יצרניות משחקי המחשב החלו לשחרר כותרים חדשים לשוק, עם תמיכה ב-DirectX 11. חברת CodeMasters היא הראשונה עם DiRT 2.
לאחר שיצרנית כרטיסי המסך ATI גברה על המתחרה והציגה לראשונה תמיכה בתקן ה-DirectX 11 החדש באמצעות סדרת כרטיסי ה-HD 5000, נראה שחברות הפיתוח השונות כבר מנצלות את החידוש הטכנולוגי. מיקרוסופט כללה את הממשק הגראפי המתקדם במערכת ההפעלה החדשה שלה, Windows 7, ואף שחררה עדכון ל-Windows Vista, המוסיף תמיכה ב-DirectX 11.
בעקבות הרצון לנצל כהלכה את כרטיסי המסך המתקדמים, מספר מפתחות משחקי מחשב כבר שחררו משחקים עם תמיכה בטכנולוגיה החדשה. המשחק הראשון שהציג תמיכה ב-DirectX 11 הוא דווקא הכותר BattleForge מבית EA, כותר שלא הציג מנוע גראפי מרשים במיוחד, מה שמנע ניצול כהלכה של הטכנולוגיה וגרר ביצועים ירודים.
כותר נוסף הוא S.T.A.L.K.E.R: Call of Pripyat מבית GSC שאמנם הציג מנוע גראפי מתקדם, אך שוחרר רק במספר מדינות בודדות וטרם הופץ ברחבי העולם.
הכותר המרכזי הראשון, ששוחרר בכל רחבי העולם ומציג ביצועים גראפיים מרשימים במיוחד עם תמיכה ב-DirectX 11, הוא משחק המירוצים Colin McRae: DiRT 2 מבית CodeMasters. המשחק אמנם שוחרר לקונסולות השונות בספטמבר 2009, אך גרסה זו תמכה ב-DirectX 9 בלבד ואילו עבור ה-PC, שחררה החברה גרסה עם גרפיקה משופרת.
"התמיכה ב-DirectX 11 מוסיפה לחווית משחק גראפית מציאותית במיוחד, שמאפשרת לשחקנים ליהנות מסימולציה של מגרשי מירוצים הכוללת הדמיית מים, מכוניות, קהל, אורות, קרקע, דגלים ועוד…" אמר אחד ממפתחי המשחק, והוסיף כי "המשחק פותח בשיתוף פעולה מלא עם חברת ATI, על מנת לנצל את הטכנולוגיה הגראפית החדשה תוך כדי שימוש בכמה שפחות משאבים".
המשחק עושה שימוש ב-Shader Model 5.0 המוטמע ב-Direct X 11, מה שמאפשר גראפיקה ריאליסטית ביותר, ללא פגיעה משמעותית בקצב הפריימים.
גם ATI מיהרה לקפוץ על העגלה והחלה למכור את הכרטיסים החדשים שלה (סדרת Radeon HD 5000) כאשר המשחק DiRT 2 מצורף לאריזה. כותרים נוספים שצפויים להגיע בקרוב לשוק, עם מנועים גראפים מתקדמים ותמיכה ב-DirectX 11, הם Alan Awake, Battlefield 3, Crysis 2 והיד עוד נטויה.