רמי לוי: חבילת סלולר בלתי מוגבלת עם גיגה-בייט לגלישה ב-20 ש"ח • HWzone
גאדגטיםסמארטפונים

רמי לוי: חבילת סלולר בלתי מוגבלת עם גיגה-בייט לגלישה ב-20 ש"ח

המהלך העדכני של רמי לוי בניסיון לשבור את שוק הסלולר הישראלי כולל חבילות זולות במיוחד עם שיחות והודעות בלתי מוגבלות עם אחד, שלושה או חמישה גיגה-בייט של נפח גלישה (ללקוחות חדשים בלבד)

קבלו עדכונים לפני כולם בטלגרםקבלו מאיתנו עדכונים לפני כולם - בטלגרםהצטרפו כבר עכשיו לערוץ הטלגרם של הזון


4
רמי לוי שובר את השוק, שוב (תמונה: ynet)

היכונו למהומות בשוק הסלולר. רמי לוי תקשורת, חברה בבעלות אלוף הצרכנות רמי לוי (הבעלים של רשת הסופרמרקטים רמי לוי שיווק השיקמה), מכריזה על חבילות "ללא הגבלה" חדשות וזולות מתמיד.

החבילות, שמגיעות כולם עם שיחות והודעות ללא הגבלה, מציעות נפחי גלישה של גיגה-בייט אחד, שלושה גיגה-בייט וחמישה גיגה-בייט ב-19.90 שקלים, 39.90 שקלים ו-49.90 שקלים בהתאמה, כאשר כל החבילות הינן ל-12 חודשים, עם עליה במחירן ל-89.90 לאחר מכן. אם נשווה את החבילות החדשות למה שמפעילות פופולריות אחרות מציעות בשוק, נראה כי רמי לוי בהחלט שבר שוב את השוק עם החבילות הזולות ביותר בכל נפחי הגלישה בהן הן נכללות, למעט בקטגוריית נפח הגלישה של השלושה גיגה-בייט, קטגוריה בה הספקית Hot mobile היא היחידה שמשווה את מחירה הנמוך של החברה. בנוסף לכך, יש לציין כי הרשת עליה מבוססת המפעילה "רמי לוי תקשורת" היא על התשתית של פלאפון, כך שהחבילות החדשות של החברה הן לא רק הזולות ביותר בארץ, הן גם החבילות עם תמיכה ב-4G הזולות ביותר בארץ, ואף מהחבילות הזולות ביותר בעולם.

במצב הנוכחי של חבילות הסלולר בשוק הישראלי, רמי לוי הוא היחיד שמספק חבילת גלישה עם גיגה-בייט אחד של נפח גלישה, אך הוא גם אחד מהמפעילים היחידים שלא מציעים חבילות עם נפחי גלישה למעל חמישה גיגה-בייט. מהצד השני של הספקטרום, פלאפון היא הספקית היחידה שמפרסמת באתרה תוכנית עם נפח גלישה של עשרה גיגה-בייט, כאשר חוץ מהצעה זו אין לחברה כיום תוכנית משתלמת יותר באף נפח גלישה לעומת הצעותיהן של המפעילות האחרות.

השוואת חבילות סלולאר

(חבילות הגלישה שמופיעות בטבלה מבוססות על המידע לצרכן מאתרן הרשמי של ספקיות הסלולר, בנוסף למידע מהאתר "כמהזה". חבילות אחרות במחירים שונים שלא מופיעות באתרים רשמיים עלולות שלא להופיע בטבלה)

"גם שנתיים לתוך המהפכה, הלקוח הישראלי עדיין שבוי בקונספציה שבה המוצר של 'חבילת ללא הגבלה' אצל המפעילות הוותיקות הוא מוצר בעל ערך טוב יותר, גלישה מהירה יותר, נפח גלישה גדול יותר, קליטה טובה יותר ועוד. אנו מתחילים היום במהלך שתכליתו היא לשנות תפיסה שגויה זו" נאמר בהצהרה רשמית של החברה על התוכניות החדשות. 

בדיוק כמו המהפכה שהתחילה מכניסתן של ספקיות חדשות וזולות לשוק הסלולר הישראלי, אנחנו מצפים מהשוק להתיישר עם הצעותיו של רמי לוי, או לפחות להוריד מחירים בחבילות מסויימת בכדי למנוע זליגת מנויים המונית. אתם מתכננים לעבור מפעיל סלולרי עקב ההזולה של רמי לוי? ספרו לנו על כך בתגובות.


תגיות
Back to top button
Close
Close