Dirt 3
ב-Dirt 3 הבעיה הזאת נהיית מאוד בולטת. Dirt 3 אומנם תומך במכלול ידית ההילוכים, אבל אם רוצים להשיג זמנים תחרותיים אין ברירה אלא להשתמש במנופים להעברת הילוכים סיקוונציאלית. מהר מאוד מבינים שלא כדאי לשנות הילוך תוך כדי פנייה, כי יש סיכוי לא רע שתעלו הילוך במקום להוריד אותו. מאותה סיבה גם הכפתורים שעל ההגה הם לא שימושיים במיוחד, והגודל הזעיר שלהם בטח שלא עוזר. במקרה הזה מכלול ידית הילוכים סיקוונציאלית נפרדת, כמו ב-G25, הייתה עוזרת. כמו כן, פתרון אידיאלי עבור מרוצי ראלי היה לקבע את מנופי ההילוכים מאחורי ההגה. אולם, החבר'ה בלוג'טיק כנראה לקחו החלטה, שאנחנו מסכימים איתה, שעדיף מנופים שנעים עם ההגה במרוצי ראלי מאשר מנופים קבועים במרוצים חד-מושביים.
בכל אופן, אין להסיק מכך שההגה לא טוב עבור Dirt 3 בפרט או מרוצי ראלי ככלל, ולמעשה ההפך הוא הנכון. בדומה למה שחווינו עם LFS, טווח התנועה הגדול של ההגה מאפשר דיוק גבוה יותר. סיום על הפודיום הוא אינו דבר בעייתי במיוחד ברמת הקושי הגבוהה ביותר ללא שימוש בפלאשבקים או עזרים פרט ל-ABS, גם על מסלול לא מוכר. ההגה מתגלה כחסרון ב-Dirt 3 רק כאשר יש להשתמש בבלם היד: הכפתורים על מכלול ידית ההילוכים רחוקים מדי בשביל לשלוח אליהם יד ולחזור להגה מספיק מהר ואת הכפתורים על ההגה בלתי אפשרי לתפעל כאשר הוא לא ישר.
rFactor
הנחנו את Dirt 3 בצד ועברנו ל-rFactor, משחק אשר מגיע עם ההגה. להפתעתנו, זאת היתה גרסאת דמו מוגבלת ל-60 דקות. מאוד מאכזב בהתחשב שמדובר במוצר פרימיום, שכאמור מחירו עומד על כ-2500 שקלים. מלבד לכך, מהר מאוד הצלחנו להבין מדוע כללו דווקא את rFactor בתכולת האריזה של ה-G27. כותר זה הינו בין היחידים שתומכים במד הסל"ד המובנה. את 60 הדקות לא ניצלנו במלואם, אולם ההגה נתמך ישירות מקופסה, גם אם הגדרות ברירת המחדל אינן טובות במיוחד. סביר להניח שאם תקדישו זמן ותכוונו את הגדרות ההגה כשורה תקבלו משחק שמהנה לשחק בו, אבל אנחנו התאיישנו די מהר – גם ככה לא יהיה ניתן לשפוט את המשחק וחווית השימוש בהגה על בסיס מעט הזמן שישאר לאחר כיוון כל ההגדרות.
Need For Speed: Shift 2 Unleashed
עברנו ל-Need For Speed: Shift 2 Unleashed והדבר הראשון ששמים לב אליו הוא שמדובר בפורט באיכות נמוכה ללא כל השקעה במעבר ל-PC, במידה רבה כמו הכותר הראשון (לא היה ניתן להשתמש בעכבר בתפריט). אולם, בניגוד לכותר הראשון, במשחק זה גם הזניחו את מודל הנהיגה הריאליסטי יחסית של הראשון. Shift 2 מאפשר להגדיר את ההגה בדיוק כפי שרוצים (זוויות תנועה בקפיצות של 10 מעלות עד 900, רמת ליניאריות ושטח מת של כל אחד מהצירים) והוא תומך בו במלואו, כולל במכלול ידית ההילוכים ובמצמד. למרות זאת, התמיכה בהגאים של Shift 2 לוקה בחסר. שמנו לב לעיכוב בקלט שמקשה לתפוס את הזנב שהוא מחליק החוצה, ותוסיפו על כך פיסיקת נהיגה לא הגיונית ו-FFB שמתפקד בעיקר בשביל אפקטים במקום לתת משוב על רמת האחיזה וכיוון ההחלקה של הרכב ותקבלו רכבים שבלתי אפשרי לנהוג בהם על ומעבר לגבול האחיזה. לדעתנו, חבל לבזבז את ה-G27 על משחק כזה.
Sony Playstation
ה-G27 תומך גם ב-Playstation ולכן בדקנו אותו על ה-Playstation 3 עם GT5: Prolouge. אומנם המשחק אינו תומך ב-G27 בצורה רשמית, אבל ההגה עובד כמעט במלואו: מכלול ידית ההילוכים נתמכת במלואה, אך המצמד לא נתמך וההגה מוגבל ל-360 מעלות בלבד. בדומה ל-Shift 2, גם במקרה זה ה-FFB משמש יותר לאפקטים מאשר להעברת מידע מהגלגלים (הווירטואלים) ולכן השליטה על גבול האחיזה קשה מאוד. היה מאוד מאכזב לגלות שעם בקר ה-Dual Shock 3 אפשר היה להשיג תוצאות טובות הרבה יותר.
ל8 וגם ל9
כנראה שאין לך רשיון כי אז היית מבין שברכב ידני לא יותר מ6 הילוכים! וכל השאר זה טיפטרוניק וכו'.. בקיצור תפסיק לדבר שטויות.
אני גם חשבתי לקחת מפירוק את כל החלקים ולחבר להגה שיש אצלי בבית, הפרוייקט הזה עדיין (כמו עוד הרבה) לא לגמרי מבוטלים אצלי.. מחכה לזמן המתאים:)
הקוקפיט שלי >

http://www.youtube.com/watch?v=rxQb8C_yA1U
ל3- Fanatec הם בדיחה מבחינת אמינות ושירות לקוחות
תעבור על פורומים של RaceDepartmentNoGrip, יש יותר תלונות על אמינות ושירות לקוחות לקוי מאשר תגובות משבחות. הFailRate שלהם גבוה במיוחד.
תעשו על הG930
2500 שקל ?? חיים בסרט במדינה הזו. 250 $ בחו"ל (880 שקל)
–> –> –>
אני היחידי שחשב לקחת רכב מושבת איזה פיג'ו 205 ישנה לפרק את הדוושות ההגה וההילוכים ולחבר את הארקה במקום?
מה זה הביקורת הזאת??
כל הביקורת אתם רק מציינים את החסרונות שלו ובסוף הוא מקבל ציון לשבח על הביצועים הכי טובים?
אז או ששוק ההגאים לא ממש רחב או שסתם חירטטתם.
דוושות שמסתובבת עם ההגה??? ברכב אמיתי זה היה פוטנציאל להרס. מה הגיוני בזה?? זה הדבר הכי לא הגיוני שיש.
גם איך אני אמור להשתמש בבלם היד? ללחוץ על הרווח במקלדת ואז לחזור להגה? לא יכלו לחשוב על זה???
ומה לגבי רכבים שיש להם יותר מ6 הילוכים?
הרי בואו נודה, אנחנו לא בדיוק נוהגים על הונדה אקורד במשחקים האלה?
יש מכוניות שיש להם 8 הילוכים… איך אני אמור לעשות את זה? וגם בטח הרוורס צריך להחזיר את הידית למרכז להרים אותה ואז להכניס להילוך….. יותר מהר יהיה פשוט לצבור מהירות בכיוון ההפוך ופשוט לעשות חריקה לצד השני וזהו…
בקיצור זוועה!!
ועוד עם תג מחיר של 2500 שקל (!!!!!!!!!) אני מאוד מרוצה שיש לי מקלדת.
תודה רבה
נהניתי לקרוא עד שקראתי "2500 שקל"
לא התעסקתי אף פעם בתחום הציוד המדמה הזהמחיר הזוי
היה עוזר מאוד אם..
היית מפרסם איך לקנות את ההגה דרך איביי, אני בהלם מהפרשי המחירים, אני חייב לקנות בחו"ל!
צריך טסט בשביל זה?
כבר שנה נהנה
מה- G27 אני נהנה כבר שנה,
מה- G25 נהניתי שנתיים,
פשוט חוויה מהסרטים, וכמובן שאין על DIRT 3 בשילוב ההגה !!!
חחחחחחח
"ובאופן נדיר למדי לשאר לסדרה"
חחחח הרגת אותי
ביקורת טובה, זה
עזר לי להחליט אם לרכוש את הסט, אחכה ל NEED FOR SPEED THE RUN , ואז כנראה ארכוש את המוצר.
תמחור שערורייתי במדינת המיסים
מספר חודשים לפני ש-GT5 יצא, אפשר היה להשיג את ההגה הזה באמזון ב-160$. הוא באמת לא שווה אגורה אחת יותר.
במחיר הנדרש בארץ, עדיף להזמין כבר את אחד מההגאים היותר טובים של FANATEC.
בושה ליבואן תאב הבצע, בחיים לא אקנה לוג'יטק בארץ.
ל-3
הסיכוי שFANATEC יעבוד הוא 5050.
תעבור קצת על פורומים בחו"ל, יש יותר תלונות על אמינות מוצריהם של FANATEC ועל שירות הלקוח הלקוי שלהם מאשר תגובות שבח.
הקוקפיט שלי >
– שלדת הקוקפיט מפרופילי ברזל
– מושב SPARCO
– לוגי G25 בן 3 + Perfect Pedal
http://www.youtube.com/watch?v=rxQb8C_yA1U

ל8- אתה מפגר
פתרון זול!
הצעה לשיפור הכתבות
לצלם עם מצלמה יותר איכותית, התמונות נראות חובבניות לחלוטין
לא ריאליסטי כלל
כנהג סימולטורים 5 שנים ובעלים של ההגאים הבאים (מבית לוגיקטק כולם): MOMO RACING, DRIVING FORCE GT , G27 ומשחק בעיקר על LFS,GTR2,DIRT2 ולפעמים על DIRT3,RFACTOR ולשעבר RICHARD BURN RALLY – ההגאים מספיק חוויה טובה (מלבד המומו) אבל כלל לא ריאליסטית. הפורס פידבק לא דומה כלל למציאות כל עוד לא מדובר על היגוי יתר/תת היגוי שלא התנסתי בכלל, הכל מזוייף לגמרי והשטח המת של הפורס פידבק באמצע גומר סופית את כל היומרות לריאליזם. בנוסף אין אף משחק שיכול לתפעל קלאצ' טוב מלבד TEST DRIVE UNLIMITED הישן שהוא משחק ארקייד ולא ריאליסטי כלל. תיבת ההילוכים גם מרגישה צעצוע זול.
בקיצור מי שמחפש משחק מעניין שיקנה DRIVING FORCE GT ב700 שקל, קצת רועש ופחות חלק מהG27 אבל נהנה מדיוק של מנוע אחד בניגוד לG27 שכלל לא יכול לספק חוויה בDIRT2/3 עקב הלאג בפעולת שני המנועים. ההגה לא מסוגל לרטוט, רק לנוע בתנועות גדולות, ובDIRT2 כשעברתי לG27 הפסקתי לשחק .