קאמבק של מיליון דולר בעולם הגיימינג (עודכן) • HWzone
גיימינג

קאמבק של מיליון דולר בעולם הגיימינג (עודכן)

הסטודיו שהביא לנו את החידושים למשחקים Wasteland ו-Torment חוזר אל בפעם השלישית – כדי להחזיר לחיים את סדרת The Bard's Tale הקלאסית

קבלו עדכונים לפני כולם בטלגרםקבלו מאיתנו עדכונים לפני כולם - בטלגרםהצטרפו כבר עכשיו לערוץ הטלגרם של הזון


פלטפורמת מימון ההמונים הנודעת קיקסטארטר כבר הפכה מעשית לבית החרושת המשמעותי ביותר שיש לנו עבור רימייקים, המשכים, פריקוולים ו'ממשיכים רוחניים' למיניהם למשחקי וידאו וותיקים וקלאסיים. בחלק מהמקרים התוצאה היא מדהימה, בחלק אחר קצת (הרבה) פחות, אך בשורה התחתונה מדובר בטרנד שכל חובב נוסטלגיה שגדל לו אי שם בשנות השמונים או התשעים ידע להעריך.

אחד הכוחות המרכזיים בעולם החידושים בהסתמך על מימון המונים היא המפתחת האמריקאית inXile Entertainment, שבראשה עומד בריאן פארגו הוותיק שהקים גם את סטודיו Interplay Productions לפני 32 שנים. inXile, שעד שנת 2012 ניסתה למצוא את עצמה בעולם משחקי הוידאו המסורתי (שהתבסס על כוחן של מפיצות הענק) ללא יותר מדי הצלחה, תפסה בשתי ידיה את ההזדמנות החדשה הזאת וקיבלה מהשחקנים מנדט גדול ליצור המשכים למשחקים הנהדים Wasteland ו-Planescape: Torment.

עתה, היא מתפנה למשימה הגדולה הבאה שלה: פרק רביעי וחדש בסדרת The Bard's Tale משנות השמונים, אותה סייע פארגו ליצור – גם הפעם בהתבסס על , כמובן.

נראה כי The Bard's Tale IV מתעלם לחלוטין מקיומו של הסוג-של-רימייק ההומוריסטי The Bard's Tale שהושק בידי inXile עצמה בשנת 2004, ורואה עצמו כהמשך ישיר לפרק השלישי בסדרת המשחקים המקורית אשר הגיע אל החנויות לפני 27 (!) שנים. במילים אחרות – צפו למשחק תפקידים בעולם פנטזיה קלאסי ורציני, האפוף באווירת ימי הביניים של אירופה.

btf

בניגוד ל-Wasteland 2 ו-Tides of Numenera שהתבססו על מנוע ה-Unity אשר מגיע מעולם המובייל, The Bard's Tale IV יתבסס על מנוע ה-Unreal Engine 4 העוצמתי, שמסמל צעד נוסף של המפתחת קדימה מעולם האינדי אל עולם כותרי ה-AAA – מה שעשוי להסביר מדוע הסכום אותו היא מבקשת לגייס הפעם, 1.25 מיליון דולר, הוא אחד מהגבוהים ביותר שבו נתקלנו עבור משחק בקיקסטארטר.

שבוע לאחר השקת קמפיין המימון וכשנותרו עוד שלושים ימים שלמים עד לסיומו, The Bard's Tale IV נמצא קרוב מאוד לסכום הסף שלו תודות ליותר מ-26,000 משקיעים שהעניקו לפארגו וצוותו כ-1.15 מיליון דולר. ניתן לומר בוודאות שזה יהיה קמפיין מוצלח שלישי במספר עבור inXile – אם כי קשה להתעלם מכך שקצב הצבירה עד כה הוא נמוך מזה של Wasteland 2 ו-Torment: Tides of Numenera בזמנם, מה שעשוי להעיד על הפופולריות הפחותה יחסית של הפייטן הנודד או לחילופין על הצלחה חלקית בלבד של המפתחת בנסיון לגרום לדור הצעיר להתעניין במותג הקלאסי.

btf2btf1btf3

כך או כך, נאחל ל-inXile הרבה הצלחה ונחזיק אצבעות לעוד קאמבק ראוי ואיכותי עבור משחק מהעבר הרחוק. התרשמתם לטובה? אתם יכולים להשקיע סכום של 25 דולר (ומעלה) על מנת לשריין לעצמכם עותק , או OS X של המשחק החדש – שמיועד להיות מוכן אי שם באוקטובר 2017.

עדכון: בנסיון להניע מחדש את קמפיין הגיוס שדי מקרטע כרגע, ב-inXile מעדכנים ומכריזים כי מי שירכוש את המשחק החדש יקבל במתנה עותקים דיגיטליים גם של שלושת הפרקים הראשונים בסדרה. שווה? כנראה שרק במידה וגדלתם על המשחקים האלה בעברכם.


תגיות

תגובה אחת

  1. נשארו 29 ימים, לא 3 ימים. החברה הגיע ל-1.1 מיליון דולר.

כתיבת תגובה

Back to top button
Close