שובו של הג'די והאימפריה מכה שנית מתעוררים לחיים במשחק מלחמת הכוכבים של יוצרי באטלפילד, שהשקתו מתוכננת לנובמבר הקרוב
יוצרי באטלפילד ב-Dice פרסמו טריילר משמעותי ראשון למשחק מלחמת הכוכבים שמפותח באולפן, Star Wars: Battlefront, וזה נראה מצוין, בעיקר בהתחשב בעובדה שהוא מוצג במנוע המשחק, הגרסה העדכנית של מנוע ה-Frostbite 3 עליו מבוססים משחקי באטלפילד האחרונים ולא מעט ממשחקיה של EA באופן כללי. הקדימון מציג קרבות שכאילו נלקחו היישר משובו של הג'די, האימפריה מכה שנית, ובשמים הבהירים שמעל מדבריות טטואין – מקרב אשר כפי שיתברר קשור לאירועי Episode 7 המתקרב.
המנהל היצירתי של המשחק, ניקלס פיגראוס, טען בתגובה לשאלות בטוויטר שהסרטון אכן בוים וצולם כולו בתוך מנוע המשחק, תוך שימוש בדמויות ומודלים מתוך המשחק ולא במשאבים גרפיים שנוצרו במיוחד עבור האירוע השיווקי. עם זאת, רמות הפירוט הגרפי להן כוונן המנוע בעת לכידת הטריילר לא צפויות להיות אפשרויות ריאליסטיות עבור משחק בזמן אמת, בוודאי לא על הקונסולות וגם לא על מחשב גיימינג חזק במחיר שפוי, ולא בטוח כלל שיהיו פתוחות אפילו עבור משתמשי המחשב כאשר המשחק יושק בסוף השנה; למרות הנאמר לעיל, אנחנו מתקרבים לנקודה שבה נוכל ליהנות מגרפיקת טריילרים כזאת כעניין שבשגרה.
Star Wars: Battlefront הוא חידוש לסדרת משחקי הפעולה מרובת המשתתפים בשם זה שנוצרה בעשור הקודם על ידי אולפן Pandemic ז"ל, ואחד ממספר משחקי מלחמת הכוכבים שמפותחים ב-EA במסגרת עסקה שלה מול בעלי המותג החדשים בדיסני. עבור החידוש, שהוא המשחק השלישי בסדרה, אולפן Dice נבחר לתרגם את המומחיות שלו בזירות אקשן רבות משתתפים ליקום מלחמת הכוכבים: Dice לא ביקרו אף פעם כמפתחים בעולם של טכנולוגיה מתקדמת עד כדי כך, אבל יש להם ניסיון באקשן מדע בדיוני דרך הפרק העתידני של סדרת הדגל שלהם, Battlefield 2142.
לצד הטריילר למדנו שהמשחק יושק למחשב, PS4 ו-Xbox One ב-17 בנובמבר, חודש לפני הגעתו למסכים של Star Wars Ep 4: The Force Awakens. עשרה ימים לפני ההשקה הקולנועית, בשמונה בדצמבר, תושק למשחק הרחבה חינמית בשם Battle of Jakku, ובה שתי מפות שיאפשרו לנו להשתתף בקרב שאחראי לצילוק פני השטח של כוכב המדבר טטואין, כפי שנראה בקדימוני הסרט. רוב תוכן Star Wars: Battlefront לא יחרוג מזמנה של טרילוגיית הסרטים המקורית, בין "תקוה חדשה" ל"שובו של הג'די", למעט הרחבת הבונוס הזו, שתהווה גשר לעולמה של הסדרה החדשה ומתרחשת שנה אחרי קרב אנדור בו הושמד כוכב המוות השני ובתוכו קיסר הסית'.
הנה עוד דברים שאנחנו יודעים על המשחק לאחר אירוע החשיפה שלו:
- מלבד חיילי וטייסי ברית המרד והאימפריה, שיהיו זמינים בגרסאות גבריות ונשיות, אנושיות וחוצניות, שחקנים יוכלו לגלם דמויות יחודיות. בינתיים נחשפו מקבוצה זו של "גיבורים" רק שני נבלים עם כריזמה, דארת' וויידר וצייד הראשים בובה פט. את הדמויות היחודיות יוכל שחקן מצטיין לגלם ברגעי השיא של הקרב.
- לא כלולים בתוכן: קרבות חלל ותכני הטרילוגיה השניה.
- כן כלולים בתוכן: סילוני ריחוף אישיים, שדות כוח למטרות הגנה כפי שמוצג בטריילר, שליטה במשורייני ה-AT-ST וה-AT-AT של האימפריה, הטסת חלליות מסוגי X-Wing ו-Tie Fighter, המילניום פלקון – גם היא כחללית בשליטת השחקן, נהיגה באופנועי רחף וגם ב-Snowspeeders מקרב הות'.
- כדי לשחזר ברמת דיוק מקסימלית את מראה הסרטים המקוריים, הצוות של Dice צילם וסרק רבים מהאביזרים, תפאורות וסביבות צילום שלהם.
- המשחק הבסיסי יכלול מפות קרב על פני ארבעה כוכבים – אנדור, הות', טטואין וסולוסט, שלא נראה בסרטים אבל הוא כוכב התעשייה הצבאית של האימפריה, איפה שהיא מייצרת רבים מכלי המשחית שלה.
- מצבי המשחק הגדולים של Battlefront לא יתמכו ב-64 שחקנים, כמו מצב Conquest של באטלפילד; Dice החליטו להציב את רף מספר השחקנים המקסימלי נמוך יותר, על 40.
- מיקודו של המשחק הוא במולטיפלייר והוא לא יתמוך כלל במערכה לשחקן יחיד. מה שכן יהיה בו הוא משימות בודדות שניתן יהיה להתמודד איתן אופליין או במשחק שיתופי.
בטח הדרישות במחשב יעקפו את ה-assassin's creed unity
למה לחסום רמה גרפית כזאת?
למי שיש את המחשב העוצמתי מספיק, למה שלא ייהנה מפוטו-ריאליזם כזה?
אם המנוע מאפשר…
יכול להיות שחלק מהדברים שהם השתמשו בהם פוגעים ביכולת לעשות סקייליג, כלומר הם יעלו גם את דרישות המינימום. הדרישות של BF:H היו מאוד נמוכות ביחס למה שאנחנו רגילים לראות ואני מאמין ש EA רוצים לשמור על המצב הזה כי הוא נותן להם יתרון יחסי על פני המתחרים.
בנוסף לזה יכול להיות שבשביל להפעיל את המשחק בהגדרות האלה צריך מערך של שלושה כרטיסים, מערך שידוע כבעייתי ולכן הם הפעילו הכל בדמו מבוקר ואז הורידו חזרה למשהו שהם יודעים שיעבוד כמו שצריך.