דרישות המערכת של אחד ממשחקי ה-FPS המצופים של השנה – Battlefield Hardline – נחשפות, האם אתם המחשב שלכם עומד בדרישות הגבוהות יחסית של המשחק?
Visceral Games, לשעבר EA Redwood וכיום החברה שאחראית לפיתוח משחק ה-Battlefield Hardline, שיחררה את דרישות המערכת הבסיסיות והמומלצות לאחד ממשחקי ה-FPS המעניינים ביותר של השנה. המשחק, שהייתה פתוחה לציבור בתור גרסת בטא למשך חודש יוני בשנה שעברה ומהשני לחודש פברואר ועד לשמיני, מציג גרפיקה מרשימה (ביחס לג'אנר אותו הוא מייצג), ואנחנו יכולים לראות זאת בברור כבר בדרישות המערכת המומלצות של המשחק.
אך תחילה, דרישות המערכת הבסיסיות. בכדי להריץ את משחק ה-Battlefield Hardline בצורה סבירה מפתחיה ממליצים לכם להריץ את מערכת ההפעלה חלונות Vista בגרסת 32 ביט לפחות, זאת לצד מעבד Core 2 Duo או Athlon X2 של אינטל ו-AMD בהתאמה, כרטיס גרפי מסוג GTX 8800GT של אנוידיה ו-HD 3870 של AMD, ארבעה גיגה-בייט של זיכרון RAM ו-30 גיגה-בייט של אחסון פנוי.
דרישות המערכת המומלצות של משחק ה-Hardline כוללות את הרצת מערכת ההפעלה חלונות 8 בגרסת 64 ביט, מעבד משושה ליבות או מרובע ליבות מבית AMD ואינטל בהתאמה, כרטיס GTX 660 של אנוידיה או HD 7870 של AMD, בנוסף לשמונה גיגה-בייט של זיכרון RAM ו-30 גיגה-בייט של אחסון פנימי פנוי.
דרישות מערכת בסיסיות
- מערכת הפעלה: חלונות Vista SP2 בגרסת 64 ביט (עם עדכון ה-KB971512)
- מעבד: Intel Core i3/i5 הרץ ב-2.4 גיגה-הרץ או AMD Athlon II/Phenom II הרץ ב-2.8 גיגה-הרץ
- כרטיס גרפי: Nvidia GeForce GTX 260 או AMD Radeon HD 5770
- זיכרון RAM: ארבעה גיגה-בייט
- אחסון פנימי: 60 גיגה-בייט
דרישות מערכת מומלצות
- מערכת הפעלה: חלונות 8 בגרסת 64 ביט
- מעבד: משושה ליבות של AMD או מרובע ליבות של Intel
- כרטיס גרפי: Nvidia GeForce GTX 760 או AMD Radeon R9 290
- זיכרון גרפי: שלושה גיגה-בייט
- זיכרון RAM: שמונה גיגה-בייט
- אחסון פנימי פנוי: 60 גיגה-בייט
כמו כן, גם דרישות המערכת הבסיסיות והמומלצות מכתיבות כי תמיכה ב-DirectX 11 חייבת להימצא במחשבכם, מה שאינו אמור להוות בעיה לרוב המוחלט של המשתמשים.
משחק ה-Battlefield Hardline עתיד לצאת רשמית ל-PC ולקונסולות ה-PS4 וה-Xbox One ב-17 למרץ בצפון אמריקה וב-19 למרץ באירופה ובריטניה. האם אתם מתכננים לקנות את המשחק החדש לסדרת ה-Battlefield הפופולארית? שתפו אותנו!
ברוך ה' אני בולע את דרישות לא אוכל:)
I call bullshit.
עם המחשב הקודם שלי שהיה הרבה מעל דרישות המינימום האלה, BF4 עבד כמו תחת.
אלא אם כן עשו שיפור משמעותי ביעילות המנוע (מה שלא נראה לי) אז זה סתם בבל"ת.
משחק גרוע ביותר, 10 דקות בו הספיקו לי להבין כמה הוא גרוע…BF3 היה מצוין אבל מאז הם רק יורדים.
המשחק נראה לי ממש משעמם.
והגרפיקה גם לא מרגשת.
אפשר לזהות משחק אקשן עם גרפיקה מעפנה לפי זה שרוב הטריילר הם משלבים כמה קטעי משחק לא מרשימים עם הרבה תוכן מבויים באיכות גבוהה, כדי שיהיה נעים לעין.
ממבחני הביצועים של hardocp לבטא, עולים בעיות frametimes לכרטיסי AMD תחת DX11. יש להם חודש לשפר עד יציאת המשחק. לפחות אפשר להניח ש-Mantle יציל את המצב.
http://hardocp.com/article/2015/02/09/battlefield_hardline_video_card_performance_preview/1#.VN0kWfmUe2Y
There is a big difference currently in the gameplay experience between NVIDIA GPUs and AMD GPUs in Battlefield Hardline. This comes down to what we have tested as the frame times. For whatever reason AMD GPUs are doing very poorly in terms of frame time in this game. There are large peaks of longer periods of time between frames. There is wild inconsistency, and a general higher frame time average than with NVIDIA GPUs.
This translates into the game feeling choppy even though the frame rates are high on AMD GPUs. It affects every AMD GPU we tested, Radeon R9 290X, Radeon R9 290 and Radeon R9 285. It affects every map we played, the larger maps like Dust Bowl were the worst. This is a dramatic and devastating detriment to gameplay on AMD GPUs. As it is right now, NVIDIA GPUs simply offer smoother gameplay in Battlefield Hardline
שיחקתי בבטא והמחשב שלי בדיוק כמו בדרישות המומלצות, ובכל זאת היו לי די הרבה ירידות משמעותיות בfps…
אהבתי מאוד את הבטא ולכול אלו המתלוננים על בעיות עם הFPS חשוב לזכור שמדובר בבטא וזה יטופל עד ההשקה