HWzone - פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

shimonta

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    531
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    6

shimonta last won the day on מאי 18

shimonta had the most liked content!

אודות shimonta

  • יום הולדת 01/01/1980

מידע נוסף

  • מין
    זכר
  • מפרט מחשב
    [LEFT]Cpu: Intel Core i7 5820K [/LEFT]
    [LEFT]Cpu Cooler: Corsair Hydro H100i[/LEFT]
    [LEFT]Motherbord : MSI X99S SLI Plus [/LEFT]
    [LEFT]Memory: G.Skill Ripjaws-4 4x4GB [/LEFT]
    [LEFT]GPU : NVIDIA GeForce GV-N970G1 [/LEFT]
    [LEFT]SSD : Samsung 840 EVO 256gb[/LEFT]
    [LEFT]Hard Disk : Seagate 1TB Desktop Sata [/LEFT]
    [LEFT]Hard Disk: Seagate 3TB Desktop Sata [/LEFT]
    [LEFT]PSU: Seasonic 750W 80 Gold X-750[/LEFT]
    [LEFT]Case: NZXT S340[/LEFT]
    [LEFT]Monitor: Dell P2314H 23 LED IPS[/LEFT]
    [LEFT]Speakers: MicroLab 7c[/LEFT]
    [LEFT] Corsair Raptor K30 Gaming Keyboard[/LEFT]
    [LEFT]SteelSeries Sensei: MLG Edition[/LEFT]

    Notebook

    [LEFT]MacBook Air 13 (Mid2012)[/LEFT]
    [LEFT]CPU i5 [/LEFT]
    [LEFT]RAM-8gb[/LEFT]
    [LEFT]SSD-128gb[/LEFT]

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של shimonta

Zone Freak

Zone Freak (3/6)

6

דירוג

  1. נראה מארז מעניין, המימדים שלו סבירים בהחלט, בקריאה בReddit יש דעות חלוקות לגבי האיכות החומרים שלו. לדעתי אין בעיה עם זכרונות עד 2933mhz ואפילו נמוך יותר. 24gb הם אורקיל לשימוש שאתה מתכנן, אך יכולים לשמש אותך אם תשתמש בדוקרים נוספים. אצלי עם 9-10 דוקרים (UNRAID) הגעתי לנצילות של 30-40 אחוז מ16 גיגה, הוספתי עוד 16 גיגה הנצילות עכשיו בסביבות ה10-15 אחוז. איזה מערכת הפעלה אתה מתכנן להריץ TrueNAS ?
  2. @ClassMulder בגירסאות XPENOLOGY אתה מקבל עדכוני גירסה/עידכוני אבטחה שם?
  3. כדי להפעיל TRANSCODING בפלקס (לפחות בUNRAID) צריך PLEX PASS (מנוי בתשלום) בJELLYFIN זה בחינם. *אני מריץ פלקס בלי בעיה ללא TRANSCODING לשימוש בתוך הרשת המקומית, מחוץ לרשת המקומית אני מריץ JELLYFIN כולל TRANSCODING, וזה עובד מצוין.
  4. בהצלחה, על איזה מערכת הפעלה את מכוון truenas? בדיוק נתקלתי במעבד Intel® Core™ i5-10600K ב350 ש"ח הוא לטעמי חם מדי למערכת, אבל עם Undervolting למעבד יכול להיות מצוין. אכן אני מכיר את המארז מביקורות שראיתי , העיצוב של המארז מבחינתי יפה מאוד, יאפשר לך להרחיב את המערך בצורה נוחה. אם אין לך בעיה עם הגודל שלו, לך על זה. אני רק לא מבין את הפרקטיות של מפרצי ה2.5 הם מתחברים ידנית, ללא שליפה מהירה. אם היו שם מפרצי 3.5 אינץ הוא היה מושלם. קח בחשבון הליין של המארזים הללו מצריך ספק כח SFX .
  5. אתה בטוח שמעבדי אינטל תומכים בזה? לרוב זה כרטיסי Nvidia.
  6. ישנם כמה חלקים שהם ניתן להגדיר "איכות סינית" הלוח אם לדוגמא, שסה"כ התגובות ברשת לגבי היצרן די בסדר למחשבים אישיים, כך של NAS זה די ויותר. לא מדובר פה בלוח לשימוש כבד של גיימר או אוברקלוק , סה"כ מבצע תהליכים די פשוטים, פרט לביוס שהוא לא פאר היצירה מבחינת ממשק משתמש, הלוח עובד מצוין. בכללי היצרן סביר מוציא עידכוני ביוס מה שאומר שהוא עומד מאחרי המוצר, שהאחרון היה לפני חצי שנה. שלמתי עליו 67 דולר אם יתקלקל אפשר להחליף ולא יכאב. זכרון RAM יצרן סיני שמשתמש בשבבים של SK hynix NVME של KingSpec - יצרן סיני בינוני, הזיכרון משמש כתחנת מעבר לכמה שעות כמו שפירטתי בעדכון האחרון. ספק כח- מותג סיני שדי נחשב, אבל כבר שדרגתי את ספק הכח לLIAN LI.
  7. את המארז רכשתי מפה,אני מניח שהמשלוח יהיה זהה לשלי, והמשלוח של המארז יחסית יקר יכול להיות שזה כבר כולל המכס. כך שלא לך יהיה תשלום מיסים נוספים, אין כלכך מה לחשוש מתשלום מכס זה לא נשלח בדואר אלא דרך חברת שליחויות, מקסימום תקבל SMS לשלם מע"מ + עמלה. לגבי הלוח, אין הרבה לוחות זולים לLGA1200 שמצאתי יוצא שאולי אתה חוסך במחיר המעבד, אבל משלם ביוקר על לוח האם מעבד I3 10300T * אין יותר מדי ביקורות למוכר - לוח עם חיבור חשמל לשנאי DC - לוח אסרוק משומש - לוח אסוס משומש מצד שני אם תמצא מעבד מעבד דור 11/12 בתושבת LGA1700 תוכל לקנות לוחות במחירים נוחים יותר על חשבון מחיר המעבד. לדוגמא: MACHINIST B660 או מהחנות שאני רכשתי: או JGINYUE H610 או JGINYUE B760i היתרון בשני האחרונים שהם מגיעים עם הכנה NGFF M2 במקום כ.רשת אלחוטי שאינו רלוונטי לNAS אתה יכול להתקין מתאם בחיבור NGFF לSATA שנמכר בדר"כ ב5-7 דולר ובכך להרוויח עוד 2 חיבורי SATA בלי להשתמש בצמד חיבורי הM2 האחרים להרחבת המערך , הM2 ישמשו אותך ל Cache (אם אתה רוצה ביצועים טובים) או לכל הרחבה אחרת עתידית שיודעת להשתמש בM2. מעבד I3 דור 12 בTMS יעלה לך 480 ש"ח בגדול תשווה בין שני התוצרות ותראה מה משתלם לך.
  8. מעולה, בעיקרון ניתן להבין בצורה מאוד פשוטה: קונטיינר X משתמש בהמרה באמצעות GPU - משאבי המעבד נשארים נמוכים קונטיינר X משתמש בהמרה באמצעות בCPU - משאבי המעבד עולים למקסימום.
  9. שמח שאתה אוהב, תודה רבה. לגבי המע"מ על המארז כתבתי : יש למארז קישור ממנו רכשתי. אני מאוד אוהב את המארז, הוא עונה על הצרכים שלי הוא בעיקר קומפקטי, ניתן להגדיל את המערך בצורה פשוט מאוד. הוא תומך עד 5 דיסקים קשיחים. לטעמי הNODE304 מארז די מיושן הושק לפני 12 שנה, אם תמצא אותו במחיר טוב ואתה אוהב את העיצוב שלו והגדול הוא לא פשקטור עבורך לך על זה, היתרון שלו כמובן בגדול שלו שיאפשר זרימת אוויר טובה , אבל היום יש כבר מתחרים טובים יותר כמו JONSBO N3 וN4. שמאפשרים גישה פשוטה יותר לדיסקים הקשיחים. את כל החומרה (פרט לדיסקים הקשיחים) הזמנתי מאלי אקספרס, כולל לוח האם הסיני, על המעבד שלמתי מע"מ ועמלות 104 ש"ח אך זה התקזז עם אי התשלום על המארז. מעבד I3 או R5 5600 לטעמי בחירה טובה, שוב זה תלוי מה אתה מתכנן לעשות, עדיף לך מעבד עם כ.מסך מובנה, אני חושב שאתה יכול למצוא מעבד בשוק היד שניה בלי בעיה, לי פשוט לא היה כח להתעסק עם זה. יש לך כיום לוחות עם מעבדים מולחמים N100 /Core i3-N305 שהם יחסית עם ביצועים טובים וצריכת חשמל פנטסית, אך לא תוכל לשדרג את המעבד/לוח במקרה של תקלה בהם. ברכישת מעבד בנפרד בארץ אתה כנראה תיתקל בבעיה למצוא לוח אם MINI ITX במחיר שפוי בארץ, תוכל למוצא בשפע באליאקספרס. אם אתה מתכוון להשתמש בTRANSCODE התמיכה בחלק מהדוקרים לא הכי מוצלחת בAMD , אז אולי תצטרך לשלב כ.מסך, אם אתה רוצה תמיכה טבעית ופשוטה בTRANSCODE אני ממליץ לך לרכוש מערכת מבוססת אינטל עם מעבד גרפי מבונה כי יש תמיכה מובנת ב TRANSCODE, זה משמש דוקרים כמו פלקס/ג'יליפין לזרמת וידאו , IMMICH- שנחשב הגוגל פוטו הפרטי שלך בענן. אם יש לך עוד שאלות, נשמח לענות לך .
  10. עדכון: - החלפת קירור - UPS - הוספת זיכרון - הוספת NVME 2TB - רכישת דיסקים קשיחים נוספים - דוקרים
  11. אני לא יודע איך אתה יכול לבדוק נצילות בסינולוג'י, אולי זה יעזור לך אצלי הניצולת של GPU נמצאת על גבי הדשבורד לאחר התקנת פלאגין.
  12. זה כמובן ישנה אם יש לך קונטנרים שמנצלים יכולות קידוד
  13. יפה, אני לא יודע איך זה עובד במערכת ההפעלה שלך, אך בUNRAID ניתן להגדיר את הNVME כ Cache כל הכתיבות מתבצעות אליו, בסוף היום ב3 בלילה המערכת יש תהליך העברה אוטומטי, שהמעביר את התוכן לדיסקים הקשיחים, זה מעולה כי זה מייצר לך פחות קריאות כתיבות במהלך היום על הדיסקים מה שיגרום להם לעבוד פחות קשה ואולי להתחמם פחות, ואם מפעילים POWER SPIN DOWN אז הם מפסיקים להסתובב לגבי המאוורר שהוספת, גם אני עשיתי את זה, החלפתי את המאוורר 90 ל120 בDIY, יש שיפור קל, אך הזמנתי קירור חדש עם מאוורר 120 מ"מ שינצל את מקסימום המקום הפנוי במארז + יקרר טוב יותר את המעבד. פרט למעבד שבעומס מגיע ל70 מעלות, המהערכת יחסית רצה קריר אצלי.
  14. בהצלחה, הייתי מתחיל בפירוק הכיסוי הקדמי על מנת להקל על המאוורר בהכנסת אוויר, אם המאוורר מחובר ללוח המודפס של JONSBO הוא אמור לפעול ב100% באופן קבוע, אם הוא מחובר ללוח האם שלך, תגביר הסיבובים לדקה. תנסה לשנות את המצב שלו מהכנסת אוויר למשיכת אוויר. אם זה לא עוזר, תנסה לפרק את כיסוי המארז ותבדוק אם יש שינוי בטמפ. נראה שבשכיבה הצד העליון של המארז אין איוורור אלא רק בצדדים, כדי לנסות להעמיד אותו או להשכיב על הצד המאוורר כלפי מעלה, חום עולה למעלה.
  15. גודל הקירור למעבד שהמלצתי לך תואם את הגבוה המקסימלי לקירור ע"פ JONSBO. קירור גדול יותר עם מאוורר גדול יותר יוכל לעזור לך לקרר באוויר גם את VRM, ואולי גם את הNVME עם הם קרובים לאיזור המעבד. מה זה טמפ סבירה לדיסקים קשיחים מבחינתך? אצלי הם נעים בעומס בסביבות ה38-40 מעלות. יכול להיות שהדיסקים הנוכחים שלך לקראת סוף חייהם והם מייצרים יותר חיכוך?
×
  • צור חדש...