אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום, רציתי לדעת איך נועלים את האוברקלוק לAGP ב NF7
-
- 4 תגובות
- 609 צפיות
-
-
כמה OC אפשר לעשות תוך שימוש בקירור הסטוק של המעבד? מפרט: P4 2.8Ghz Cache512Kb Northood 2X512MB Geil DDR400Mhz CL2.5 Asus P4P800Deluxe בלוח יש אפשרויות סטנדרטיות של OC. עשיתי 5%. מ2.8GHZ ל2.94GHZ. האם זה מסוכן למחשב ללא שינוי בקירור? מעל לכמה אחוזים צריך להוסיף קירור?
-
- 3 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום לכולם האם יש למישהו המלצה ליצרן טוב של כרטיסי מסך מבוססי nVidia? ב"יצרן טוב" הכוונה היא ליצרן של כרטיסים שעומדים ב-FSB גבוה בצורה מכובדת ולא מרסקים את המחשב. תודה!!!
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
יש לי INTEL CELERON 500MHZ וזיכרון 128SDRAM יש מצב לאוברקלוק בלי מאווררים
-
- 4 תגובות
- 609 צפיות
-
-
ברשותי כרטיס מסך POWERCOLOR PCI-EX ATI RADEON X1950XT 512MB עם מאוורר של חברת AC. לאחר מספר פעמים שהוצג לי חלון ובו המחשב הודיע לי שהכרטיס התחמם יתר על המידה הורדתי את ההגדרות מ-ULTRA ל-HIGH. בתחילה (הכרטיס נקנה לפני שנה) לא הייתה בעיה שכזו, עבדתי עם מסך 17'' אך לא מכבר רכשתי מסך 22''. מה שגורם לי לחשוב שאולי מדובר בזה. בינתיים לא הופיעה הודעה שכזו, אך כשאני נכנס ל-CATALYST אני רואה שהטמפ' של כרטיס המסך, ללא כל מאמץ היא 54-52, עם מאמץ הוא מגיע אף ל -83-82. זה לא נראה לי נוראמלי או רגיל ואת האמת זה די מפחיד אותי. לכן, אשמח אם מישהו ימליץ לי על שיטת פעילות. קרי, קניית מאוורר/ פתרון אחר. תודה.
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
איזה קירור טוב יש לכרטיס מסך GeForce 5200?
-
- 9 תגובות
- 609 צפיות
-
-
אז ככה הבעיה היא כזאת שאני עושה בדיקה ב OCCT רגילה התוצאה יציבה אחרי 8 שעות הטמפרטורת בסביבות ה 65 מעלות וזה סבבה ושניסיתי לעשות בדיקה LINEPARK הבדיקה לא עברה בגלל הטמפרטורות עכשיו אני עושה עוד פעם LINEPARK הטמפרטורות לא עוברות ה 70 מעלות (בדיקה של שעה) אני יכול לעשות עוד פעם והטמפרטרטות היו 75 (בדיקה של שעה) ויש כזה ממצב שאני יעשה בדיקה עוד פעם והטמפרטורות היו גבוהות וזה יקרוס אחרי כמה דקות כי הטמפרטורה תעבור את ה 80 מישהו יכול להסביר לי למה זה קורה ?
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
-
שלום .... אז ככה יש לי שאלה לגבי אוברקלוק למעבד שלי יש לי מעבד intel p4 2.8C northwood עכשיו המהירות של ה -fsb היא 200 על דיפולט זאת אומרת מכפלה של 14 וזרונות על 400mhz כשאני מעלה את המהירות של ה-FSB דרך הביוס אז גם מהירות ה-fsb קובעת מהירת זכרונות שתתאים לה בדיוק וכשאני שם לדוגמא על 220 אז הזכרונות על 375 ואני לא רוצה להוריד את מהירות הזכרונות אני רוצה להשאיר אותם על 400 מה לעשות ?!#@ *רק שאני שם על 214 זה עושה לי גם אובר לזיכרונות ושם אותם על 428 ?!% ובכל שאר המהירויות זה יורד מה-400
-
- 4 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום הלך לי הלוח הקודם אז השגתי לוח של ASUS K8N הבעיה היא שהטמפ' היא 35 בערך כאשר לפני כן היא היתה סביב ה30. ניסיתי לעדכן תביוס בלי שיפור - מה אפשר לעשות? מה הבעיה?
-
- 11 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום לכולם, בעוד כמה ימים אני אמור לקבל את הFREEZER 7 PRO שהזמנתי ויש לי כמה שאלות: 1)מהי הדרך הטובה ביותר להסיר את המשחה הטרמית הישנה מהמעבד? 2)כדי להסיר את הקירור סטוק אני רק מסובב את הקליפסים בכיוון החץ ולמשוך אותם לכיוון מעלה? 3)קראתי בכמה אתרים שניתן להתקין את הפריזר כך שיזרוק אוויר לכיוון אחורי המארז, או לכיוון הספק. יש לי ספק עם מאוורר 12 ס"מ שמוציא אוויר מהמארז החוצה, איזה כיוון עדיף? תודה רבה לכל העונים!
-
- 3 תגובות
- 609 צפיות
-
-
מה קורה כפרות??? שמעו אני רוצה לדעת איזה אובר קלוק לאיזה חלק משפיע יותר הרבה כאשר עושים עליו אובר קלוק... במעבד ובכרטיס מסך אני לא עושה.. כי הם ב45 מעלות ללא אובר קלוק... אז חשבתי לעשות על הזכרונות.. זה ישפיע? המהירות תגדל? בינתיים העלתי את המטח ל 2.75 והזכרונות שלי קרים! יש לי כרטיס מסך של r9800 se aiw abit ic7 max 3 p 4 2.8c antec 1000MG +window antec 430v geil 2X256 golden
-
- 6 תגובות
- 609 צפיות
-
-
אני יכול להגיע בערך עד ל 900MHZ אבל אז הוא כבר עושה בעיות, הדלקתי את הלינוקס ב 850MHZ והכל עבד מושלם את הווינדוס אני מעלה רק ב700MHZ, יותר הוא לא נותן לי. יש את הפס הזה שכאילו הוא עושה שם LOAD, אז שם אחרי כ 10 פעמים שהקו זז הוא עושה RESTART. מה אני יכול לעשות ?? נ.ב המעבד עכשיו ב 700MHZ IDLE 34 FULL LOAD 44~ אני יכול גם להעלות את המתח עד ל 1.85 אבל בנתיים הוא יציב ב 1.65
-
- 9 תגובות
- 609 צפיות
-
-
החלטתי לרדת מרעיון האוברקלוק למעבד שלי עקב הלוח העלוב שברשותי (GA-VAX) ועצם העובדה ש PRIME95 גורמת למחשב שלי לאתחל את עצמו ברגע שאני מעלה את הFSB ...... אז החלטתי לעשות OC לכרטיס מסך החמוד והממוצע שלי 9600PRO של GIGABYTE עם 128 זכרון .... למה כדי שאוכל לשחק במשחקים יותר טוב בלי קרטועים מדי פעם, אז הוספתי קצת אוורור למחשב, טוב נו קצת הרבה : מאוורר 80מ"מ שמכניס אוויר מאחורה למטה (וגם מאוורר את הכרטיס מסך) מאוורר 80מ"מ שדוחף אוויר כלפי מעלה (יושב על תושבות ברצפת המארז) מאוורר 60מ"מ עם 4400RPM (שנמצא מתחת לכונן DVD ודוחף אוויר כלפיי פנים המארז) מאוורר 80מ"מ שמוציא אוויר מחוץ למארז (בגב המארז למעלה כאשר הברזל של המארז נחתך על מנת שתהיה הוצאת אוויר טובה יותר ) vantec aerofl…
-
Intel P4 3.0Ghz ASUS P4P800 Deluxe Kingston 4*256 WD 120GB SATA ASUS DVD x16/48 לבן ASUS CD-RW 52x32x52 לבן MITSUMI 1.44 Thermaltake Highest Xaser III V1000D Super Tower Thermaltake - Butterfly Silent Purepower 480W - Active PFC שחור Thermaltake P4 Spark 7+ Highest Performance Cooler 2 * Thermaltake DDR Copper HEAT SPREADER MSI - GeforceFX 5900 - VTD128 - VIVO + DVI - RETAIL Microsoft Wireless Optical Desktop - BLACK & SILVER - SET האם כדאי לי לעשדות לו OVER-CLOCK? דרך אגב את הDVD והצורב אני מתכוון לצבוע בכחול(אני יודע שזה לא הפורום המתאים אבל בכל זאת)
-
- 8 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום כולם, יש לי בעיה די רצינית באוברקלוק למעבד P4 2.8GHZ + HT שיש לי. הוא בסוקט 478 עם לוח אם PT880 Neo - LSR, והטמפוטורה שלו במאמץ מגיעה ל-65-70 מעלות (במנוחה 53+-). אני רואה כל הזמן אנשים שמעלים את הבאס בעשרות אחוזים, ועושים בלי בעיה OC של 30%, אבל אצלי אני בקושי מצליח 10%... אני מעלה עם התוכנה Core Center של MSI (היצרנית של הלוח אם) את הבאס ב-2 כל פעם, ובממוצע כשה-FSB הוא על 210-220 המחשב נתקע או שיש מסך כחול. לא נגעתי במתחים (Vcore על 1.36), יש לי ספק 350W ג'נרי וזכרונות אחד של CEON ואחד של TWINMOS. מה אני צריך לעשות כדי לעשות OC לפחות של 10% שיהיה יציב??? נ.ב: אנשים אחרים עם P4 תספרו לכמה הגעתם ב-OC, כי שמעתי שאכן P4 הוא לא ה-OC'ר הכי טוב אבל יש כאלה שהצליחו הרבה...…
-
- 9 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום הצלחתי לעלות את הזיכרון שברשותי ל235MHz, השאלה שלי היא האם הוא יכול להשאר ככה תמיד ללא כל חשש של נזק ? בקיצור האם הוא רגיש יותר לOC ממעבד ? ועוד משהו ... האם הורדת מחלק זיכרון/מעבד מוריד ביצועים ? תודה
-
- 5 תגובות
- 609 צפיות
-
-
יש בקטגוריית המודינג שני מדריכים של איך לעשות כזה בקר של מאווררים מה ההבדל ביניהם? ועוד משהו.. יש לי 3 מאווררים של מארז לא כולל וולקנו של המעבד עדיין אפשר לעשות פן באס?
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני רוצה להזמין את הבלוק קירור לכרטיס מסך הזה ולפי האתר של זלמן הכרטיס מסך שלי (ASUS RADEON X1900 XT HTVDP 256MB) לא מופיע ברשימה אבל הרשימה של הכרטיסי מסך ישנה ואולי לא מעודכנת. מישהו אולי יודע אם זה יתאים לי ?
-
- 4 תגובות
- 609 צפיות
-
-
יש לי מעבד e2180@ oc 2.2 יענו 200 מהצ מעל המקור.. ז"א = 10 אחוז יותר.. זה ישפיע במשו? תודה
-
- 5 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום לכולם! יש לי מעבד Q9550 עם VENDETTA2 עליו. בגלל שהמאוורר כשלעצמו מאוד שקט בכלל לא שמתי לב שהוא פועל על מקסימום כל הזמן עד היום בעצם. האם יש אפשרות במעבדים של INTEL להגדיר שהמאוורר יסתובב לפי הטמפ' של המעבד?כלומר באופן יחסי יעלה ויוריד את ה RPM לפי הטמפ' של המעבד? אני יודע שיש כזה דבר ל AMD , אין לי מושג לגבי INTEL, המעבד האחרון של INTEL שעבדתי איתו היה P3 1000MHZ. תודה.
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
הוא שווה את התוספת מה HR-05-SLI הרגיל? האיכות בניה שלו טובה? הוא גמיש מבחינת כיווני\צורות חיבור? איך בכללי הביצועים שלו בחיבור פסיבי מול סינק אקטיבי פשוט? תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
-
http://www.thermaltake.com/coolers/spark/a1715.htm וגם על הקופסא כתוב 6000 סלד אבל בפאנל שליטה שקיבלתי איתו שמתי על מקסימום וראיתי גם בביוס וגם בתוכנה של אסוס שכתוב 6540 סלד איך זה הגיוני? ושכותבים: Life Expectation 50,000 hours לאיזה מהירות מתכוונים??
-
- 5 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום לכולם. אחרי שעשיתי OC ל 8800 640 הגעתי לטמפ' נורמליות ע''י שינוי עוצמת מאורר דרך NVIDIA CONTOL PANEL ל85 אחוז והכל טוב יפה אבל שאני עושה REBOOT למחשב הוא לא שומר לי את זה.. לשם כך עברתי ל-RIVATUNER 2.05 והגעתי לחוצץ של שינוי עוצמת המאורר, אבל ששניתי נגיד ל100 או 90 אחוז ושמרתי אז באותו רגע זה חזר ל25 אחוז ולא התבצע שום שינוי (למרות שהוא מראה שהוא שמר על 100 אחוז למטה אבל בסקלה הוא מראה 25...מאוד מוזר) איך אני ממשיך לפה ומצליח לשנות את עוצמת המאורר ...? ? צרפתי תמונה למצב שהגעתי, תודה לעוזרים מראש. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-


