אומנות הפרסום - בארץ, ושל K.S.P בפרט. - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אומנות הפרסום - בארץ, ושל K.S.P בפרט.


Sting

Recommended Posts

אומנות הפרסום

אנחנו כבר רגילים לטריק הפרסומי של 30%-80% הנחה בכתב ענק כאשר אנחנו ישר מחפשים את האותיות הקטנות כדי לגלות את המובן מאליו של "על המוצר השני\שלישי\רביעי" אך בשבוע האחרון כאשר הטלוויזיה והעיתונות רעשו ממבצעי ה בארה"ב רצינו להאמין שגם בארצנו הקטנה נוכל לטעום קצת ממבצעים אמתיים כמו בחו"ל, חלק מהחנויות אף קראו לזה מבצעי חנוכה אך הקומבינה וההטעיה בפרסומיo עדיין קיימים לצערנו.

רציתי להביא לידיעתכם טריק פרסומי מלוכלך במיוחד של חברת K.S.P המשווקת מוצרי מחשוב וגדג'טים, כמו חנויות רבות גם הם פרסמו הנחות מפוצצות עם מספרים גדולים, ואף זכו לפרסום בכל האתרים בעקבות כך.

אך מה שהם לא סיפרו לכם הוא שהם חשבו על זה קצת יותר והסיכוי שתנצלו את ההנחה הרשומה (60%) הוא בעצם אפסי עד לא ראלי.

אז איך הקומבינה השיווקית עובדת? קודם כל מפרסמים 60% בכתב גדול שאף אחד לא יפספס, ואז בכתב קטן על המוצר השני, OK התרגלנו לזה, חישוב מהיר מניב 30% במקרה הטוב אם באמת היית צריך 2 מוצרים באותו מחיר, אך K.S.P התעלו על עצמם כאשר התנו את המבצע בקניית 2 מוצרים שונים! כך שרוב הסיכויים שהמוצר השני יהיה זול מהשני כך שאוטומטית אחוז ההנחה יורד, לא דיי בכך, ההנחה תקפה לקטגוריה מאוד מצומצמת של מוצרי גיימניג שמסתכמת בכ-3 סוגי מוצרים עיקריים אשר הם מקלדות, עכברים ואוזניות. הסיכוי שתצטרך 2 כאלה דיי קטן מה שמאלץ אותך על מנת לנצל את ההנחה לקנות מוצר זניח בכ 100-200 ₪ שאתה לא באמת צריך וכאשר אתה מקבל עליו הנחה זעומה ביחס למה שקנית... אז איפה ה 60% ההנחה שהבטיחו? נדיר ביותר אם תצליחו באמת להגיע להנחה הנכספת.

אז שלא יעבדו עליכם!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן לא היה כמעט משהו ממש משתלם לקנות .. ואם כבר מצאת משהו שאתה צריך אז היית חייב לקחת משהו שב 99% אתה לא צריך רק כדי להצדיק את הקנייה של הראשון - למי שלא הבין "עבודה בעיניים" .

אני לא קניתי פה שום דבר..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...