המשחק הבא של BioWare: תמיד מקוון, ללא DLC בתשלום

היצירה החדשה של האנשים שהביאו לנו את Baldur's Gate, Mass Effect ו-Knights of the Old Republic נחשפת בפירוט מורחב – עם מאפיינים שאמורים לקרוץ לקהל הרחב וגם כאלו שקצת פחות

Anthem הוא אחד מהאסים הגדולים של חברת Electronic Arts לשנה הקרובה, ללא צל של ספק, עם עולם חדש ועשיר אשר ינסה לשחזר את ההצלחות הגדולות שאותן חוו הסדרות Mass Effect ו-Dragon Age בתחילת דרכן – עם שילוב של פעולה ותפקידים ביקום עמוס חליפות רובוטיות מתקדמות ומבערי סילון שמאפשרים לעוף בחופשיות מנקודה לנקודה.

קבלו עדכונים לפני כולם בטלגרםקבלו מאיתנו עדכונים לפני כולם - בטלגרםהצטרפו כבר עכשיו לערוץ הטלגרם של הזון


סרטון משחקיות טרי שהוצג בתערוכת 2018 הבהיר לנו כי שחקנים יוכלו לבחור בין ארבע חליפות מכאניות שונות שמשמשות להגדרת המאפיינים והיכולות היסודיים שלהם, בדומה למה שניתן למצוא כמעט בכל משחק תפקידים אחר – כאשר במקרה הזה את ההחלפה זו ניתן יהיה לבצע לפני כל משימה, ובכך לטעום מכל סגנונות המשחק הזמינים במקביל, ללא צורך בהתחלתה מחדש לשם כך.

האקשן נראה מבטיח והאיכות הויזואלית נאה אף היא, אך הבשורה הגדולה יותר אודות Anthem היא כנראה זו שלמשחק לא יהיו תכני DLC מוספים עתידיים בתשלום, וגם לא הצעות רכישה בכסף אמיתי בתוך המשחק אשר ישפיעו באופן כלשהו על המשחקיות עצמה (אלא רק על מראה חיצוני) – מעין נסיון ללמוד לקח משגיאות העבר ב-Battlefront 2, וגם לבצעה התאמה למודל העסקי המצליח מאוד של כותרים כדוגמת PUBG ו-Fortnite.

השחקנים הם רק 'מפעילים' לחליפות עתידניות – ועל כן ניתן להצדיק יכול להחליף את כל מאפייני הדמות בכל זמן נתון

מה שיהיה קצת פחות משמח, לפחות עבור חלק מקהילת הגיימרים, הוא שהמשחק ידרוש חיבור קבוע לרשת ולשרתים הייעודיים של EA בכדי לפעול, גם במצב בו תבחרו לחוות אותו לבד ללא חברים מקוונים – וזה כבר מרגיש כמו חלק ממגמה הולכת ומתגברת שתשמש בתור הפתרון האולטימטיבי (?) לבעיות הפיראטיות במשחקים. למרות דרישה זו, Anthem לא יכלול יכולת להילחם בשחקנים אחרים בתחילת הדרך – ואולי גם לא בהמשך, היות ובמפתחת הגדירו זאת כאפשרות שהם בוחנים בשלב זה ללא התחייבות נוספות.

Anthem מרגיש כמו הגרסה של EA למשחקי Destiny – על כל המשתמש מכך, לטובה אבל גם לרעה

Anthem יגיע למחשבים האישיים ולקונסולות ה- וה- 4 ב-22 בפברואר 2019.