כשה-Radeon Fury X הושק, אפשר היה למצוא דעות שונות מהותית אודות רמת הרעש שהוא מפיק (או לא מפיק) בעת עבודה והן במנוחה, בשל רעש של שריקה (או יללה) שהשמיע הכרטיס באופן רציף ולא ממש תקין. ב-AMD הבטיחו כי הבעיה תטופל ולא תהיה קיימת בדגמים הרשמיים שיגיעו אל המשתמשים.
כעת, כשכרטיסי מסך ראשונים כבר נמצאים בידיהם של חובבי הביצועים, נראה כי התוצאה מעורבת – יש רוכשים שבכל זאת קיבלו את הגירסה המוקדמת והמייללת, כשבמקביל יש משתמשים שטוענים כי הגירסה שבידיהם חרישית כראוי. ההבדל בין שתי הגירסאות מסתכם, כך נראה, בצבע הלוגו של חברת Cooler Master (ספקית קירור המים עבור AMD) על בלוק הקירור שנמצא מתחת לכיסוי העליון של הכרטיס – צבע כחול-לבן סטנדרטי ללוגו מעיד כנראה על גירסה מוקדמת יותר שעשויה להתגלות כמייבבת בצורה מציקה עד מאוד, בעוד שלוגו בצע כרום בוהק מעיד לכאורה על גירסה מעודכנת בה הבעיה נפתרה.
מימין הגירסה החדשה והמתוקנת לכאורה, משמאל הגירסה המקורית שהגיעה אל המבקרים המוקדמים וכנראה שגם אל חלק מהרוכשים
אם אתם מתכננים לרכוש לעצמכם את הכרטיס החדש והאימתני הזה – מומלץ לבדוק מה אתם מקבלים מתחת לכיסוי, בכדי להימנע מאכזבה בהמשך
זמזומים שריקות ושכמותיהם לא תמיד מעידים על המקור.
בכרטיסים של AMD גיליתי שרוב הזמזומים והשריקות מגיעות דווקא מהקבלים שעל לוח האם.
"גיליתי"…… (מפרקים גוף קירור מצמידים קירור שקט אחר, ומאזינים)
אז אולי אותם 101 אנשים שקיבלו את הדגימות של הFURY X והתלוננו על רעש מהמשאבה הם מטומטמים, ומקור הרעש הוא אכן מה-PCB.
אבל את בטח יודעת טוב מהם לגבי הבעיה.
לא נירא לי (בארץ בפרט) שיתנו לך לבדוק מה יש מתחת למכסה לפני רכישה.
היה טוב אם AMD הייתה פשוט עושה ריקול לכרטיסים אשר נמצאים בחנויות….
ושוב גם פה, אין מצב שיעשו גם לרוכשים כי..אאאמממ נו טוב ניראה לי שזה די ברור שלא. (או שלא?)
הבנתי שכן אפשר לעשות RMA לכרטיסים שיש להם את הבעיה הזו אבל צריך לזכור שיש בעיות מלאי.
אם מתחשבים בזה שישראל שוק מאוד קטן יש סיכוי גדול שהכרטיסים שיש בארץ הם לא מהיצור הראשון שהיה בעייתי.
Meta al ha tziniyut shelkha
היית יכולה גם לכתוב בעברית…
העיקר שאני כותב בראשי שAMD זה תמיד בעיות וזו לא חברה איכותית כמו NVIDIA כולם קופצים.
לאן ? 😛