עם שם שכנראה לא חשבו עליו עד הסוף והרבה כוונות טובות, הפרוייקט שאמור לספק יורש עבור הקונקורד האגדי יוצא לדרך
לכלול את המילה 'בום' (Boom) בשמו של כלי טיס, ובפרט בשמו של כלי טיס שמצהיר כי נועד לרשת את אחד מהמטוסים שסיימו את דרכם בשל התרסקות קטלנית, לא נשמע לנו כמו הרעיון הטוב ביותר אי פעם – אבל זה ממש לא מפחיד את חברת ההזנק האמריקאית Boom Technology, שאיחדה כוחות עם המיליארדר הבריטי ריצ'רד ברנסון (המייסד של חברת התעופה Virgin Atlantic, בין היתר) ומציגה כעת תוכניות להחזיר את הטיסות האזרחיות העל-קוליות לאופנה.
החברה הצעירה מדנוור, קולורדו, הציגה מטוס על-קולי שיהווה מדגים טכנולוגי עבורה, תחת הכינוי המתבקש 'Baby Boom'. מטוס הניסוי הדו מושבי ימריא לטיסות מבחן כבר בשנה הבאה, ובחברה חולמים להתחיל להטיס אנשים בדגם מסחרי עד שנת 2020 – עם מטוס שיכלול בין 44 ל-55 מושבי נוסעים ויוכל להגיע למהירויות אדירות של עד 2.2 מאך, או יותר מ-2,300 קמ"ש. מהיר בכ-15 אחוזים מהמהירויות המירביות של מטוסי הקונקורד (Concorde) האגדיים.
עיבוד גראפי של מראה מטוס הנוסעים המיועד – והאופן שבו ייראה החלק הפנימי שבו
ב-Boom מצהירים כי מטוס הנוסעים הקטן והעתידני שלהם יוכל לקחת צרכנים מלונדון לניו-יורק והפוך בחצי מהזמן שזה דורש כיום – שלוש וחצי שעות בלבד לכל כיוון במקום שבע שעות. בחברה איזכרו גם אפשרות להגיע מלוס אנג'לס לסידני בתוך פחות משבע שעות, לעומת 15 שעות טיסה שנדרשות לכך כיום. למרות גודלו הקטן של המטוס, בחברה מכוונים לכך שהמחירים למעוניינים יהיו שפויים, באופן יחסי – בערך 2,500 דולר לכל כיוון בטיסה טרנס-אטלנטית בין בריטניה לארצות הברית, או כפול מכך לטיסה מהחוף המערבי לאוסטרליה.
חברת התעופה הטרנס-אטלנטית שייסד ברנסון הכריזה כי היא שוקלת לרכוש עשרה מטוסי נוסעים על-קוליים של חברת Boom Technology בעתיד – מה שיהווה מעין סגירת מעגל עבור היזם האקסצנטרי, שבעבר הציע לרכוש מחברת British Airways את מטוסי הקונקורד העל-קוליים שעמדה לגרוט בעבור פאונד אחד בודד לכל יחידה (ונדחה בנימוס), במטרה להעניק להם סיכוי נוסף להצלחה תחת החברה שלו.
בנוסף לאופציית הרכישה, זרוע בניית כלי החלל של Virgin תסייע ל-Boom במחקר, פיתוח וחלק מהייצור שיידרש לקראת הפיכתו של מטוס הנוסעים העל-קולי של הדור החדש מחזון קצת מטורף למוצר ממשי ומעשי. שחר של יום חדש בתעופה העולמית? כנראה שעדיין מוקדם להצהיר זאת – אבל יש כאן סיפתח מעניין בהחלט שנמשיך לעקוב אחריו.