טריילר משחקיות ארוך חדש של כותר הפעולה מצליח לצבור תגובות חיוביות הרבה יותר מבעבר
בחודש מאי האחרון נחשף הגלגול של סדרת Call of Duty לשנת 2016, אשר זכה לשם Infinite Warfare, עם טריילר השקה בן שלוש וחצי דקות – שזכה כמעט מיד לגל שנאה וירטואלי חסר תקדים במימדיו, והפך לאחד מהסרטונים המדוברים והשנואים ביותר אי פעם.
במפתחת Infinity Ward הבטיחו חוויית משחקיות מגוונת ושונה מאלו שהתרגלנו לקבל מהמותג בעשור האחרון, אך הגיימרים לא התרשמו והציפו את אותו סרטון אומלל בהצבעות שליליות (ה'בוז' של YouTube), שהפכו לבולטות במיוחד בעת השוואה לתגובות הנלהבות הגורפות להן זכה המשחק המתחרה Battlefield 1 שהעדיף את העבר של מלחמת העולם הראשונה על פני העתיד והחלל החיצון של Infinite Warfare. המצב הזה גרם לרבים להעריך כי Call of Duty מודל 2016 יהווה כשלון מסחרי, שיוכל לזעזע בצורה משמעותית את הסדרה כולה – לאחר שנים ארוכות בהן היוותה "מדפסת מזומנים" שנתית עבור המפיצה אקטיוויז'ן.
עם 30 מיליון צפיות ויותר מ-3 מיליון הצבעות שליליות, הסרטון הזה הוא אחד מהשיאנים של YouTube, ולא באופן חיובי
עם זאת, כעת נראה כי יש קצת אור בקצה המנהרה. סרטון משחקיות חדש שעונה לכינוי Black Sky מספק לצופים יותר מ-12 דקות של פעולה שמבהירה הרבה יותר טוב את מה שצפוי ב-Infinite Warfare, וגם זוכה לתגובות הרבה יותר חיוביות – כ-630,000 צופים העניקו לו 38,000 הצבעות חיוביות ורק 20,000 הצבעות שליליות, כאשר בתגובות ניתן למצוא רבים שמתבטאים על שינוי דעתם אודות הכותר. אתם מוזמנים לצפות ולהתרשם בעצמכם להלן.
זה עדיין יחס 'אהבה-שנאה' לא ממש משובח, והדרך לרמת האהדה והפופולריות של Battlefield 1 היא עדיין רחוקה מאוד, אבל היי – זה בכל זאת עדיף מלשבור שיאים שליליים. מה דעתכם? שתפו אותנו בתגובות.