עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. תודה רבה!!! ועם תוכלו לפרט...

    • 1 תגובה
    • 605 צפיות
  2. קניתי לאחרונה את המערכת הבאה: שנראית בסופו של דבר ככה: עריכה מסיבית: רציתי לדעת... איזה פתרון קירור אתם מציעים לכרטיס מסך, שיהיה שקט, יעיל, איכותי (תמורה טובה לכסף) כמו כן אשמח לקישורים או לעצות על אוברקלוקינג לכרטיס מסך, אין לי שום מושג איך מבצעים אוברקלוק. מודע לעובדה ששמתי את הדיון לפני שלושה שבועות, לא קיבלתי תשובה על השאלה המחודשת (לאחר דיון ופידבק), אז אל תתנו לי באן או משהו.

    • 1 תגובה
    • 605 צפיות
  3. אז ככה, מדובר על מושקין REDLINE שאמורים להגיע ל500MHZ על 2-2-2-4. השבבים בכותרת, שבבים שאוהבים הרבה מתח. הלוח כמו שמצויין בכותרת, יכול לתת להם הרבה מתח. מעבר לספרדר שעליהם, הוסף מאוורר 80MM. כמו כן הם נמצאים חלקית מתחת לזלמן CU7700 אימתני. המאוורר 80 נמצא בין המאוורר 120 של המארז שמכניס אויר, למאווררים של המארז ושל הספק שמוציאים אויר. מצורפת תמונה - השאלה היא, האם זה מספיק? כי החבר'ה האלה לא מתעוררים מתחת ל3.5mV. [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 605 צפיות
  4. המפרט: Intel® PentiumDual-Core E5200 2.5GHZ BOX OCZ Vendetta CPU Cooler (FIRST VERSION) DFI LANPARTY UT UT P35-T2R Socket 775 G.skill DDR2 4096MB 800MHZ HK CL4-4-4-12 Antec Three Hundred Gainward nVidia GeForce GTX260 Golden Sample 896MB 216SP

    • 2 תגובות
    • 605 צפיות
  5. סתכלו כאן בבקשה: http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/g/_/g/t/i/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200408101314024595/200409062147474308/lllllll.JPG ותגידו לי האם הטמפרטורות האלה טובות לאוברקלוק שכזה? יש לי קירור סטוק למעבד...ותיסתכלו על המיפרט ותגידו לי בבקשה. תודה לעוזרים! נ.ב התכונה שמאמצת את המחשב ובודקת יציבות פועלת כבר 45 דקות וזה היתייצב על הטמפטורות האלה כבר הרבה זמן!

    • 8 תגובות
    • 605 צפיות
  6. Started by udilbaz,

    טוב.. רציתי לקבל עצות לגבי איך לקרר את הכרטיס מסך שלי .. יש לי כרטיס מסך 7600GT של LEADTEK שהוא בעייתי בנוגע לטמפרטורה שלו.. וגם לא ממש מצאתי בישבילו החלפה לסטוק שיש לו... אם תוכלו בבקשה למצוא לי פיתרון לקרר אותו על ידי החלפת הקירור הסטוק שלו בין ה- 100 ל300 ש"ח.. אבל בכל זאת תביאו לי את כל מה שאתם מוצאים בבקשה .. :-* תודה רבההה למוצאים ולעוזרים!!!! :-*

    • 6 תגובות
    • 605 צפיות
  7. Started by igalkr11,

    שלום ! הנה המעלות של המחשב של אחרי ששימנתי אותם ליפני כמה שעות: כמו שאתם רואים לא משהו אני רוצה להוריד עוד את המעלות של המעבד ואת הכרטיס מסך ! הבעיה שאני לא יודע איזה מאורר הכי טוב ל כרטיס מסך כי יש לי עליו אני רוצה לעשות בנוסף כמו שיש פה במדריך אחד אבל אני לא יודע כנה מ"מ ואיזה טוב ואני גם לא יודע איזה מאורר טוב לספק כי זה שיש לי עכשיו אמרו לי שהוא חרא, יש לי עכשיו :http://www.goldtop.co.il/category.asp?catid=1094 הנה צילמתי תמחשב שלי : איפה שסימנתי שאני רוצה לשים את המאורר וזה המאורר של המעבד שלי שאותו אני רוצה להחליף : תודה !!!! נ.ב התקציב שלי 500 ש"ח

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  8. בוקר טוב לכולם, לפי מה שאני חשבתי המכפלה של ה-P4 1.8A היא 18 בגלל שהבאס הוא 100 ו-18X100 נותן 1800. רציתי לדעת מה כדאי להעלות? אתה מכפלה? או את ה-FSB? וגם לאיזה FSB המעבד הזה מסוגל להגיע בקירור אוויר ThermalRight AX478 + DELTA FAN וכמה הוא מסוגל להגיע עם קירור מים {תתיחסו לשתיהם}. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 605 צפיות
  9. Started by RoNeR,

    יש לי לוח של msi עם סוקט 478 מעבד 2.4 ניסיתי לעשות עליו אוברקלוק הכלתי ל3.0 הדלקתי תמחשב הוא ניתקע קצת לא רצה להיכנס לתוכניות עשיתי ריסט דרך כפתור והוא לא רצה לעלות יותר למערכת הפעלה... נייסתי להחזיר להגדרות ההאורגנליות לא הלך הבעיה נישארה ניסיתי לפרמט תמחשב גם לא הלך וא לא מגיע למסך הכחול של הפירמוט ביכלל המחשב רק עולה נותן פוסט נותן להיכנס לביוס והכל או לעלות דברים דרך הבוט ממשיך מגיע לקטע שהוא צריך לטעון מערכת הפעלה ומראה מסך שחור פשוט.. למישהו יש פיתרון לבעיה המוזרה? או איזה חלק צריך להחליף

    • 2 תגובות
    • 605 צפיות
  10. Started by roeiw,

    איך הזכרון שלי Hynix 512 400Mhz D43 עושים 2-3-3-7 במקום 3-3-3-8 על 400Mhz ללא אוברקלוק או תוספת מתח?

    • 2 תגובות
    • 605 צפיות
  11. יש לי משהו שנקרא: CPU HOST Frequency(MHZ) (לוח gigabyte 945P) וכשאני לוחץ יש לי לבחור במספרים מ100 עד ל600 השאלה אם שם בעצם עושים את הOC ואם כן מה וכמה לאחר מכן יש לי PCI-E Frequency(MHZ( הוא על AUTO) הבנתי שעדיף שהוא יהיה מותאם אישית ויהיה קבוע ז"א לשנות אותו ל100Mhz ?(קראתי את המדריך ככה אמרו לפי המדריך אנ ירק רוצה להיות בטוח) ואת האפשרות של ה DRAM BANK INTRELEAVE אני לא מוצא בכלל , זה קיים בלוח הזה והיכן המחלקים והיחסים בביוס המעפן הזה? תודה רבה רבה לעוזרים..

    • 7 תגובות
    • 605 צפיות
  12. שלום, קניתי מחשב אשר נעשה בו אוברקלוק של החנות. לאחר שהתקנתי מערכת הפעלה הופיע לי מהירות מעבד 3GHz (המעבד שקניתי E4400), עד כאן הכל טוב ויפה. לאחר שהתקנתי מערכת הפעלה אחרת, הופיע לי כבר 2GHz. ניכנסתי לביוס ושם נראה שכן עשו אוברקלוק (המתח הועלה). מה יכולה להיות הבעיה? תודה,

    • 12 תגובות
    • 605 צפיות
  13. Started by tk4,

    יש לי זכורונות GSKILL 1000MHZ 5-5-5-15אני עכשיו באוברקלוק למעבד E5200... הבאס נמצא על 250... וביחס של 1:2 לזכרונות עכשיו רציתי לדעת אם אני מעלה עוד קצת ת'באס... עד לאן אני יכול להגיע שיהיה בתחום הבטוח של הזכרונות?

    • 8 תגובות
    • 605 צפיות
  14. Started by avi333,

    הקירור של הכרטיס מסך שלי הרוס ניקיתי אותו כבר כמה פעמים וכלום לא עוזר אז ניראה לי שאני יקנה לו קירור חדש השאלה אם בשביל כרטיס ג'יפה 4 128 מגה שווה להשקיע בקירור כבד יחסית כמו זה או שאני יקנה כזה דבר פשוט הקטע שאני יודע שמצד אחד לא שווה להשקיע הרבה על הכרטיס הזה כי הרבה לא יצא ממנו... אבל מצד שני אני פוחד לקנות תפשוט ולהיות מאוכזב או שהוא לא יעשה תעבודה ואני יצטרך לקנות עוד משהו ואז כבר יבזבז סתם.. אז תעזרו לי לבחור ליפני שהכרטיס נשרף (אני שם תיד על המאוורר וזה חם אני לא יכול להשאיר אותה הרבה עליו מרוב החום)

    • 9 תגובות
    • 605 צפיות
  15. הכל בגדר של תאוריה עם הצלחה של 99.99999% בחרתי להקל עליכם את פתיחת המכפלה של מעבדי הפלומינו ע"י הולכה של גשר אחד עד שתיים שימו לב כדיי לפתוח מכפיל 10.5 צריך להוליך רק גשר אחד!!

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  16. Started by gshhar,

    יש לי AN7,בארטון 2500 עם SP97 ומאוורר 92 של אנרמקס,2 זכרונות של מושקין 256M 3200. אני כרגע בבאס של 200,מכפלה 11 (המעבד שלי לא נעול),העלתי את המתח לצ'יפסטק ל-1.70,לזכרונות ל-2.70 ולמעבד ל-1.75. 1 עד כמה אני יכול לשחק עם המתחים ז"א עד לאיזה מתח שבו זה כבר מסוכן ומזיק (גם לזכרונות,גם לצ'יפסטק וגם למעבד) 2 מה עדיף או כדאי באס גבוה ומכפלה נמוכה או להפך 3 באיזה טמפ' כדאי לשמור את המעבד ב-OC שהמחשב במאמץ 4 יש כזו אפשרות בביוס יחס בין הבאס לזכרונות - על איזה לשים ומה זה נותן? (יש 5 5 ,6 5 וכו')

    • 8 תגובות
    • 605 צפיות
  17. Started by avner_s,

    אז המחשב שלי הוא כזה מעבד 2800 פרסקוט לוח אם גיגהביט Gigabyte GA-8S655TX Ultra זיכרון של סמסונג pc3200 ddr 400 Wintec אז ככה העלתי את הבאס של המעבד ל215 המכפלה זה 14 וזה הגיע ל3000 אבל יחד עם זאת זה העלה את הבאס גם של הזיכרונות מ400 ל430, זה אומר 215. אבל היו בעיות זה עלה לווינדוס ופשוט פעם נתקע בברוך הבאה ושהוא עלה אז ניהיה מסך שחור החזרתי למצב הקודם כאילו ברור השאלה שלי היא אם הזיכרונות אם 400 אז אי אפשר לעלות אותם יותר נכון ? או שכן ?

    • 7 תגובות
    • 605 צפיות
  18. אני עם ויסטה 64 ביט עכשיו התקנתי את ה RivaTuner v2.24 אני נכנס והתוכנה לא נותנת לי שם דבר על הכרטיס לא יודע למה מישהו יכול לעזור לי ועוד שאלה אם יש לי hd4890 צריך להיות לי מעבד r790 נכון לא r770 ?? כי שנכנסתי ל אורסט הוא הציג לי שיש לי gpu 770 והאורסט נותן לי נתונים ולא רק באורסט בעוד הרבה תוכנות הוא מציג לי את הקבוצה hd4800 אבל מה שאני רואה באתר של ati שהוא לא בידיוק נחשב ב 4800 כי גם יש לו דריברים משלו אז... תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 605 צפיות
  19. Started by gilgol,

    או bus 400 X 8=3200ghz bus 533 x 6=3200 מה עדיף הרי בשתי התוצאות זה 3200 גיגה?

    • 4 תגובות
    • 605 צפיות
  20. כי הרי אם יש לך טוניק טאוור זיכרון 800MHZ ולוח שמגיע עד באס 500 לפי נתונים.. אז עם הE4400 אפשר להגיע למהירות 4GHZ.. ומעלה.. אבל משומה שלא כמו בגירסת הE6X00 הבנתי שיש מין FSB WALL והמעבד הזה מגיע בקושי ל3.5GHZ.. אז מדוע זה קורה? בגגל שהוא מתחמם מהר יותר? או שיש סיבה אחרת?

    • 4 תגובות
    • 605 צפיות
  21. אני כרגע על 3.6ghz בתצורה של 400X9. אם אני משנה את התצורה ל450X8 המעבד צורך יותר מתח, בעקבות העלאת הבאס?

    • 2 תגובות
    • 605 צפיות
  22. Started by ben_amitai,

    או קיי בעקבות החלפת המשחה הטרמית והירידה הדרסטית בטמפ' החלתי לנסות שוב לעשות OC הבעיה שאני לא מצליח להעלות את FSBשל המעבד ליותר מ300MHZ. כשנסיתי המחשב לא עובר את הבדיקה של הביוס, הוא עושה שלושה ציצופים כאלה ומאתחל את עצמו. ניסיתי להעלות מתח למעבד אבל אני לא יודע איך לעשות את זה... הלוח שלי הוא DFI INFINITY 975X\G

    • 2 תגובות
    • 605 צפיות
  23. Started by fridi,

    יש לי כרטיס XFX 275 GTX במנוחה הוא 60 מעלות ובמאמץ 80 כשאני עושה לו OC קטן הוא נהיה לא יציב בכלל בגלל זה אני רוצה לקנות קירור עד 250 שקל ואם אפשר לא של AC הוא לא מתאים . תודה

    • 2 תגובות
    • 605 צפיות
  24. האם BT או זלמן 9500 מספקים ? יש לי אפשרות לרכוש את מערכת קירור המים הנ"ל במחיר מצחיק ומחפש ביקורות מהפורום על המערכת הנ"ל. מארז: Gigabyte 3D AURORA - GZ-FSCA1-ANS- Silver לוח אם: ASUS P5WD2-E PREMIUM מעבד :intel Pentium D דגם 960D 3.6 G כרטיס זיכרון: שתי כרטיסים Kingston KVR667D2N5/1G כרטיס מסךPX7900GTX TDH leadtek דיסק קשיח : WDC 160GB SATA 2 כונן אופטי : NEC-DVD RW ND-3350A כונן דיסקטים: FDD 1.44MB

    • 9 תגובות
    • 605 צפיות
  25. Started by starter,

    שלום לכולם וקודם כל תודה מראש אני רוצה לצ'אפר את המארז בעוד מאווררים ולהעיץ את המחשב למקסימום היכולת הבטוחה שלו.... הבנתי שזה ניקרא מודינג ? אני רוצה ת'אמת בעיקר את הכרטיס מסך להעיץ למקסימום האפשרי בלי לשרוף אותו... המפרט הוא כזה : AMD Athlon XP 1700+ 1.47 GHz זיכרון די בטוח שDDR 256 כרטיס מסך GF2 MX400 של ASUS איך אני יודע כמה זיכרון ? כתוב על הקופסא (כן אני שומר אותה כבר שנתיים) 32 מגה אבל בproperties כתוב 64... בעיקרון אני רוצה לגרום לו ולמחשב לעבוד יותר מהר... יש לי מלא מאווררים של ספקים... איך אני תוקע אותם ומה אני צריך לעשות לפני זה מבחינת תוכנה\חומרה ? כל עזרה תיתקבל בברכה כי אני, מה לעשות... עדיין(מקווה ללמוד ולהיתפתח) לא ספץ בדברים האלא... וכפי שאמרתי, …

    • 2 תגובות
    • 605 צפיות

דיונים חדשים בפורומים