חברות הטכנולוגיה הענקיות ממשיכות להוביל את מצעד המותגים בעלי הערך הגבוה ביותר בעולם גם השנה, ובמקביל בעולם המחשוב ממשיכה מגמת התכנסות השוק
אפל היא חברה גרנדיוזית. אין אירוע של החברה שלא מסוקר על ידי אלפים, אין מוצר שהחברה יכולה להשיק שלא יגרום לטלטלה בשוק ואין בן אדם שאין לו דעה על החברה, טובה או רעה. לכן זה לא בדיוק מפתיע שאפל דורגה במקום הראשון בשווי מותגים עולמיים בדירוג השנתי של חברת Interbrand. עם שווי מותג המוערך במעל 118 מליארד דולר, החברה מציגה שיפור של 21 אחוז בשווי המותג שלה, ומשיגה את המקום הראשון.
לא הרבה אחריה ועם שווי מותג של 107 מליארד דולר, מגיחה גוגל במקום השני עם שיפור של 15 אחוז לעומת שנה שעברה. שאר חברות הטכנולוגיה בדירוג הן IBM במקום רביעי עם שווי מותג של 72 מליארד דולר ומיקרוסופט, שמגיעה רק למקום חמישי עם שווי מותג של 61 מליארד דולר, שיפור זעום של 3 אחוז לעומת אשתקד.
סמסונג אומנם שולטת בפלטפורמת האנדרואיד ומציגה שיפור של 15 אחוז לעומת שנה שעברה, אך במקום השביעי החברה מקבל שווי מותג של רק 45 מליארד דולר.
בדירוג נוסף ששוחרר בימים האחרונים, חברת IDC דירגה את ספקי המחשבים האישיים בעולם, ומצאה שאפל נכנסה בפעם הראשונה לחמשת הספקים המובילים. אפל, במקום החמישי ברשימה, מכרה כמעט 5 מליון מחשבים אישיים ברבעון השלישי של 2014, המקנה לה 6.3 אחוז מכלל המחשבים שנמכרו ברבעון. לעומת שנה שעברה, אפל שיפרה את מכירות המחשבים האישיים מתוצרתה (הכוללים את מחשב ה-iMac ולפטופי ה-MacBook וה-MacBook Air) בצורה משמעותי עם שיפור של 9 אחוז ברבעון מול רבעון.
ענקית המחשבים לנובו מדורגת במקום הראשון מבין שאר הספקים, עם 15 מליון מחשבים שנמכרו ברבעון הנמדד, המהווה 20 אחוז מכלל המחשבים שנמכרו. החברה שהציגה את הצמיחה המשמעותית ביותר היא אייסר, שנמצאת במקום הרביעי ברשימה עם 8.4 אחוז מכלל המחשבים שנמכרו ברבעון. לעומת שנה שעברה, אייסר שיפרה את מכירות מחשביה ב-11.4 אחוז, שיפור ברמה שרק לנובו הצליחה להתקרב אליה.