עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by shai265,

    אני מגיע לביוס למקום שבו אפשר לעלות את FSB והוא נעול הוא לא נותן לי אפשרות לעלות או להוריד הלכתי לפי הספר. דרך אגב : לוח אם : ASUS P4 S 800 D מעבד: P4 2.6 HT אני רוצה לעלות ל 3.0 מי שיודע איך משחררים את הנעילה שיעזור לי???

    • 7 תגובות
    • 604 צפיות
  2. כשהרצתי את פריים כחלק מתהליך בדיקת היציבות והטמפ באחד נסיונות האוברקלוקינג המתחים והיציבות היו בסדר אבל 2 ליבות הגיעו ל73 מעלות בזמן שלא היתי נוכח לבדוק ושחזרתי ביטלתי והורדתי את רמת האוברקלוק. עכשיו נשאלת השאלה האם בטמפ' כזו נעשה נזק למעבד וכדומה? נ.ב הבדיקה רצה כשעה וחצי כמדומני עם הטמפ' הנ"ל המעבד הוא Q6600 G0

    • 4 תגובות
    • 604 צפיות
  3. Started by motorishta,

    יש לי בחירה של 3 מאווררים ...התכוונתי לקנות את המאוורר של thermaltake 120 מ"מ עם הלד אבל כשאני נכנס לאתר היצרן אני מגלה שהוא עושה פחות סיבובים מה-80 וה-90 מ"מ תציעו לי מה לקנות...מה יותר יקרר לי את המארז? הנה אתר היצרן הוא יעזור מאוד.... http://www.thermaltake.com/accessories/dcfan/led/bluesmart.htm יש שם פרטים על שלושת הסוגים..120,90,80 תודה!

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  4. Started by Bah_gots_pIII_450,

    א. מה הheatsink הכי שקט בארץ שמתאים לamd athlon TB 1.4? ב. מהם החומרים שצריך כדי לנקות שבב של כרטיס מסך שהורידו ממנו את ההיטסינק ואיך עושים את זה? עם איזה מטלית? יש לי degreaser אבל הוא בצורת ספריי...

    • 5 תגובות
    • 604 צפיות
  5. Started by ass-s,

    שלום ! אני בעליו הגאה של מעבד AMD XP 1800 ומה שרציתי לדעת זה מה יכולות האוברקלוק שלו. הקוד שרשום עליו הוא- AXDA1800DUT3C JIUHB0311UPBW תודה!

    • 7 תגובות
    • 604 צפיות
  6. Started by Bear Cub,

    לוח 945PS3 גיגהביט (מפרט מחשב בצד). ב SYSTEM MEMORY MULTIPLIER שיניתי מ AUTO ל 2.66 ששינה את ה MHZ מ 667 ל-709. FSB OVERVOLTAGE CONTROL שיניתי מ 1.32500V ל 1.33125V ע"י העלאת 0.1VOLT משום מה יום אחרי שעשיתי את זה המחשב נכבה לי פעמיים בפתאומיות והטמפ' של המעבד היית 80 מעלות וירדה כל שנייה-2 במעלה עד ל 35. מה יש לכם להגיד?

  7. Started by guykeren3,

    להרכיב את הX2 לא מסובך נכון? מישהו יכול לתת לי הוראות בבקשה? הוראות על הרכבת הX2 ולא הS1.

    • 1 תגובה
    • 604 צפיות
  8. Started by giloman,

    חבר שלי רוצה לקנות טרמלרייט XP120 עם ENERMAX 120 MM הוא מעוניין לדעת האם למאוורר יש וסט מהירות ?

    • 8 תגובות
    • 604 צפיות
  9. http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_141_168_1840&products_id=11412 VANTEC All In One Water Cooling Kit Stingray STG-100 Water Block: Universal CPU Water Block: (Socket 462, 478, 754, 939, 940, LGA 775) CPU-Dimension: 67x50x16mm Material: Aluminum Alloy Cover & Copper Base Northbridge Water Block: Northbridge-Dimension: 37.5x37.5x23.5mm Material: Aluminum Alloy Cover & Copper Base Southbridge Water Block: Southbridge-Dimension: 37.5x31.5x23.5mm Material: Aluminum Alloy Cover & Copper Base VGA Water Block: VGA -Dimension: 37.5x37.5x22.5mm Material: Aluminum Alloy Cover & Copper Base Water Pump: Dimension: 20.5x10x15.3mm 230~240V 50Hz: Max…

    • 4 תגובות
    • 604 צפיות
  10. שלום לכולם, אני זקוק לשני תוכנות הראשונה היא למדידת טמפ' הכי אמינה ויציבה שניתן למצוא. והשאלה השנייה היא איך/עם איזו תוכנה אפשרי לשנות את הRPM של המאווררים ניסיתי עם SPEEDFUN ולא הולך..עם איזה תוכנה לנסות??? ועוד שאלה קטנה איך אפשרי ל"קבע" את מהירות המאוורר של הכרטיס מסך לקבוע!.אני מנסה עם NTUNE של NVIDIA לשנות אותה (כרגע על 98%) לכיוון ה140% כי מאוד חם בימים אלה ויש OC קטן(של 650 לליבה,850 לזיכרונות) ולאחר ריסט הוא חוזר לברירת מחדל(וניסיתי לשמור והכול)..עם איזו תוכנה אפשרי לשנות את המהירות??

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  11. Started by pc student,

    חברה יש לי fx5200 של gainward (גרסאת le)ואני רוצה לנשות לעשות לו vmod ואני זקוק למדריך. help?any one?

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  12. Started by iwm,

    טוב אז עשיתי OC קטן ככה לסמפרון שלי והצליח עכשיו הFSB שלי עומד על 222 והוא גם יציב בPRIME ברגע שאני מעלה אותו ל223 הוא הופך להיות לא יציב בPRIME95 ועושה אררור אחרי כמה דקות של עבודה מה שכן הצלחתי להפעיל את המחשב עם FSB של 235 ועשיתי SUPER PI יצא תוצאה של 48 שניות!! אז ככה הנה כל הפרטים אולי תוכלו לעזור לי להעלות את המהירות ועדיין לשמור על היציבות?? דרך אגב למי שלא יודע בלוח של אביט אפשר להעלות את המתח למעבד באחוזים זה הולך 6 אחוז 12 אחוז ו14 אחוז והמתח לזיכרון הולך בקפיצות של 0.05 [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 604 צפיות
  13. האם מישהו מכיר תוכנה להצגת טמפ' מעבד על הצג בזמן משחק? אשמח לדעת אם לאחר האוברקלוק המעבד לא מתחממם לי יתר על המידה.... בתודה מראש לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  14. Started by yakir8,

    שלום הרצתי בדיקה בתוכנה S&M הוא הראה לי 2 בעיות ב CPU(FPU) power supply את השני הבנתי שזה אומר שאין מספיק מתח אבל מה הראשון אומר מה אני צריך לעשות כדי לפתור אותו עריכה בזיכונות הוא מראה לי בעיה מספר 1 מה זה אומר?

    • 1 תגובה
    • 604 צפיות
  15. וולקנו 11+ יתן לי שיפור משמעותי בואברלוקינג על פני 7+? בקיצור, שווה החלפה? או שניהם אותו זבל

    • 3 תגובות
    • 604 צפיות
  16. Started by D-j-d,

    שלום, אני מחפש לי פאנל עם תצוגת טמפרטורה.. שיהיה בו תאורה אחורית כדי שאוכל לראות אותו דרך פלסטיק שחור שקוף שכזה.. או בקיצור שיתאים למארז: NZXT Apollo כדי שיראה ככה בערך: http://techgage.com/reviews/nzxt/apollo/mediapanel.jpg מקווה שהבנתם אותי =] תודה לעוזרים!

    • 3 תגובות
    • 604 צפיות
  17. Started by seladlev,

    אם מישהו יכול לומר לי את מידת הרעש של הקירור בכותרת אני אשמח באתר הרשמי זה לא מצויין ואין לי מושג מאיפה אני משיג את הנתון הזה

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  18. Started by shlomi8,

    יש לי תכרטיס הזה עלה לי 650 שקל http://img307.imageshack.us/img307/130/asda6ft.jpg אפשר לעשות אותו יותר טוב או משהו...? אה ודרך הגב אין לי עליו מאוור ואיןן ליי מושג איךך מחברים לו אין לי בעיה של תשלום או משהו...

  19. Started by see4,

    הגעתי ב OC עד 2.6 עם מכפלה של 11 (סטוק) ו 237 HTT יציב , אני מנסה לעלות ל 2.7 אני מוריד מכפלת HTT ל X3 ו זיכרונות ל DDR400 כדי שלא יהוו מחסום , אני מעלה מתח מעבד עד שאני מצליח להעלות XP בבדיקה ב S&M נתקע בשלב ה FPU ...העלאת מתח לא תעזור .... רציתי לדעת אם זה משנה אם אני מוריד מכפלת מעבד ל 10 ומעלה HTT ל 270 זה משנה כאילו זה יתן יותר מרווח למעבד , או שזה בדיוק אותו דבר כמו 11X246 נ.ב : טמפ" בעומס ~55

    • 11 תגובות
    • 604 צפיות
  20. Started by shmulikg,

    יש לי כרטיס מסך מאוד ישן ... עשיתי לו OC ב POWER STRIP .... 1)כדי שהכרטיס יהיה בOC מהרגע שהוינדוס עולה אני חייב להפעיל את POWER STRIP ברגע שוינדוס עולה ? איך אני יודע אם הכרטיס יציב ו\או חם מידי והOC לא מוגזם ?

    • 6 תגובות
    • 604 צפיות
  21. Started by NeTBaLL,

    מה זה steping go???ובאיזה מעבדים?

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  22. Started by tomer87,

    להלן שתי אפשרויות: 1). Vantec Nexus NXP-305-BK Fan & Light http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_330&products_id=6774 או 2). Coolermaster Aerogate II Fan Control Panel http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_330&products_id=4685 תודה על העזרה תומר בכר

  23. Started by ben007,

    שלום אחים שלי מה קורה? אז ככה איזה מאורר לאינטל הכי כדאי/מומלץ לקנות? שלא יעבור את ה-( 180 שקל) והאם כדאי לקנות את זה- http://www.thermaltake.com/accessories/dcfan/35drivebay/a1873.htm יש לו 4 מאוררים ובקר שליטה תודה לכל העונים 8)

    • 1 תגובה
    • 604 צפיות
  24. Started by aviramb,

    יש לי SonicTower מחובר על AMD64-3200. חיברתי את המאוורר של שיושב ממש מאחוריו לחיבור SmartFan על הלוח אם (GIGABYTE GA-K8N51GMF-9) כדי שבשעת מנוחה המאוורר יוריד מתח ומהירות כדי לשמור על השקט. עם הלוח יש את התוכנה Easy Tune של GIGABYTE שמאפשרת לקבוע רמות פעולה של המאוורר. השאלה שלי היא פשוטה: האם הרמות האלה שנקבעות עובדות רק שהתוכנה עובדת? או שיש גם איזשהו בקרה על המהירות מה BIOS? מה קורה אם התוכנה לא רצה ברקע- האם עדיין פעולה ה SmartFan נמצאת באיזשהו ניטור כלשהו? לא מתאים לי שפתאום המעבד יהיה במאמץ ובגלל שהתוכנה לא ברקע ולא מגבירה את פעולת המאוורר תעלה סתם הטמפרטורה שלו מעבר לסף מקובל... מישהו מכיר את התשובה?

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות

דיונים חדשים בפורומים