המיזם, שנועד להרחיב את תחום הפעולה של רמי לוי בארץ ושבא כצעד תקיפה מכוון כלפי הוט ויס, יושק כבר בחודש ינואר הקרוב עם תוכן מצומצם ובמחיר (כמעט) שובר שוק
מפי מידע שהתקבל באתר דהמרקר, איש העסקים רמי לוי מתכנן לפרוץ לסלון שלכם – והפעם דרך הטלויזיה. המיזם, שבא לאחר הכניסה של רמי לוי לשוק התקשורת ולאחר פתיחת מפעילת סלולר, ישלב בין ששת ערוצי עידן פלוס (ערוץ 1, ערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 33, ערוץ הכנסת וחינוכית 23), בנוסף לחמישה ערוצים נפרדים שישדרו תכנים באופן שוטף כמו ערוץ סרטים ייעודי, ערוץ ילדים (שלא להתבלבל עם ערוץ הילדים), ערוץ שיתמקד בתכני טבע, ערוץ סדרות ועוד ערוץ בתחום שעוד טרם ידוע.
אך הרבה מהתוכן שרמי לוי מתכנן לכלול בשירות הטלויזיה החדש יבוא משירות VOD, שחלקו מתבסס על חברת הסטארט-אפ הישראלית SmartVOD. חלק (אם לא רוב) התכנים שיוצעו בשירות ה-VOD יהיו חינמיים, עם תכנים שיבואו במגוון תחומים כמו תוכן לילדים, טבע, היסטוריה, סדרות סרטים ועוד, כשמהם ישנם כבר תכנים מסויימים שמשודרים כיום בערוצי סדרות (ביס ובהוט), National Geographic, הופ ועוד. על פי המידע, רוב התכנים בשירות החדש יהיו באיכות FullHD (או 1080p).
בכדי לאפשר את השירות החדש, בשם רמי לוי TV, הוחלט לעשות שימוש בממיר המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד, אך מידע על גירסתה או על הממשק שבה יעשה שימוש עדיין אינו ידוע. סכום של בין 250 ל-300 שקלים יתבקש בשביל הקניה הראשונית של הממיר, כאשר משם מתכנן רמי לוי לתמחר את שירות הטלויזיה החדש בין 60 ל-90 שקלים בחודש, מחיר נמוך במיוחד לעומת התמחור המקובל על ידי יס והוט, ונמוך אפילו לעומת תוכניותיהן של סלקום ופרטנר להיכנס לשוק, שצפויות לתמחר את שירותן במינימום של 100 שקלים לחודש.
תוכניותיה של פרטנר (או אורנג' אם תעדיפו) להיכנס לתחום הוכרזו כבר ב-2012, עם החזון לספק מספר רב של ערוצים בהתבסס על שיטת ה-IPTV או OTT (המספקת את שירותי הטלויזיה דרך האינטרנט) ובמחיר נמוך של 90 שקלים לחודש. כיום אנחנו יודעים שפרטנר כמעט ונטשה את תוכניותיה להיכנס לתחום, או לפחות ויתרה על המתכונת הנוכחית שבה סלקום מתכננת להיכנס לתחום. סלקום כבר חתמה על מספר הסכמים עם ספקיות תוכן ישראליות כמו קשת ורשת ועם בעלת ערוץ הספורט והילדים RGE, כאשר היא מתכננת להציע עד סוף השנה את שירותיה החדשים. שירותים אלו יכללו מתכונת דומה של ערוצי עידן פלוס (חינמיים) + VOD ייעודי במחיר של כמאה שקלים בחודש, בהתבסס על ממיר המחובר לאינטרנט גם כן.
למרות ההגבלה הראשונית וחוסר התוכן שיבוא עם השקת רמי לוי TV ושירות הטלויזיה של פרטנר, אנחנו רואים הרבה פוטנציאל שעתיד להסב נזק לשחקניות מרכזיות בשוק, אם לא תיענה ההוזלה בהוזלה משל עצמן.