אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש לי לוח abit duramax איזה מאוורר למעבד אני צריך (אמרו לי לקנות את הארטיקל 7 פרו וכשקראתי עליו אמרו שהוא מותאם למאבדי 2/4 ליבות) אז מה אני צריך גבות תקציבי 150 ש"ח
-
- 4 תגובות
- 612 צפיות
-
-
אז ככה...יש לי את הכרטיס הנ"ל עם 128 מגה... עכשיו נשרף שם איזה משהו והכרטיס לא עובד...וזה שלידו (מימינו נראה שהולך להתפוצץ)....תמונה מצורפת.!! עכשיו שאלה...מה זה הדבר הזה??..הכרטיס בעיקרון רק לא מציג על המסך...כי וינדווס עולה..!!.. ואיך אפשר לתקן את זה??...אין לי בעיה לנסות להלחים משהו כזה... [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 612 צפיות
-
-
מישהו יודע למה זה קורה?
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-
-
אני משדרג בקרוב את המחשב שלי בסכום של 3305 ש"ח. אני רוצה להוסיף לי גם קירור למעבד. חשבתי על הSonic Tower של Thermaltake, שעולה 170 ש"ח בKSP+ שני מאווררי 120 מ"מ מנועה (50 ש"ח לאחד). יוצא לי חריגה של 270 שקלים מהתקציב של השדרוג. רציתי לדעת: א. כרגע יש לי קירור סטוק. טמפרטורת המעבד שלי נעה בין מינימום 40 מעלות בעבודה לא קשה (אינטרנט וכו') ועד ל55 מעלות במאמץ (משחקים כבדים). השאלה שלי האם הסוניק טאוור יוציא את אותן המעלות אם בינתיים אני אקנה וארכיב אותו ללא מאווררים עד שיהיה לי כסף לקנות מאווררים? ב. אם לא, על איזה קירור יותר זול הייתם ממליצים לי? אני צריך קירור כמה שיותר זול, אבל שעדיין יהיה טוב. (המעבד שלי הוא P4 בסוקט LGA775)
-
- 8 תגובות
- 612 צפיות
-
-
מדובר ב E4400 שעליו יושב BT VX על LOW עם משחה AS3 . המעבד מגיע במאמץ של OCCT ל 61 מעלות . האם הטמפ' הזאת תקינה יחסית לקירור שעליו ? (המארז מאורר היטב). עריכה: המעבד באוברקלוק ל 3.1GHZ בלי עלייה של המתח. תודה.
-
- 4 תגובות
- 612 צפיות
-
-
התחלתי לעשות OC למעבד, המעבד כרגע במאמץ עובר את ה-50 מעלות, שהוא לא במאמץ הוא על 42-43 מעלות. עד כמה מעלות מותר להגיע איתו? יש לי קירור ThermalTake TR2-R1.
-
- 0 תגובות
- 612 צפיות
-
-
אני יודע שעקרונית רוב הסינקים של AMD מתאימים לP3 כי יש להם את אותו סוקט, אבל!!! האם סינק מקורי של AMD (אלומיניום , מלבני , מאוורר שחור) יתאים לP3?
-
- 3 תגובות
- 612 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות איוורר למעבד שלי המעבד שלי הוא: אינטל פנטיום 4 3.0 גיגה הרץ (פרסקוט)בסוקט 478 והלוח אם ASUS P4P800-E DELUXE בזמן מנוחה המעבד שלי על 45 מעלות בערך שזה דיי בסדר אבל לפעמים שאני מאמץ אותו עד הסוף נגיד גם משחק במחשב וגם מקודד סרט ל-DVD הוא מגיע ל-62 מעלות בערך אבל יש לציין שהוא לא נתקע בכלל הוא ממש חזק אבל עדיין 62 זה קצת גבוהה לכן החלטתי לקנות קירור ואני צריך שתמליצו לי על משהו טוב עם וסת מהירות ודברים כאלה התקציב שלי למאוורר הוא 200 שקל בערך אפשר גג 250 לא יותר מזה עכשיו אם אפשר תביאו לי לינק למאוור ותתנו על פרטים כמו המהירות שלו ודברים כאלה. תודה מראש והמשך יום טוב
-
- 14 תגובות
- 612 צפיות
-
-
הסתכלתי עכשיו בסטיקי עם הטמפ' וראיתי שהמעבד שלי עובר את הטמפ' המומלצת(45 במאמץ) ב20 מעלות! המעבד במצב רגיל על 52 מעלות ובמאמץ מגיע ל 65 אפילו יותר... אני בודק עם התוכנה של הלוח אם של ג'יגהבייט - איזי טיון 5.
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-
-
נראה דומה מאוד לסדרת ה SK/SLK של Thermalright בשילוב של מאורר מעניין וחדשני עם מיסב Hydro Wave. על פי הנתונים באתר היצרן גוף הקירור הנ"ל מפיק רעש של 21 DB בלבד. נשאר רק לקרוא סקירות על המוצר החדש - על פניו נראה מוצר מבטיח מאוד לקירור יעיל ושקט. קישור לדף המוצר http://www.thermaltake.com/products/heatsink/silentBoost.htm
-
- 1 תגובה
- 612 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם הערכה הזאת של TT היא טובה.. http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=4950 תודה,
-
- 12 תגובות
- 612 צפיות
-
-
צריך קירור שממנו אני אוכל להוציא את המקסימום של הכרטיס הזה ... אם אני הולך איתו למקסימום לאיזה רמה שלו אני אגיע (ישתווה לאיזה כרטיס מסך ?) עם איזה תוכנה מומלץ לעשות לו את הoc ? רק כדי להיות בטוח אין mb שלא תומך בoc לכרטיס מסך נכון ? תודה רבה וחג שמח ! עריכה - עוד דבר ששכחתי בשביל לעשות oc לכרטיס מסך לא צריך ספק איכותי או שכן ?
-
- 7 תגובות
- 612 צפיות
-
-
יש לי שאלה יש לי ג'קסו האם הוא יחתוך ישר חלון? ואיזה חומר אני אמור לשים נו השקוף הזה. :-\
-
- 5 תגובות
- 612 צפיות
-
-
יש לי מעבד כפול ליבה הישנים של amd 3800+ ספק 350 אבל טוב, ואני חושב לחבר כרטיס מסך 4830 במקום ה 7800 שיש לי כרגע, ואז אמרו לי שכדאי גם שאני אעשה אובר קלוק למעבד, כמה ואיך ? לא רוצה להרוס שום דבר, הייתי מוותר על זה אם זה לא יתן שיפור גדול. יש לוח lanparty
-
- 4 תגובות
- 612 צפיות
-
-
יש לי p4 והמאורר הדפוק של אינטל עושה רעש זמזום מעצבן השאלה שלי היא אם איזה חומר משמנים את המאורר של המעבד והאים זה יעשה אותו יותר שקט
-
- 7 תגובות
- 612 צפיות
-
-
הלוח אם שלי הוא MSI RC410M (MS-7173) והוא לא נותן לי לעשות OC למעבד יש לי מעבד Intel 524 3.06Ghz HT והוא כל כך חלש אני מת לעשות לו OC אפילו קניתי קירור חדש למעבד... :-\ שם הקירור: DI5-9JD3A-99 של CoolerMaster שאר המערכת 1GB+512MB DDR2-533\667 Sapphire X1950 Pro 512MB GDDR3
-
- 3 תגובות
- 612 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות אוברקלוק למעבד שלי ורציתי שתמליצו לי על ציוד מתאים, פשוט לא הייתי כאן איזה חצי שנה אז ככה שאני לא ממש מעודכן בכל הקשור לדבר, למי שלא זוכר, אני הוא ReQo הייתם קוראים לי ספאמר אבל השתניתי....... טוב אז בואו ניגש לעניין זהו המחשב ברשותי: Intel pentium 4 2.0a ghz 512kb cache Elitegroup P4VXAD Kingston 256MB DDR PC-2100 Sapphire Radeon 8500le 128mb + ddr + dvi Seagate 80GB אני לא כל כך יודע אם הלוח אם שלי טוב ל-OC ואם הזכרון טוב ל-OC לכן אני שואל אתכם, אני רוצה ציוד במקסימום 150 שקל, ולהגיע למהירות שעון של מינימום 2400 מגה הרץ...................... תודה רבה רבה!!!!
-
- 4 תגובות
- 612 צפיות
-
-
ששלום קיבלתי היום את המחשב החדש ולא תיארתי לעצמי את הגודל העצום והרוחב של המארז הזה בכל מקרה המאווררים עושים רעש עצום שהם פועלים שתיים שעל החלון ממכניסים אוויר ואחד על הגג של המארז שמוציא אוויר ועוד אחד מאחורה מוציא אוויר עכשיו השאלה שלי האם יש דרך להמיך את עוצמת המאווררים משמעותית אני מבקש דרך לא מסובכת אמרו לי משהו על התוכנה SPEEDFAN אבל הטכנאי אומר לי שאם אני ישחק עם פעולת האחוזים של מהירות המאוורר זה ישנה גם את מהירות המאוורר של המעבד האם זה נכון ? תענו לי על כל השאלות תודה !
-
- 7 תגובות
- 612 צפיות
-
-
החליפו לי את הקירור לכרטיס מסך 7800 ג'י טי ל x1 .. קיבלתי את המחשב.. שחזרתי לבית המחשב פשוט לא נדלק .. אני לא יודע מה לעשות.. אחרי זה פתחתי את המחשב , וראיתי שהכבל של הכרטיס מסך לא כולכך מחובר טוב , רק חיזקתי אותו , ואז המחשב נדלק ויצא כמו להבה קטנה כזאת מהכרטיס בלמעלה שלו בגב שלו , אולי זה היה כבל שהיה במגע עם הכרטיס אני לא יודע אבל ראיתי שזה יוצא מהכרטיס , בכל מיקרה אין לי אחריות לכרטיס :kopfpatsch: :kopfpatsch: כך שאני חושב שהוא הלך , כי המחשב נדלק אבל אני לא רואה את המסך , ניסיתי להוציא את הבטריה הכל פשוט לא עוזר , מאז שהבאתי את המחשב מksp הוא לא נדלק , חיזקתי את הכבל הוא נדלק , ואז ראיתי להבה , אחרי זה שהוא דלוק אני פשוט לא רואה מסך , מסך שחור , אבל המחשב עובד , …
-
- 4 תגובות
- 611 צפיות
-
-
הDEFAULT שלו (סטוק) הם: ליבה 600 זכרונות 500 (1000) לכמה תוספת פלוס מינוס ניתן לצפות עם קירור סטוק? אני מודע לכך שמדובר בGDDR2 ובכרטיס לא חזק במיוחד. באיזה דרך מומלץ לבצע את הOC? (על VISTA). יש למישהו נסיון עם הכרטיס הנ"ל? תודה.
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
לא נגעתי בשום דבר ואני שם על user defin הזה ושם על 1800 (200) וזה תמיד חוזר חוץ מזה עוד משהו מעניין יש לי את בלוח אם של ABIT עם הגורו (מי שמכיר) ויש שם כל מיני אפשרויות אובר קלוק. בdefault (שזה המצב הרגיל )הוא ממש רועש (מאז ומתמיד ) ובמצב quiet הוא ממש שקט ויש גם מצב טורבו שמעלה את המעבד ל1944 משהו כזה והוא פחות שקט מה default... חברה אני חדש בקטע של הגורו הזה ששוכב אצלי כבר שנתיים למבינים עזרו לי !!! תודה מראש יניב !!
-
- 7 תגובות
- 611 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מתחנן לעשות oc ממש בקרוב ואני רוצה לנעול את הagp וה pci אבל משום מה בביוס מופיע לי רק הנעילה של agp שאני יכול לשים אותו על 66 אבל חיפשתי בכול הביוס ואין שם שום נעילה של pci אולי מישהו יכול לעזור לי הלוח זה gigabyte GA-7N400-L1
-
- 2 תגובות
- 611 צפיות
-
-
דיברתי עםאחד שאמר לי שהמחשב שלו על 38 מעלות באוברקלוק מ2500 ל3200 על SLK600 שזה לא כזה אוברקלוק כי הוא אמר שיש לו את ה2500 שהם מאלה שהיא מיועדים להיות 3200 אבל בכל זאת... אצלי המעבד לא יורד מ557 מעלות עם הוולקנו 9 וגם זה כשהוא על 4800RPM ברעש של מעבורת חלל... אז מה אתם אומרים? שווה לחפש אחד כזה משומש או משהו? הבנתי מהכתבה באתר שנכתבה לפני שנתיים בערך שהוא נותן ביצועים טובים רק עם דלתה.. והדלתא יעשה לי מלא רעש לא? אבל גם בלי קשר.. איך יכול להיות שהוא כל כך מוצלח ולא מייצרים משהו יותר טוב ממנו? הבנתי מהבנאדם שזה בגלל שפעם היו עושים עבודת גימור ונחושת מאיכות יותר גבוהה.. אז תנו דעתכם.. תודה מראש, ניר.
-
- 6 תגובות
- 611 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לנסות אוברקלוק קטן למעבד על מנת לראות שיפורים (אם אפשרי) במשחקים בתוספת הכרטיס מסך שיש לי כרגע, האם זה יתן שיפור? יש לי את תוכנת Easy Tune 5 שבאה עם הלוח אם ואמרו לי שלא מומלץ לעבוד איתה. מישהו יכול לתת עזרה או מדריך קטן? תודה.
-
- 7 תגובות
- 611 צפיות
-
-
יש לי היום שלושה כוננים קשיחים של 40 ג'יגה... צורב סקזי... DVD... ושלושה מאוררים (וכמובן... לוח מעבד ושטויות אחרות) יש לי ספק עזה 300W... איך אני יודע כמה אני יכול להעמיס עליו עוד? האם יש אפשרות לפצל את זה למשל לשני ספקים? (לשרשר ספקים הכוונה... האם זה כדי?) איך אני יכול לדעת (לפני העומס / קצר / פיצוץ) של המערכת שהספק עומד לפני קריסה? יש איזו דרך לחשב מתי אני עובר עומס שהמערכת לא יכולה לעמוד בה?
-
- 4 תגובות
- 611 צפיות
-


