במהלך חדשני ומעניין, Volvo משתמשת בפרוייקט ה-Google Cardboard בכדי להראות לרוכשים פוטנציאלים את חווית הנהיגה בצורה שלא נראתה כמוה ברכב ה-XC90 של החברה
נסיעת מבחן עם סמארטפון וחתיכת קרטון. יצרנית המכוניות Volvo החליטה להשתמש בדרך טיפה שונה בכדי לראות ללקוחותיה את חווית הנסיעה במכוניות שמתוצרתה, עם שימוש בפרוייקט ה-Cardboard של גוגל למשקפי מציאות מדומה זולים במיוחד. הפרוייקט, שהוצג בתערכות Google I/O השנתי של גוגל כמשהו יותר גימיקי מעניין מאשר מוצר אמיתי, הוא הפתרון הזול לקהל הרחב של החברה למשקפי VR, או מציאות מדומה (לעומת משקפי מציאות מדומה אחרים עם תג מחיר גבוה יותר, כמו משקפי ה-VR של ארכוס [במחיר של 40 דולרים], ה-VR One של קארל צייס [במחיר של 100 דולרים] וה-Gear VR של סמסונג [עם תג מחיר של 200 דולרים]).
השימוש ב-Google Cardboard לא רק מוריד את עלות המערך כולו, אלא הוא גם מאפשר תמיכה בכמעט כל מכשיר שתצליחו לדחוף בתוך מבנה הקרטון. בעזרת קיפול מדוייק של חתיכות הקרטון, בנוסף לשימוש בסמארטפונים שנכנסים בהצלחה אל מבנה עצמו, Volvo מציגה ללקוחות מעוניינים את חווית הנהיגה שברכב ה-XC90 מהזוית של הנהג בסביבה העוטפת את לובש המשקפיים לחלוטין, מה שיוצר חווית צפיה שלא נראתה כמוה מחוץ לרכב עצמו.
Volvo היא אחת החברות הראשונות בעולם להשתמש במשקפי VR מכל סוג שהן בשביל מטרות פירסום, שלא לדבר על החלוקה היזומה של משקפיים זולות לרוכשים פוטנציאלים, ההופך את ההחלטה של החברה למעניינת ולדרך חדשה לפרסם מכוניות ואת חווית הנהיגה שבהן. האפליקציה התואמת למשקפי המציאות המדומה מקרטון של Volvo זמינה כעת לפלטפורמת iOS ואנדרואיד, עם האפשרות לבקש משקפי קרטון בחינם באתר הרשמי של החברה בנושא, אך עם מלאי מוגבל, אז כדי שתזדרזו..
https://www.youtube.com/watch?v=Wuln2bJkp1k