עידן ה-DirectX 12 מתחיל עכשיו: Ashes of the Singularity יושק רשמית בסוף החודש

4 תגובות

משחק האסטרטגיה בזמן אמת שנבנה מתחילתו בהתבסס על תקן ה- 12 החדש ויספק לנו אלפי ועשרות אלפי יחידות לוחמות על המסך בכל רגע נתון, מקבל תאריך השקה סופי שנמצא ממש מעבר לפינה

אחד ממשחקי ה-PC המעניינים ביותר בסביבה קיבל סוף סוף תאריך השקה רשמי – שאמור להיות גם ההזדמנות הטובה ביותר שלנו לחזות במלוא עוצמתו ויכולותיו של תקן ה- 12 החדש עבור גראפיים.

קבלו עדכונים לפני כולם בטלגרםקבלו מאיתנו עדכונים לפני כולם - בטלגרםהצטרפו כבר עכשיו לערוץ הטלגרם של הזון


Ashes of the Singularity, משחק האסטרטגיה בזמן אמת מחברת Oxide Games מחברת Stardock Entertainment האמריקאית שיצרה סדרות מצליחות כמו Galactic Civilizations ו-Sins of a Solar Empire, יצא מתוכנית ה-Early Access של סטים ויושק באופן מלא ב-31 במרץ 2016 – כלומר בעוד פחות משבועיים, בתור אחד מהכותרים הראשונים אשר נבנו מההתחלה בהתבסס על DirectX 12 (אם כי יש גם תמיכה לאחור ב- 11) ואחד מהנציגים המובילים של הטמעת הטכנולוגיות החדשות שלו.

דרישות המערכת עבור שלב מבחני הבטא של המשחק, שכנראה יהיו קרובות מאוד לדרישות החומרתיות הסופיות, מדברות על מעבד מרובע ליבות של אינטל או של , זכרון RAM בנפח 6GB, כרטיס מסך מדגם GeForce GTX 660 או מדגם R7 360 ומערכת הפעלה מסוג 7, 8.1 או 10 בגירסאות ה-64 ביט שלהן בתור המינימום הנדרש להפעלה של הכותר ברזולוציית 900p או פחות.

asofr1
הנציג הבכיר של 12 – בייחוד לאחר ההודעה המפתיעה על ביטולו של המשחק Fable Legends וסגירתה הצפוייה של המפתחת Lionhead Studios

דרישות המערכת המומלצות, להפעלת המשחק בצורה מיטבית ברזולוציית FullHD ויותר, כוללות מעבד Core i5 מרובע ליבות של אינטל (או "מקביל לו", ללא פרטים נוספים), זכרון RAM של 16GB, כרטיס מסך מדגם GeForce GTX 970 או מדגם R9 390 ומערכת חלונות 10 של 64 ביט בלבד, לשם התמיכה המתבקשת ב- 12.

asofr

ראוי לציין כי Ashes of the Singularity הוא הכותר היחיד בשוק נכון להיום שתומך ביכולת ליצור מערך מרובה כרטיסים עם דגמים שונים של ליבות עיבוד, כולל כאלו של AMD יחד עם כאלו של . התוצאות אמנם רחוקות מלהיות מיטביות, אך כן ניתן לראות תוספת במסגרת מה שמהווה את התגשמות החלום הגדול והוותיק של חובבי חומרה רבים.

מתנסים מוקדמים ב-Ashes of the Singularity סיפרו על משחקיות פשוטה יחסית ללא יותר מדי הפתעות בכותר, אך כנראה שכך זה לא ממש משנה – במידה וההשקה בסוף החודש תעבור בצורה חלקה ברמה הטכנית, ללא יותר מדי תקלות קריטיות ותוך כדי המחשה מעשית ליעילות המשופרת מאוד שאותה מבטיח לנו ה- 12 מאז שנחשף, יש סיכוי לא רע בכלל שהוא יהפוך ללהיט מסחרי גדול. אנחנו נמשיך לעקוב ולעדכן אתכם, כמובן.