מה קורה כשרשת הג'אנק פוד הענקית מחליטה לשלב פעולה עם הממרח המתוק שכל אחד מכיר? באיטליה תמצאו את התשובה
רשת McDonald's נמצאת בנקודה לא ממש פשוטה בתקופה זו: היא אמנם ממשיכה להציג הכנסות של עשרות מיליארדי דולרי בשנה ורווחים נקיים של מיליארדי דולרים, אך המספרים האלה מהווים ירידה לעומת הצלחות הענק שבעבר ואף הביאו את החברה למצב בו לראשונה בהיסטוריה שלה היא סוגרת יותר סניפים מאשר שהיא פותחת.
המצב הזה הביא את ראשיה של חברת הענק (המעסיקה יותר מ-1.5 מיליון עובדים ברחבי העולם באופן עצמאי ודרך הזכיינויות שלה) לנסות ולהביא שינויים קיצוניים יותר אל תפריטיה ברחבי הגלובוס – ודוגמה אחת מהממת (או מזעזעת) לכך אנו מקבלים כעת מאיטליה, שם הושק ה-Sweety con Nutella.
אנחנו מאמינים שהשם הזה אומר הכל, גם אם לא למדתם איטלקית מעולם – מדובר בקינוח חדש שמציעה הרשת בארץ הולדתו של ממרח הנוטלה האהוב (והמשמין בטירוף), שהוא בעצם מיני המבורגר שכולל שכבה עבה של ממרח האגוזים והקקאו במקום קציצת בשר. כ-256 קלוריות בתוך שלושה או ארבעה ביסים מתוקים עד מאוד. מה דעתכם?
כמו בהרבה מקרים בעולם האוכל המהיר, גם כאן התמונה השיווקית מציגה מראה "קצת" שונה מזה שמקבלים בפועל
תפתחו מדור "כלכלה"
כשהייתי ילד קראו לזה "פרוסה עם שוקולד"
וכשאתה חייל קוראים לזה לחם עם חומי
שומרים על הקו האנטי-בריאותי… (אני הייתי שם ריבה).
מהמם
שבוע הבא פלאפל חתוכה יוצאים עם התשובה שלהם
פיתה עם שוקולד השחר
תצחק תצחק אבל בתחנה המרכזית כפר סבא יש חנות עם שלט מאיר עיניים "קרפ תימני 10 ש"ח" ובאותיות קטנות "חצי פיתה עם שוקולד".
שלב א: לקחת ממרח שוקולד

שלב ב: למרוח על לחמנייה
שלב ג : ????
שלב ד: profit