משחק האסטרטגיה בזמן אמת שנבנה מתחילתו בהתבסס על תקן ה-DirectX 12 החדש ויספק לנו אלפי ועשרות אלפי יחידות לוחמות על המסך בכל רגע נתון, מקבל תאריך השקה סופי שנמצא ממש מעבר לפינה
אחד ממשחקי ה-PC המעניינים ביותר בסביבה קיבל סוף סוף תאריך השקה רשמי – שאמור להיות גם ההזדמנות הטובה ביותר שלנו לחזות במלוא עוצמתו ויכולותיו של תקן ה-DirectX 12 החדש עבור מעבדים גראפיים.
Ashes of the Singularity, משחק האסטרטגיה בזמן אמת מחברת Oxide Games מחברת Stardock Entertainment האמריקאית שיצרה סדרות מצליחות כמו Galactic Civilizations ו-Sins of a Solar Empire, יצא מתוכנית ה-Early Access של סטים ויושק באופן מלא ב-31 במרץ 2016 – כלומר בעוד פחות משבועיים, בתור אחד מהכותרים הראשונים אשר נבנו מההתחלה בהתבסס על DirectX 12 (אם כי יש גם תמיכה לאחור ב-DirectX 11) ואחד מהנציגים המובילים של הטמעת הטכנולוגיות החדשות שלו.
https://www.youtube.com/watch?v=uPT7RjhhL14
דרישות המערכת עבור שלב מבחני הבטא של המשחק, שכנראה יהיו קרובות מאוד לדרישות החומרתיות הסופיות, מדברות על מעבד מרובע ליבות של אינטל או של AMD, זכרון RAM בנפח 6GB, כרטיס מסך מדגם GeForce GTX 660 או מדגם Radeon R7 360 ומערכת הפעלה מסוג חלונות 7, חלונות 8.1 או חלונות 10 בגירסאות ה-64 ביט שלהן בתור המינימום הנדרש להפעלה של הכותר ברזולוציית 900p או פחות.
דרישות המערכת המומלצות, להפעלת המשחק בצורה מיטבית ברזולוציית FullHD ויותר, כוללות מעבד Core i5 מרובע ליבות של אינטל (או "מקביל לו", ללא פרטים נוספים), זכרון RAM של 16GB, כרטיס מסך מדגם GeForce GTX 970 או מדגם Radeon R9 390 ומערכת חלונות 10 של 64 ביט בלבד, לשם התמיכה המתבקשת ב-DirectX 12.
ראוי לציין כי Ashes of the Singularity הוא הכותר היחיד בשוק נכון להיום שתומך ביכולת ליצור מערך מרובה כרטיסים עם דגמים שונים של ליבות עיבוד, כולל כאלו של AMD יחד עם כאלו של NVIDIA. התוצאות אמנם רחוקות מלהיות מיטביות, אך כן ניתן לראות תוספת ביצועים במסגרת מה שמהווה את התגשמות החלום הגדול והוותיק של חובבי חומרה רבים.
מתנסים מוקדמים ב-Ashes of the Singularity סיפרו על משחקיות פשוטה יחסית ללא יותר מדי הפתעות בכותר, אך כנראה שכך זה לא ממש משנה – במידה וההשקה בסוף החודש תעבור בצורה חלקה ברמה הטכנית, ללא יותר מדי תקלות קריטיות ותוך כדי המחשה מעשית ליעילות המשופרת מאוד שאותה מבטיח לנו ה-DirectX 12 מאז שנחשף, יש סיכוי לא רע בכלל שהוא יהפוך ללהיט מסחרי גדול. אנחנו נמשיך לעקוב ולעדכן אתכם, כמובן.
https://www.youtube.com/watch?v=NoN4OXKJ15o
הטריילר עשה לי צמרמורת קלה, אולי סוף סוף נקבל יורש מודרני לסופרים קומנדר האגדי, שעם מודים עדיין
נראה יותר טוב בערך מכל משחק RTS של ימינו.
האם לכרטיס R9 290 יש תמיכה ב- Dx12? ועוד שאלה, רשום שהחומרה המומלצת לכרטיס מסך היא R9 390. אני מריץ שני כרטיסים של R9 290. האם זה יספיק? או שכרטיס אחד מהדגם החדש יותר נחשב לחזק יותר משניים מהדור הקודם?
מישהו יכול להסביר לי למה 16 גיגה ראם מחייב כדי לעבוד בהגדרות הגבוהות ביותר למה ה12 גיגה שלי לא מספיק פה? נכון שהכל בולשיט?! אני מתעב בולשיט
GIL80 – ה-390 הוא בעצם 290 בתחפושת עם זקפה של 8GB V-RAM, אל דאגה, ה-290 שלך כזוג עדיפים בהרבה
בהנחה שהתמיכה ב-CF תיהיה טובה, מה שיהיה מוזר אם לא כשסלט של כרטיסי מסך כן עובד.