זמן לא רב אחרי שזכה לערימות של שבחים מהמקצוענים והוכתר כטוב ביותר בתחומו, מתחילים לצוץ להם דיווחים על כך שיחידות מסויימות של מכשירי הדגל מבית סמסונג סובלים מבעיות תצוגה
היתכן שסמסונג שוב פישלה במסגרת מכשיר הדגל החשוב והמרכזי ביותר שלה? מכשירי ה-Galaxy S8 וה-Galaxy S8 Plus עדיין אינם זמינים ונמכרים ברוב מדינות העולם, אך כבר מההשקה המוקדמת בשוק המקומי של החברה בדרום קוריאה מתקבלים מגוון דיווחים על כך שפאנל ה-Super AMOLED המתקדם והמשוכלל לא תמיד עומד בציפיות ממנו, ומציג חוסר אחידות בין דגמים שונים – כשנראה כי חלק מהיחידות סובלות מתצוגה עם גוון אדמדם בלתי סטנדרטי.
בעוד שנציג קוריאני מקומי של סמסונג סיפק הצהרה על כך שלא מדובר בבעיית ייצור במסכים, אלא בסך הכל בכיול שונה שאותו ניתן לשנות ולהתאים להעדפתו האישי של הצרכן במסגרת תפריט הגדרות התצוגה בסמארטפון, משתמשים אחרים הצהירו כי בנציגויות המקומיות מהן רכשו את המוצר הוצע להם להחליף את היחידות עם התצוגה האדמונית – כך שלעת עתה לא ממש ברור מה תהיה עמדתה הרשמית של חברת הענק בנושא הזה, והאם נראה התגברות של העדויות על התופעה עם ההשקה של המכשיר בעוד ועוד שווקים, או שמא מדובר במאורע מצומצם שספציפי לקבצים ראשוניים שהגיעו לשוק הראשון שנהנה מזמינות.
ראוי לציין כי גם במידה והתופעה תתגלה כרחבת היקף, ספק גדול אם תהיה לה תהודה והשלכות כואבות כמו סאגת הסוללות המתלקחות ב-Galaxy Note 7, אך זה בהחלט לא יהיה מצב נעים עבור חברה שמשקיעה מאמצים רבים בנסיון למתג ולשווק את עצמה בתור שם נרדף לאיכות וחדשות בשוק המובייל, בעיקר בתור מה שיקוטלג כ"עוד מקרה" של היעדר בקרה ברמה מספקת בקווי הייצור ההמוניים.
סביר להניח שנשמע עוד עדכונים בנושא הזה בימים ובשבועות הקרובים, אך כבר עתה נותר לנו רק לקוות שבסמסונג לא ישאירו את הצרכנים תחת סימן שאלה ויצאו בהכרזה פומבית אודות הסיטואציה, עם הצעה להחלפה ולתיקון במידת הצורך או הבהרה אודות הדרך בה הצרכנים יכולים לבצע 'יישור קו' בעצמם לתצוגת המכשירים, עם העדפה ברורה לאופציה ב' על פני אופציה א', הן עבור היצרנית והן עבור אלו שרכשו את הסמארטפונים היקרים והמתקדמים.