תת המותג הטרי והאולטרה-משתלם של שיאומי צובר תאוצה מבטיחה
כיום ניתן להשיג בארץ הקודש מכשיר חכם בעל חומרה מובילה בעבור 1,200 שקלים בלבד (ואפילו קצת פחות מכך אם אתם מבקרים באילת), כאשר את התודה על כך אנחנו חייבים כמובן לשיאומי, שהמציאה מחדש את המונח מכשיר דגל לפני מספר חודשים עם מותג ה-Poco שלה – והצליחה לגרוף לעצמה נתח שוק נוסף בתהליך, כך נראה.
נציגי תת-המותג הצעיר הכריזו על מכירות של כ-700,000 מכשירי Pocophone F1 בתוך כשלושה חודשים בלבד, ותוך שהמוצר זמין במספר שווקים מצומצם יחסית שבהם נכללים הודו וגם ישראל. אין נתונים אודות מכירות של דגם ה-Snapdragon 845 הכי זול שיש בארץ הקודש בשלב זה, אך אם לשפוט על פי הזמינות הרחבה שלו בחנויות המקומיות (מעל 40 חנויות שנכללות במאגר האתר Zap הן עבור הדגם עם 64GB של אחסון והן עבור דגם ה-128GB) נראה כי מדובר בסיפור הצלחה שתורם לא מעט לנתון העולמי הכללי.
700,000 מכשירים מתוך מכירות כוללות של מעל 100 מיליון עבור שיאומי כולה בשנה הנוכחית זה אולי נתון צנוע, אך אסור לשכוח כי מדובר במותג שנולד זה עתה ונמכר בשוק רק מספר חודשים מצומצם – סביר להניח כי נתון זה מבטיח לנו המשכיות למשפחת ה-Poco גם בשנה הבאה, ובינתיים קיבלנו השקה של גרסה נוספת עבור ה-F1 עם גימור ה-Armoured Edition המשובץ דמוי הקוולר שמספר אחיזה טובה יותר לצרכנים המוותרים על כיסוי מגן. גרסה זו הייתה זמינה עד כה רק עם נפח אחסון של 256GB במחיר המירבי של ה-Pocophone F1, אך מעתה תוצע גם עם נפח אחסון פנימי של 128GB (וזכרון RAM של 6GB) במחיר שווה ערך לכ-335 דולר. נקווה שינחת גם בארץ בתור תוספת מעניינת יותר להיצע ההקיים.
אילו מאפיינים הייתם רוצים לראות בדגמי ה-Poco של שנת 2019? בואו לספר לנו בתגובות.