יצרנית אמצעי התצוגה Japan Display מציתה את הדמיון שלנו
הצורך והדרישה של מרבית הצרכנים למסכים גדולים יותר ויותר במכשירים החכמים הניידים שלהם לא תמיד תואמת את היכולת הארגונומית שלהם להשתמש בו באופן מעשי ונוח, ונראה שהחברה אשר תצליח להיות הראשונה שמביאה לשוק פתרון ממשי לפער זה תזכה להצלחה גדולה מאוד – כך שאין זה מפתיע לראות את סמסונג ו-LG משקיעות משאבים רבים במסכים קמורים או אפילו גמישים, וחברות אחרות מנסות את מזלן עם מסכים בעלי שוליים מינימליים, מכשירים שכוללים תמיכה במקרן נייד ועוד.
כל אלה עשויים להפוך לפתרון האולטימטיבי ביום מן הימים, אך בינתיים מרגישים די רחוקים מכך – בעוד שאב-טיפוס חדש מיצרנית הפאנלים למסכים Japan Display מרגיש כאילו הוא עשוי להוות פתרון לא רע בכלל, לפני האחרים.
בחברה היפנית חושפים כי פיתחו שיטה חדשה אשר מאפשרת חיווט של כל מרכיבי המכשיר החכם הרלוונטיים באופן דחוס יותר מאחורי פאנל התצוגה – בצורה שמאפשרת למעשה ליצור מכשירים שמסך תופס את מלוא שטח הפנים שלהם, כ-97 או 98 אחוזים, לעומת כ-83 אחוזים "בלבד" בסמארטפונים המתקדמים ביותר בקטגוריה הזו כיום.
שיא השיאים
כל הרכיבים שאנחנו רגילים לפגוש בקדמת הסמארטפון או הטאבלט שלנו יאלצו למצוא לעצמם מקום חדש כמובן, אך התוצר הסופי הוא מוצר שיוכל לכלול מסך גדול הרבה יותר באותם מימדים פיזיים, באופן דומה לכך שמסכי מחשבים ניידים עם שוליים דקיקים מאפשרים ליצור דגמים עם מסכי 13.3 אינץ' במימדים של ניידי 11.6 אינץ' ממוצעים, או ניידי 15.6 אינץ' בגודל של ניידי 14 אינץ'.
ב-Japan Display שואפים להתחיל ייצור המוני של מסכים בטכנולוגיה החדשה והמסקרנת הזו במהלך המחצית השנייה של השנה הבאה, ולהתאים אותם לכל סוגי הגאדג'טים הנפוצים, החל משעונים חכמים, דרך סמארטפון ועד לטאבלטים ומעבר להם.
יהיה מאתגר להתרגל למכשירים שבהם המסך נמצא "בכל מקום" אחרי שנים שבהם התרגלנו לחלק קדמי עם איזור מוגדר לאחיזה נוחה שאינה מפעילה פונקציות שאינן רצויות – אך אנחנו מנחשים כי כאשר החזון הזה יהפוך למציאות, משתמשים רבים יהיו מוכנים לעבור לעשות את המאמץ הנדרש, בתמורה למוצר שיעניק להם מקסימום מסך עבור הגלישה, הגיימינג והצפייה שלהם, מבלי לפזול למימדים שקשה מאוד להשתלט עליהם. מה דעתכם בעניין?