עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by גוגומגוג,

    ביום ראשון קניתי מאוורר PRIMECOOLER ב 200 ש"ח חיברתי אותו, אבל אני לא כל כך מרוצה מהתוצאות , הוא לא שקט כמו שחשבתי וגם לפי התוכנות אוורסט ו SpeedFan (אני לא יודע אם היא מזייפת) חום המעבד לא ירד ונישאר על 48. אני חושב להחליף (אם לא יעשו לי בעיות) לBigTyphoon מה אתם אומרים ? הוא יתאים לי? המערכת שלי: MSI 865PE Neo2-PS MS-6728 v2.0 Pentium 4 Prescott 2.80GHz 478Pin תודה

    • 13 תגובות
    • 604 צפיות
  2. Started by AmitMa,

    אז ככה... זה הלוח אם והמעבד שלי: מעבד: AMD Athlon XP (1100 mhz) והלוח אם: Epox EP-8RDA+ עכשיו, רציתי לעשות להם אוברקלוקינג וכמעט ואין לי מושג איך... את המארז אני הולך לקרר כמו מקפיא עם הרבה מאווררים וסירקולציה כמו שצריך. ולמעבד יש את הביג טיפון שמקרר אותו. יש מצב להדרכה?

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  3. Started by Or_s2006,

    שלום! יש לי שאלה הקירור למעבד Big Typhoon בא עם משחה טרמית מרוחה עליו? איזה משחה טרמית הכי טובה אמרו לי ARCTIC SILVER 5 THERMAL COMPOUND - 5g היא טובה? בתודה אור

    • 4 תגובות
    • 604 צפיות
  4. Started by Friedman,

    שלום ברשותי המעבד AMD Athlon 64 3800 Dual Core Socket 939 ולוח האם DFI LanParty NF4 ULTRA-D nForce 4 Ultra 939 נמצאים במארז מידי נקי ומתוחזק אוויר נכנס מקדימה ע"י מאוורר של 120 אוויר יוצא מאחור ע"י מאוורר נוסף של 120 כמו כן יש לי Thermaltake BigTyphoon CPU Cooler עבור המעבד. הטמפרטורה של המעבד סביב ה 40 הטמפרטורה של לוח האם סביב ה 46 מה שניראה לי קצת גבוה. אשמח לקבל את דעתכם תודה

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  5. Started by Redraff,

    שלום המאוורר של המעבד שלי נדפק כנראה. הוא על 5000 סל"ד ומרעיש נורא. אז חשבתי לקנות קירור חדש למעבדץ אבל חשוב שהוא יהיה מתאים גם לסוקט 478 וגם ל775. מה הקירור הכי טוב שיש והכי מומלץ שיוריד לי את הטמפרטורה הכי הרבה (אני גם רוצה אוברקלוק קטן)? תודה המעבד שלי זה P4 2.8GHZ PRESCOTT

    • 5 תגובות
    • 604 צפיות
  6. נכון לפני שמתחילים אוברקלוק למעבד צריך לכבות כמה דברים בביוס כמו cool n quiet אז השאלה שלי זה אחרי שסיימנו עם האוברקלוק ,האם צריך להחזיר את הדברים האלו לכמו שהיו ?

    • 4 תגובות
    • 604 צפיות
  7. Started by amitbatito,

    אפשר בבקשה מדריך לעשות אוברקלוק אבל שהיה פשוט ומובן לא כמו באתר ושהיה בו איך לעלות מתחים לשנות את התזמון של הזיכרונות וכל הדברים האלה תודה מראש לעוזרים!!!

    • 3 תגובות
    • 604 צפיות
  8. Started by Evil_Mind,

    שלום לכולם! אני רוצה לעשות אוברקלוקינג למחשב שלי (מעבד AMD K6-2 350) וישנם כמה דברים שאני לא מבין מהטבלאות על הלוח אם (החברה נקראת UZI אבל בכל התוכנות כתוב שהוא מיוצר ע"י קומפאק) מה הכוונה למהירויות המיוחסות בטבלאה של ה cpu|sdram|pci שיש לה שני עמודות של ICW179 ושל ICS9248-81 ? אם מישהו יכול לתת לי גם עצות באיזה צורה ואיך לעשות את האוברקלוק , הכוונה להעלאת המכפלה ,העלאת המתח למעבד או העלאת מהירות הBUS אם לזאת הכוונה בטבלאה.. כרגע הבאס הוא 100 3.5 SiSoftware Sandra Processor(s) Model : AMD-K6 3D processor Speed : 350MHz Multiplier : 3.5x Model Information : K6-2 3D (Chomper) 266-550 2.2-2.4V (Revision/Stepping : 8 / C (0 Stepping Mask :…

    • 3 תגובות
    • 604 צפיות
  9. Started by Anas-Nanas,

    שלום, עד אתמול חייתי באושר ועושר עם הגוף הנוכחי מזה שנתיים : Zalman CNPS7000B-AlCu 92MM Fan אבל אתמול בצעד טיפשי החלטתי לנקות את המחשב בעודו פועל ושברתי את אחד הכנפיים של המאוורר.... עכשיו אני נאלץ לקנות גוף חדש אך איני יודע איזה. אני צריך גוף תואם תושבת 939 (Athlon 64), רצוי שקט יחסית. אגב, אני לא עושה אוברקלוקינג אבל אני מעוניין לשמור את המעבד קריר. בתודה, ניר.

    • 5 תגובות
    • 604 צפיות
  10. קניתי את המשחה שמתי אותה ושהפעלתי את המכשיר בגלל החום זה אפילו לא נדלק. זכרתי שפעם ראיתי באיזה סירטון שהמשחה הזאת היא בכלל בצבע כסף, אז חזרתי למשחה הקודמת שלי, וזה עבד מוזר מאוד, קניתי את זה ב Ebay ולא נראה לי שהוא זייף את זה למרות שזה היה זול.

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  11. Started by SomeoneUknow,

    טוב אתמול קיבלתי את המעבדE5200 אז הגעתי איתו ל3.3יציב במתח של זכרונות 1.9 ושל מעבד1.150 יציב למשך שעה . עכשיו ברגע שהעלתיאת המהירות ל3.4 פתאום התחילו להיות בעיות מתח הזכרונות עלהל1.94 ומתח המעבד ל1.18 וזה מסרב לעשות בדיקה לשעה הנה תמונה :

  12. Started by itayab,

    שלום קניתי שלשום מחשב חדש, E6400, עם לוח אם ASUS P5B. התקנתי את התוכנה SPEEDFAN, ומשהו מאוד מוזר מופיע לי: תחת הסעיף AUX, הטמפרטורה נעה בין 119 ל-125 מעלות צלזיוס.. חיפשתי קצת בגוגל וראיתי שלעוד אנשים עם לוח דומה של אסוס (גרסת DELUX) יש את אותה בעיה. זה מוזר, שכן בטמפ' של 125 מעלות המחשב לא היה עובד... הנה קישור לתמונת מסך של התוכנה: http://img185.imageshack.us/img185/8871/untitledqv6.jpg מישהו נתקל בבעיה כזאת? ואגב, יש לי מארז 6a21 (הרד דיסק אחד של 160GB, ועוד אחד של 80GB, וצורב DVD אחד. כרטיס מסך 7600GS, ספק 550W של צ'יפטק). אם אני לא טועה, אין לי שום מאוורר מקדימה ובצד - האם לדעתכם יש צורך להוסיף מאווררים שם? ועוד משהו - הגיוני שאני מרגיש שיוצא אוויר מקדימה? זה לא אמור…

  13. Started by Yaron-Cohen,

    Thermalright XP-120 + Thermaltake Thunderblade 120MM AeroCool DP-103 Cpu Cooler Zalman CNPS7700-AlCu 120MM Fan ZALMAN CNPS7000B-AlCu CoolerMaster Hyper 48 KHC-L91-U1 אני מחפש גם שקט..!!...זה לא הכי חשוב..אל מומלץ..!!

    • 3 תגובות
    • 604 צפיות
  14. Started by Adirz,

    לאחר המלצות מאתר אחר קניתי זוג מאוררי SF2 והם רועשים באופן לא נורמלי (גם על המצב הנמוך ביותר). אני צריך המלצה על מאווררים אחרים וחשוב מאוד שהם יהיו שקטים. תודה לעוזרים .

    • 5 תגובות
    • 604 צפיות
  15. Started by yoav9,

    הצעות שיפור/יעול/אוי כמה המארז מכוער/כל דבר אחר יתקבלו בשמחה נ.ב. עוד שבועיים לערך כאשר אתקין עוד קטודה ואשר את המראה הכללי של המארז (חוטים וכו) אפרסם תמונות באיכות טובה

    • 3 תגובות
    • 604 צפיות
  16. Started by rino,

    הגעתי לBAS 400 עם קונרו 6400 וזיכרון פשוט של PQן667 המחשב עובר יפה תבדקי יציבות בORTHOS האם הOC הזה נחשב טוב ?

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  17. Started by rafi-s-,

    תגידו זה בסדר? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 604 צפיות
  18. הי! גיליתי שכנראה ההארדיסק עושה לי את הבעיות של התקיעות והמשחקים הכחולים (הוא רותח מרוב חום) ולכן החלטתי לקנות אמצעי קירור. הבעיה היא שאני לא יודע איזה מומלץ לי ואם בכלל יש מקום לבחירה... אני מתכוון לקנות מ- KSP (החנות הנורמלית היחידה בירושלים, אם יש הצעות למקום אחר אני אשמח), ואני לא יודע מה לקנות משם. חשוב לי שהוא יהיה שקט יחסית אבל גם אפקטיבי. תודה!

    • 8 תגובות
    • 604 צפיות
  19. Started by Fenomeno,

    קראתי ברשת שיש בעיה להתקין את ה-TUNIQ TOWER על ה-S3 בגלל גודל ה-caps מסביב לתושבת המעבד..מישהו ניסה והצליח? זה אפשרי? אם לא ה-TUNIQ, על איזה גוף קירור הייתם ממליצים? תודה.

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  20. המפרט שיש לי בחתימה. כמה אני יכול להגיע איתו? והמעבד זה P4 1800 A נורטווד, סוקט- 478 ,FSB 400. אני כרגע על מהירות 2466. בFSB של-548 במקום 400 סטוק. אני כבר כמה זמן עובד על המחשב באוברקלוק כמו שמפורט בחתימה שלי ואין לי בעיות. הטמפ' של המעבד נמוכות במנוחה 32-36 ומאמץ 44-46. המחשב עובד לי ממש טוב האם עוד אוברקלוק יעזור? כי אני לא מצליח לעבור את ה-145 בבאס ושיהיה יציב או שהמחשב לא עושה בכלל פוסט. אני עכשיו על באס 137 במקום סטוק 100 , ועל וולטאז' סטוק. נעלתי AGP וPCI . יחס מעבד לזיכרון 1:1 והזכרונות שלי יותר מהירים ממה שהלוח תומך אז הזכרונות לא מגבילים אותי ב-OC. אז מה שמגביל אותי זה המעבד שבסטוק עובד על 400 FSB ועכשיו העליתי אותו ל-548? או שאני אני צריך להוסיף וולטאז' למעבד?…

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  21. Started by Esparco,

    יש לי ספק 400W והשני 350W עכשיו אני לא בטוח שה400 יותר טוב כי לפי מה שראיתי ב 350 הוא מציג מתח יותר גבוה הוספתי תמונות של EVERST תגידו לי מה יותר טוב בבקשה!!!! זה ה 400W זה ה 350W

    • 7 תגובות
    • 604 צפיות
  22. Started by Ashand,

    שלום האם מישהו ביצע OC למעבד E4500? האם המעבד יציב ב-OC? יש לי את הלוח אם של אסוס P5NE SLI ורציתי לדעת איך אני עושה OC למעבד ועד כמה אני יכול להגיע...מספיק לי עד 3GHZ ואני מקווה שאני אוכל להגיע דיי בקלות... תודה

    • 1 תגובה
    • 604 צפיות
  23. Started by p-o-i,

    8800gts 320 951\1489\651 e8400 3.0Ghz@3.78Ghz 4GB DDR2 840 3dmark06 - 13488 Vantage- performance - 4893 GPU score - 4373 CPU score - 7606 עכשיו איך משפרים את התוצאה העלובה הזאת!!!

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  24. Started by Erk0kyDa,

    תיראו אני קניתי לפני כמה ימים HD4850 power color עכשיו שאני רוצה לעשות לו אובר קלוק מהדריבר הוא מגיע engine 650 memory 1100 עכשיו הורדתי ati tool עכשיו יש לי בעיה בתוכנה עכשיו באיזה תוכנה אני צריך להשתמש תמליצו

    • 1 תגובה
    • 604 צפיות
  25. Started by Zambar,

    חוץ מהמאוורר על המעבד והמאוורר של הספק, יש לי רק מאוורר אחד על המארז שדואג לקירור שם בפנים. אבל קיץ וחם, והחלטתי להוסיף עוד שני מאווררים למארז, כאשר המאוורר הנוכחי יפלוט אוויר מלמעלה והשנים החדשים יצרו תחלופת אוויר מקדימה לאחורה בתוך המארז.. תיכף נגיע לעניין תקציב, אבל כמה שאלות - א. האם מאווררים סטנדרטיים אמורים להספיק לעבודה שכזאת? ב. אם לא, התקציב העלוב שלי הוא 100 שקל. חשוב שהם יהיו שקטים ויעשו את העבודה כמו שצריך. ג. איך אני אמור לדעת אם אני צריך למשל מאווררים של 120 מ"מ או 80 מ"מ וכו'?

    • 5 תגובות
    • 604 צפיות

דיונים חדשים בפורומים