- 603 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לדעת אם יש דרך לעלות מתח למעבד לא דרך הביוס כי יש לי לוח ישן. הבנתי שיש משהו כזה מוד פיזי. משהו יכול בבקשה להסביר לי מזה ואיך עושים את זה. תודה מראש לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 603 צפיות
-
-
עכשיו הטמפ' הממוצעת ירדה מ-30-32 ל-24-26 בלי החלפת קירור בגלל מזג האוויר מדובר על טמפ' מעבד איך הטמפ' הזאת?
-
- 6 תגובות
- 603 צפיות
-
-
יש לו מעבד 2.4 לא C לא מתוכנן ולא היה OC המעבד מתחמם מאוד איזה HSF כדאי לו לקנות ויש לו מגבלה אז בבקשה לא להגזים שיהיה בערך 150-200 שקל
-
- 8 תגובות
- 603 צפיות
-
-
שאלה נגיד אני העלתי את הFSB ואז המחשב לא נדלק בFSB הזה אני מעלה וולטים של המעבד? כי זה מעצבן לפתוח את המחשב ולאפס את הביוס כל פעם הדרך היחידה שזה עובד לי זה עם אני מוריד את המכפלה ואז ווינדאוס לא עולה תודה מראש, טומי.
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם במערכת מים הזאתי שווה משהו, http://www.pch.co.il/docs/pd1088756729.htm יש למישהו משהו להגיד על זה? 8) תודה מראש, רן!
-
- 2 תגובות
- 603 צפיות
-
-
-
הראשון: Thermaltake Tower112 Pure Cu CL-P0024 עם מאוורר Vantec Thermoflow 120MM והשני: Thermalright XP120 עם מאוורר Vantec Thermoflow 120MM בבקשה רק מי שיודע שיגיב -אני לא מעוניין שיטעו אותי אנשים שפשוט אוהבים מאוד את אחד מהם. תודה, עמית
-
- 7 תגובות
- 603 צפיות
-
-
הזמנתי היום את הגוף קירור thermalright xp-90 ורציתי לשאול אם המשחה הטרמית שבאה איתו טובה או שכדי לי לקנות arctic silver????? המשחה שבאה עם הגוף קירור היא מבוססת על כסף או שהיא קרמית?
-
- 2 תגובות
- 603 צפיות
-
-
יש ברשותי את הקייס הזה - THERMALTAKE ARMOUR MX+ http://www.thermaltake.com/product/Chassis/midtower/armorPlusMx/vh8000bws.asp לוח אם הזה - XFX 780I http://www.xfxforce.com/en-us/products/motherboards/7series/780.aspx השאלה שלי היא האם יש דרך איכשהו לשלוט על כל המאווררים ובייחוד על המאוורר צד 23CM? המחבר שמגיע הוא עם מתאם 4 פינים רגיל כמו החיבור חשמל בצורבים וכדומה. בלוח אם יש חוץ מחיבור מאוורר CPU ו-SYSTEM עוד 4 חיבורי מאווררי AUX. האם ישנו מתאם שיכול להתאים ביניהם? תודה
-
- 2 תגובות
- 603 צפיות
-
-
ואם כבר אני מתקין מערכת קירור מים אז רצוי גם משהו שיוכל להגיע למעבד ולזיכרון בבקשה. המארז הוא CM690 עם 4 (נכון להיום) דיסקים קשיחים וכונן 5.25 אחד ולכן ואני יכול להכניס את אגן המים והמשאבה בחזית ב5.25, את הרדיאטור אני יכול להתקין למעלה מאחור עם הסט מאווררים הכפול שיש לי או עם שני המאווררים שיש לי למטה אבל אז צריך למצוע קונפיגורציה חדשה לכניסת אוויר ואין מקום מאחורה בגלל ה4870CF והספק של ENERMAX, אני מניח שכאשר אני לא אצטרך את הULTRA 120 EXTREME אז יתפנה עוד מקום מעל הCF למאווררי פליטה ומאוורר יניקה נוסף על הדלת צד. אז אם מישהו מכיר מערכת שמבוססת בעיקרה על איזה 3-4 תאים של 5.25 כמו הTHERMALTAKE 760i (http://www.thermaltakeusa.com/Produc...C=1160&ID=1616) או 780e (http:…
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
הזמנתי מחשב עם מעבד 820dc .האם בשימוש רגיל בלי OC , מעט משחקים ועיבוד וידאו ביתי עם כרטיס מסך 6800GS יש צורך בקרור כל שהוא. האם הקרור הוא חובה או בגדר המלצה למשתמשים כבדים. והאם המנעות מקרור תקצר את חיי המעבד המחשב הישן שלי בן 6 שנים ועדין עובד כמו פנתר ובלי קרור. תודה
-
- 4 תגובות
- 603 צפיות
-
-
אני מתחיל ואני רוצה לעשות OC למעבד 3500 AMD משיהו יכול לפרסם מדריך תודה
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
מה לדעתכם הקירור הטוב ביותר למעבד INTEL 2.4C?
-
- 4 תגובות
- 603 צפיות
-
-
יש לי מעבד 3000+64BIT AMD ולוח אם של ASUS A8NSLI DELUX 2GB RAM של קינגסטון 400 MHZ בקיצור עשיתי עובר קלוק למעבד שהיה על 1.8 GHZ העליתי ל2GHZ שניסיתי לעלות עוד זה הראה לי 1.5 GHZ שהורדתי שוב תמהירות זה הראה לי 2.0GHZ אבל תמיד שאני מעלה זה מרא לי 1.5GHZ אם מישהו יודע איך פותרים את אשמח לדעת תודה!!!! החום של המעבד לפני העובר במהירות 1.8 היה 30 במנוחה 35 במאמץ 100 ואחרי העובר הוא 31 במנוחה ו37 במאמץ שיא של100% הלוח אם נשאר רגיל 30 עד 34 מעלות אז ככה לא נראה לי שיש לי בעיה בקירור ! :s05: הינה דוגמא....! [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 603 צפיות
-
-
אני חדש בזה ואני אשמח אם תעזרו לי
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות athlon 64 3200 soket 939 mother board ga-8kn ultra 9 nf4 כרטיס מסך ג'יפורס 6600 256MB pci-e אני אשתמש בו בעיקר למשחקים, אופיס, וקצת תיכנות. האם אני צריך מערכת איוורור ו/או קירור בנוסף על מה שמגיע עם המחשב? ואם כן אז מה מומלץ? אני לא אעשה אוברקלוק. תודה.
-
- 2 תגובות
- 603 צפיות
-
-
אני הולך לרכוש בימים הקרובים מחשב HTPC, המארז יחסית קטן והמעבד יהיה E5200 האם יספיק לי הקרור המקורי של המעבד ? (אני קונה מ KSP, רגיל) אני כמעט בטוח שהמעבד שאני רוכש כולל קרור מקורי.... כמו כן חשוב לי שהמארז לא יהיה רועש מידי....יש מצב שהמקורי לא כזה נורא? במידה ולדעתכם אני צריך לרכוש אחד אחר מה אתם אומרים על: VertiCool II SP601B0 שעולה רק 65 ש"ח במציאון שלהם אם יש המלצות אחרות אשמח אם זה יהיה מ KSP תודה לכולם
-
- 6 תגובות
- 603 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי את הכרטיס מסך של SAPPHIRE 1900GT 256MB והוא די חם (הגיע לי פעם ל91 מעלות במאמץ!!!!). אז חשבתי אולי שווה להחליף קירור ז מה את ממליצים? והאם ההחלפה פשוט?? כלומר האם אני יצליח להחליף אותו לבד?? (אני בניתי את המחשב אולי זה עוזר במשהו). תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 603 צפיות
-
-
אהלן שבוע הבא כנראה אני קונה 6800 של MSI תמליצו על קירור טוב בשבילו עד 200 שקל כולל משחות ודבקים ולאדע מה...... ואם אפשר הסבר איך מחברים את זה כי אין לי שמץ.... תודה
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
אני מעוניין בתוכנה כזאת (שם, או קישור ישיר) הכל חוץ מ- speed fan ואל תגידו לי ללחוץ על כפתור חיפוש, כי לא מצאתי תוכנות אלא רק דיונים בנושא...
-
- 4 תגובות
- 603 צפיות
-
-
לקראת הוזלת המחירים של מרובעי ליבה ב-22 ביולי , מעניין לדעת איך המעבדים האלה ב-OC , והאם קרור אוויר טוב מספיק ל-OC במעבדים הללו ?
-
- 7 תגובות
- 603 צפיות
-
-
המעבד הוא P D 925 המחשב פשוט לא מפסיק לצפצץ מהזמזם של הלוח בכל פעם שאחי משחק Warcraft3. אני הסקתי שמדובר בחימום יתר של המעבד מכיוון שזה קורה רק במשחקים די תובעניים ביחד למחשב ומפסיק כשמצמידים מאוורר ביתי למארז הפתוח. האם ישנו פתרון זול יחסית לבעיה?
-
- 2 תגובות
- 603 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לקנות קירור לכ.מסך שלי (X800XT) שמתחמם מאוד, ורציתי לדעת איזה קירור יותר טוב: -Evercool Turbo2 - ZALMAN ZM80D-HP או משהו אחר שלא עולה יותר מ-100 ש"ח. תודה לעונים . נ"ב: האם זה בכלל הגיוני שטמפ' העבודה של הכרטיס (לא במאמץ) היא 70C?
-
- 4 תגובות
- 603 צפיות
-


