עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. בשביל להחליף אותו ב zm80c-hp של זלמן??

    • 2 תגובות
    • 605 צפיות
  2. המהרתי את המעבד שלי מ 2GHZ ל2.4GHZ מדובר בAMD 64 VENICE 3200+ בביוס רשום שהזכרונות עובדים על 333MHZ במקום על 400MHZ. האם עדיף להשאר ככה עם מעבד חזק יותר אבל זכרונות שעובדים על 333MHZ או לחזור ל2GHZ ולהעלות את המהירות של הזכרונות ל400MHZ? :s05:

    • 2 תגובות
    • 605 צפיות
  3. Started by ReDeViL,

    אחים שלי יש לי שאלה חשובה איך אני מחבר לד לספק שלי? בשביל שיאיר אני מעוניין לעשות את זה למארז שלי שיקבל אור אך איך אני עושה את זה? אני מאוד יודה לכם אם תעזרו לי כי זה ממש חשוב לי

    • 1 תגובה
    • 605 צפיות
  4. Started by Vladgi,

    יש לי את הלוח שמצויין בכותרת עם מעבד axp2600 barton,רציתי לדעת מה יתן לי ביוס פרוץ מבחינת אוברקלוקינג והוא יפגע לי ביציבות המערכת בכללי??

  5. Started by Mind_Reflection,

    האם יש דרך לדעת איזה סטפינג יש לי במעבד ?

    • 2 תגובות
    • 605 צפיות
  6. Started by Yossi1981,

    אבל קודם כל אציג פה את נתוני המערכת שלי - לוח אם של MSI K7T266 PRO 2 נותן אפשרות לשלוט המתח המעבד והזכרון זכרון עד 2.8 ומעבד עד 1.9 מעבד אתלון 1700 מכפלה סגורה ( שתפתח בקרוב) זכרון 256 במהירות 266MHZ של SUMSUNG כ.מסך MSI G4TI4200 128MB AGPX4 מאורר וולקנו 6CU טמפרטורת מערכת בזמן מנוחה - 34 מעלות ( יש לי מארז מקורר היטב) לוח 34 בעומס 42 מעלות , לוח - 36 ועכשיו לבעייה שלי אני לא מצליח לעשות אוברקלוק , כל פעם שאני מגביר את קצב הFSB ועושה ריסט , נתקע לי המחשב אחרי כמה שניות שאני עושה אובר קלוק ל(באס = 139)1800 , אז המחשב נתקע לי אחרי שהווינדוס עולה, כשאני עושה ל-(באס=145)1900 הוא נתקע לי בדר"כ שהמחשב מעלה את הווינדוס. אם אני עושה מעבר 146 , המחשב יעשה לי טובה אם הוא יעלה בכ…

    • 5 תגובות
    • 605 צפיות
  7. Started by dima_s,

    שלום לכולם! יש לי שאלה, אולי מישהו יודע בארץ חנות שמוכרים שם גופי קירור של DANGER DAN או EK? ממש צריך אותם בשביל STRIKER II. תודה.

    • 3 תגובות
    • 605 צפיות
  8. Started by nicirnTAL,

    אממ... לקחתי סכין יפנית התחלתי לחתוך. עכשיו, לפעמים נחתך הלפסטיק אך עטפתי אותו בסלוטייפ... אוקיי המשכחתי, עיגלתי סובבתיני ושמתי את הסילוטייפ מסביב. עכשיו חיברתי, ואני לא רואה את הכוננים בווינדוס ( :-\ ). זה בגלל ה"קריעות"? בגלל שאני חכם, יש סיכוי שחיברתי הפוך... ואיך כ"כ הרבה סימון, איך אני יודע? ( :-[ ) * יש לי הרגשה שזה לא הפורום המתאים...אז...

    • 5 תגובות
    • 605 צפיות
  9. Started by eranir,

    הזמנתי מפרט שכולל את ה-q6600 בתוך ה-P150. אני צריך להוסיף קירור למעבד (יהיה OC, איפשהו בין 2.7 ל-3.0) ולמארז. למארז אני צריך מאוורר 90mm שיהיה כמה שיותר שקט, כדי לחבר מקדימה לצורך קירור ה-HD. למעבד אני צריך קירור רציני, שוב - עם דגש על שקט, ושישמור את המעבד על רמות סבירות גם ב-OC. עברתי סקירות על המון קירורים, ואני מתפלא מאוד על התגובות החד משמעיות שמתקבלות כאן בנוגע למה טוב ממה. הקטגוריה מכילה את: Infinity, Nynja, TT BT VX, TT MaxOrb, TT V1 ועוד כמה, ובאתרים שונים (מ-טום'ס ואנאנדטק ועד לסיילנטפיסי בשביל המלצות על קירורים שקטים...) ראיתי תוצאות שונות להשוואות. רציתי לשאול בפעם ה-100 בערך איזה קירור מהנ"ל עדיף, עם איזשהם סימוכין לעניין. אעדיף שההמלצות עבור המאוורר 90 יהיו …

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  10. ברצוני להפוך את הנוזל קרור אשר במערכת למגיב לאור UV , שמעתי שישנה איזו אבקה שמתערבבת עם הנוזל או איזה נוזל סמיך שאפשר לערבבו עם נוזל ובכך לקבל נוזל אשר מגיב לאור הנ"ל...האם משהו יודע איכן ניתן להשיג את המוצר בארץ?

    • 1 תגובה
    • 605 צפיות
  11. Started by Ac-Boy,

    http://www.youtube.com/watch_fullscreen?video_id=hB9MbbGIjXQ&l=216&t=OEgsToPDskJVAEqcQZSaA7rRcEl8j9-0&fs=1&title=CPU%20Up%20to%205.255%20Ghz מדהים. זה חנקן נוזלי לא?

    • 7 תגובות
    • 605 צפיות
  12. Started by sahargt,

    שלום קנית מחשב נוסף שבו אני יכול להתעלל בו המחשב מדגם SONY VAIO RS420 Desktop מעבד P-4 2.8 לוח האם אני לא ממש יודע בדקתי עם SiSoftware Sandra Standard זה מה שיצא Asustek P4SD-VX מה זה הלוח הזה? זכרון 512-2700 DRR אני לא מצליח להפעיל הביוס תודה

    • 4 תגובות
    • 605 צפיות
  13. Started by shoeyal,

    שלום כרגע יש את האחורי שמגיע דיפולטיבי(כנראה גלובספן) ומקדימה יש Thermaltake Smart Case Fan Blue LED - 120mm האם כדאי להחליף ביניהם כדי לשפר סירקולציה נ.ב ה TT 120 פועל כרגע על 4\3 כוח מטעמי רעש

    • 5 תגובות
    • 605 צפיות
  14. שלום חברים,יש לי מחשב נייד שאחרי כמה דקות של פעילות מפסיק להגיב ועושה כול מיני עיוטים על המסך,אמרו לי שזה מלא באבק וצריך לנקות,אני וחבר פתחנו את המכסים הקטנים וניקינו גם את הארדיסק,זה עזר ליום יומיים,וחזר שוב הבעיה. את המחשב עצמו אני לא יכול לפתוח כי אין לי את המברגים המתאימים. מה אני יכול לעשות כדי להיות בטוח שזה מאבק ואיך אני יכול לנקות בלי לפתוח אותו או לפתוח בדרך כול שהיא? תודה רבה לכם,שראל[br]פורסם בתאריך: 28.12.2007 בשעה 11:56:24 הלו?.. מישהו אולי מבין במחשבים ניידים....?.. ???

    • 4 תגובות
    • 605 צפיות
  15. עשיתי OC ל9600XT שלי (לצערי הצלחתי רק 8% יותר =\ ) ואז עשיתי ריסטרט וזה חזר לרגיל ואני לא יודע איך לסדר את זה... אני עושה OC עם ATITOOL

  16. Started by ndv,

    כמו שרואים התמונה הטמפ' של הכרטיס מסך 238- זהו כרטיס מסך חדש - GF7300GS איך אני מסדר את זה? http://img187.imageshack.us/img187/6393/64500154yc7.jpg [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 605 צפיות
  17. ראשית אציין שהOC ייעשה בחנות TMS בחינם בעקבות קניית מחשב,כי אני לא יודע לבצע OC לבד ועכשיו,למפרט...לכמה אוכל להגיע עם המפרט הבא: מעבד Pentium E (C2D Technology) E2160 1.8Ghz 1MB FSB800 OEM לוח אם Gigabyte GA-P31-S3L Conroe Support GP31S3L מארז NZXT Apollo No PSU Black קירור למעבד Sunbeam Tuniq Tower 120mm ספק כוח Enermax Liberty 400W 30A @ 12V קירור למארז Glacialtech 120mm Case Fan Entering Bearing 18dba 36CFM זיכרון Transcend 2GB (2x1GB) DDR2-667 CL5 דיסק קשיח WD 250GB SATA II 16MB WD2500KS כרטיס מסך Sparkle 8800GT G92 512MB DDR3 DualDVI Retail כמה הערות ושאלות: 1.אבקש מכם השוואה בין מעבד שלא עבר OC לבין מעבד שעבר OC בינוני בפרמטרים הבאים: א.אורך חי…

    • 9 תגובות
    • 605 צפיות
  18. Started by Works4me,

    המתח מופיע כ1.616 אך משתנה כל הזמן ל1.600 למתח הנ"ל ....יכול להיות שזה מה שגורם לחוסר היציבות במערכת והאם זו בעיית לוח או ספק ?

    • 4 תגובות
    • 605 צפיות
  19. אשמח לשמוע הסבר מהן האפשרויות השונות פה: 1)TARGET TEMP 2) TEMP TOLARANCE 3)START CONTROL 4)STOP CONTROL תודה מראש לכולם! [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 605 צפיות
  20. Started by BandiT,

    קניתי לוח אם מסוג Gigabyte K8NF-9. יש לי 2 מאווררים של 12 מ"מ.. הצלחתי לחבר רק אחד...לא מצאתי לאן לחבר את השני.. משהו יכול לעזור לי בזה..

    • 6 תגובות
    • 605 צפיות
  21. Started by BigMs,

    שלום, אני יודע שיש תוכנות שמראות את הטמפרטורה של הדיסק. נראה לי שאחת מהם נקראת HD Monitor. מה שמסקרן אותי זה איך התוכנה יודעת את הטמפ' ? האם יש צורך בחיישן חיצוני שקונים בחנות? מה היא טמפ' תקינה לדיסק קשיח ? יש ברשותי : WD 10k RPM 36GB SATA תודה רבה לכל מי שיעזור

    • 2 תגובות
    • 605 צפיות
  22. Started by Lanzar,

    שלום לכולם יש לי בעיה מעצבנת פעם שהחלפתי משחה טרמית ל AS5 היגעתי ל 2507MHZ לא כל כך יציב אבל היה מצליח לסיים 3DMARK ו AQUAMARK ועל 2400MHZ המחשב היה יציב מאוד מאוד בלי שום בעיה ואתמול היתחיל לי בעיה שהוא עושה לי RESTARTים פתאומיים ניסיתי להעלות מתח הבעיה לא נפתרה זה עשה לי את זה כבר כמה פעמים את התופעה הזאת והייתי מוציא את הגוף קירור מנקה ומורח שוב פעם משחה וזה היה מסתדר אבל עכשיו זה לא מסתדר לי... יש לי ספק כוח של SUNSHINE חחח 480 וואט יכול להיות שזאת הבעיה של היציבות ? כי אני לא רוצה להשקיע סתם ככה על ספק... חשבתי שזה אוליי ספק כי לפעמים שאני מדליק את המחשב אז המחשב נדלק וישר נכבה ונדלק שוב... מה יכולה להיות הבעיה ??? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 605 צפיות
  23. Started by r1v,

    שלום, שבוע הבא אני מזמין מערכת כזו: מעבד: INTEL CORE 2 QUAD S775 2.4GHz Q6600 : "SLACR" - BOX ¤917 לוח אם: GIGABYTE GA-P35-DS3L ¤443 כרטיס מסך: SAPPHIRE PCI-EX 2.0 RADEON HD4870 512MB GDDR5 - RETAIL ¤1358 דיסק קשיח: WD 320GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD3200AAKS ¤313 צורב DVD: LG DVDRW GSAH55N X20 - BLACK - PATA ¤135 זיכרון: G.SKILL 4096MB (2048MBX2) DDR2 800 CL4-4-4-12 - F2-6400CL4D-4GBPK ¤473 מארז: NZXT TEMPEST w/o PSU ¤453 ספק כוח: CORSAIR VX 550W : CMPSU-550VXEU ¤463 קרור למעבד: THERMALTAKE V1 FOR AMD&INTEL S462/478/754/775/939/AM2 : CL-P0401 ¤238 שירותי מעבדה: הרכבת מחשב + בדיקת מאמץ 24 שעות + בדיקות מקיפות ¤0 מחיר סופי: ¤4793 המפרט הורכב ב - ww…

    • 2 תגובות
    • 605 צפיות
  24. שמעו: לפני הכל ככה יש לי על המעבד מאוור וולקינו7+ יש לי מארז של צונמי הכחול 350W בקשר לטמפרטורה: המחשב שלי נמצא על השולחן צנמוד לקיר בחדר דיי חם! שאני פותח מזגן בחדר אז הטמפרטורה יורדת ה3 4 מעלות! אני יכול לעשות OC למחשב הזה: AMD ATHELON XP 2000 לוח אם של ג'יגהבייט VAXP זיכרון של קורסאיר 256 400MHZ 3200 יש לי על המעבד וולקינו 7+ וכרטיס מסך: GF4 TI4200 AGPx8 של לידטק והנה הטמפרטורות לפי Hmonitor לאחר פעולה של המחשב במשך 5 שעועת: CPU1:58.5 C CPU2:48.5 C HDD: 42.5 C COOLING FANS- Power:4963rpm אפשר לעשות משהו? נ.ב. אני לא מבין בזה אבל אם אפשר לעשות משהו אים לי בעיה להזמין אנשים שאני מכיר שיעשו לי ??? ;D

    • 3 תגובות
    • 605 צפיות
  25. התקנתי את התוכנה riva tuner אני לא יודע איפה נמצא המהירות של המאוורר של הכרטיס מסך

    • 3 תגובות
    • 605 צפיות

דיונים חדשים בפורומים