Philips Brilliance 200P7ES – ארגונומיה וחיבורים
איכות הבניה של המסך היא מצוינת, לא נשמעים רעשים כלשהם בעת הזזתו או בעת קביעת תנוחה ארגונומית. יתרה מזאת, המסך מעוצב בצורה שגורמת לו להיראות פחות כרכיב מחשב משעמם ויותר כפריט מעוצב ומרשים.
שינוי גובה – ניתן לשנות את גובה המסך בין 4 ל-17 ס"מ מעל פני השולחן.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
שינוי זוויות הטיה – המסך מאפשר לשנות את זווית ההטיה בצורה שתתאים למשתמש בין 0 ל-25 מעלות של הטיה.
מצב פורטרט (Pivot) – המנגנון של פיליפס פועל בצורה מספקת ולמעשה זהו המסך הראשון שמתיישר כהלכה בעת שינוי מצב העבודה, ואינו מצריך כוונון ידני מעיק.
![]() | ![]() |
שינוי כיוון – המסך מאפשר לשנות את כיוון הצפייה מבלי שיהיה צורך לסובב את בסיס המסך על השולחן, אך לא קיים מעצור וקשה לדעת מתי המסך נמצא בדיוק במרכז. אפשרות הסיבוב מוגבלת לזווית של 45 מעלות לכל כיוון.
רכזת USB – המסך מגיע מצויד ברכזת USB בתקן 2.0 בעלת שתי יציאות הממוקמות בצידו השמאלי של המסך ושתי יציאות נוספות בחלקו האחורי (לידן ממוקמת גם כניסת ה-USB של הרכזת).
![]() |
OSD – התפריטים של המסך בנויים בצורה של כרטסות ומחולקים באופן הגיוני, אם כי השליטה מעט קשה ואף מסובכת בתחילה. למסך שמונה כפתורי שליטה, אם כי לא תמיד ברור מה כל כפתור עושה. הכפתורים גדולים יחסית ובעלי פידבק נורמאלי ומאפשרים (יחד עם ה-OSD) שליטה מלאה על כל הפונקציות של המסך.
יש לציין כי ה-OSD מגיב באיטיות ולעיתים נוצר מצב של Double Input בו המשתמש לחץ פעמיים כי הוא חשב שהמסך אינו מגיב, אך שתי הלחיצות נקלטו בהפרש קל. בנוסף לתפריט הרגיל מצויד המסך בתפריט מערכת שיפור תמונה, אם כי זו לא תרמה רבות – מצבי המשחק השונים התאפיינו בבהירות מוגזמת וצבעים זוהרים ואילו מצב הסרטים ביצע מעין אינטרפולציה שהורידה את הרזולוציה וגרמה לתמונה מעוותת. מצב ה-Custom מאפשר לשמור מצב בהירות שניתן לעבור אליו בצורה מהירה בעת הצורך.
![]() |
תקן תליה – המסך תומך בתקן תליה VESA 100mm. החורים של התקן נגישים ברגע שמפרקים את הרגל של המסך.
כניסות וחיבורים
המסך מצויד בכניסה דיגיטאלית מסוג DVI-D וכניסה אנלוגית מסוג VGA 15 פינים. ספק הכח של המסך הינו פנימי ומאחורי הרגל ישנם קליפסים שמטרתם לתפוס ולסדר את הכבלים השונים.
![]() |
התאמת תמונה ואינטרפולציה
המסך תומך בהתאמת תמונה ומאפשר את המצבים הבאים: Full Screen, אשר כשמו כן הוא – מותח את התמונה בכדי למלא את כל המסך בלי קשר ליחס הגבהים, מצב Native המבצע מיפוי 1:1 בו לא מתבצעת מתיחה כלל ומצב Fill With Aspect אשר דואג למלא את המסך ככל שניתן בלי לפגוע ביחס הגבהים.
בתחום האינטרפולציה המסך השתווה לשאר המסכים בתחום, אך כמו תמיד מומלץ לעבוד רק ברזולוציה הטבעית של המסך בכדי לקבל איכות תצוגה מרבית.