התעללות בגוויה: הרשת מחסלת את משחק האסטרטגיה החדש של EA

במפיצת המשחקים האמריקאית החליטו לקחת סיכון ולהחזיר את המותג Command & Conquer לחיים עבור שוק המובייל – אך ספק אם הם חזו תגובה שלילית קיצונית עד כדי כך למיזם

העבר של חברת EA Games עמוס בהחלטות תמוהות וכשלונות עסקיים מרים שהותירו שלל עם טעם מר בפה – אך הנקודה השחורה הגדולה מכולן היא ככל הנראה זו של Westwood Studios וסדרת משחקי Command & Conquer, שהפכה מאחד השמות הגדולים ביותר בתעשייה לאחת מהשנואות והנלעגות ביותר תחת שרביטה של המפיצה.

קבלו עדכונים לפני כולם בטלגרםקבלו מאיתנו עדכונים לפני כולם - בטלגרםהצטרפו כבר עכשיו לערוץ הטלגרם של הזון


המשחק המרכזי הרביעי והאחרון בקו העלילתי הראשי של המותג, Tiberian Twilight, הושק אי שם בשנת 2010 – נקטל קשות כמעט על ידי כולם והכניס אותו למעין תרדמת שאף אחד לא ממש מתנגד לה. ובכל זאת, לאחר שש שנות הפסקה מאז השקת משחק אחרון כלשהו (מבוסס דפדפן) תחת השם הזה – ב-EA החליטו לנסות שוב, הפעם בעולם המובייל, והציגו את Command & Conquer: Rivals, על הבמה הגדולה בתערוכת 2018.

קשה להאמין שהיו הרבה שחקנים שהרגישו כי יש צורך בעוד משחקי C&C אחרי כל מה שקרה לסדרה מאז סגירתם של האולפנים אשר יצרו את המקור – ואחרי חשיפת המשחקיות של הכותר הנייד קיבלנו לכך הוכחה חותכת במיוחד.

זה ממש, ממש לא ה-Command & Conquer שרצינו

משחקיות פרימיטיבית באופן מובהק, אפילו ביחס למשחקי מובייל אחרים בז'אנר, שאינה דומה כמעט בשום צורה למשחקי C&C מהעבר, "קברה" את Rival בתגובות רעות מכל עבר, כולל עשרות אלפי הצבעות שליליות (ביחס לכמה מאות בודדות של הצבעות חיוביות) בצמד סרטוני ההשקה הרשמיים – אפילו לפני שהחל שלב ה-Pre-Alpha לבחינת היצירה הטרייה.

האם ב- אי פעם יצליחו לשכנע את השחקנים שהם יודעים כיצד להתייחס בכבוד לשמות ומוצרים נוסטלגיים שנמצאים בבעלותם? בינתיים האפשרות הזו לא ממש נראית באופק.