המסך החדש של הענקית מקוריאה מציע גודל ענק של 34 אינץ', מבנה קעור, יחס רחב של 21:9, רזולוציה גבוהה – וגם זוג רמקולים מובנים ותג מחיר שטרם נחשף
מסך קעור מישהו? סמסונג השיקה בשבוע שעבר מסך קעור נוסף (לצד מסך ה-S27D590CS הקעור הקיים של החברה) לקטלוג המסכים שמתוצרתה, מסך ה-S34E790C. המסך, שבא בגימור המוגדר כ-"זוהר במקצת" ושעל פי שמו המפואר ניתן להבין כי הוא בא בגודל של 34 אינץ', מציג לא רק קעירות מורגשת לאורך כל המסך בכדי לעזור למשתמש להיטמע אל תוך התוכן המוצג, אלא המסך החדש של סמסונג מגיע ביחס של 21:9, אותו כבר ראינו במספר מסכים בשוק (עם מפרט כמעט זהה למסך ש-LG השיקה בחודש אוגוסט של השנה).
מפרט – Samsung S34E790C
- גודל פאנל: 34 אינץ'
- סוג פאנל: VA (קעור) עם תאורה אחורית LED
- רזולוציה: 1,440×3,440 (ליחס של 21:9)
- ניגודיות: 3,000:1
- בהירות: 300cd/m²
- זמן תגובה: 4 מילישניות (GTG)
- קצב רענון מירבי: 60Hz
- זויות צפיה: 178°/178° (אורך ורוחב)
- תמיכת צבעים: 16.7 מיליון צבעים (עם כיסוי של 100 אחוזים ממכלול הצבעים של תקן ה-sRGB)
- כניסות: ארבע כניסות USB 3.0
- רמקולים: זוג רמקולים של שבעה וואט כל אחד
- צריכת חשמל: 47 וואט בעבודה, 0.5 וואט במצב מנוחה
- משקל: 9.9 קילוגרמים
סמסונג החליטה להוסיף למסך הקעור החדש שלה מצב חדש בשם "מצב משחק", שעל פי החברה מעלה את בהירות המסך לצפי הנוחה יותר של תוכן המשחק על המסך. אך המרכיב החשוב ביותר של המסך, שהוא כמובן מחירו, עדיין לא נקבע על ידי סמסונג, כשלפי התמחור בשוק של מסכים קעורים בגודל כזה, ביחס של 21:9 וברזולוציית WQHD (נישה בהחלט מצומצמת), יש לצפות לתג מחיר של לפחות 1,000 דולרים.
[interaction id="54a008d308b0f98951293691"]
אני משתמש במסך 40" למחשב ומחבר גם את הטלוויזיה. המסך החדש לא נותן לי כלום.
לך לא, אבל לאחרים שרוצים רזולוציה יותר גבוהה וחווית שימוש יותר טבעית/נוחה (מסך קעור) הוא כן נותן.
זה הדבר שיחליף ריבוי מסכים לדעתי. אם יהיה במחיר ריאלי (נגיד 4-5K) אני מוכר את שני ה2412 לי וקונה.
בכותרת נשאלה השאלה האם זה מסך הגיימינג האולטימטיבי, ובכל זאת, לא דובר על:
אינפוט לאג
ריפרש רייט גבוה
סינכרון תמונה
ואני שואל, GTXHD 875000, כרטיס המסך המושלם לגיימרים?
מגיע עם פלסטיקה קמורה
מכיל שני מאווררים
ממשק PCI-EXPRESS
יכול גם להגיע בצבע כחול
לא מבין איך אין עדיין מסך 24 אינץ 4k ב-1200 שקל, זה טעות שיווקית לתמחר מסכים גדולים במחירים מופקעים שאפשר למכור יותר ולהרוויח יותר לכלל הציבור מסכים נורמטיבים.
צודק בהחלט.
למה לקנות מסך ענק שגם ככה הרזולוציה תמרך עליו והכל ייראה משונן ומטושטש, ועוד במחירים כאלה?
הרבה יותר שפוי לקנות מסך "24-"27 אינטץ' עם צפיפות פיקסלים גבוהה יותר.
העניין הוא פחות הגודל והרזולוציה, וקצת יותר האספקט.
היום אנחנו בעידן שמפתחים משחקים להיראות בעיקר ב-16:9. גם בקונסולות המשחק, גם המחשב האישי. במשחקים מסויימים אספקט רחב יותר יכול להתבטא במיקומים זועתיים של אלמנטים.
כמשתמש 27" ב-1440P, אני חושב שזאת עדיין לא העת לקפוץ ל-4K ב-24". הסיבה לכך היא לא רק בגלל המחיר, אלא גם בכלל התמיכה של מערכת ההפעלה והחומרה. וינדוס היא לא לינוקס, וכדי שיהיה לכם ממשק בגרפיקה וקטורית תאלצו להמתין עוד כמה שנים. בנוסף לזה, החומרה היום פשוט לא כל-כך חזקה להתמודדות של גיימינג רציני ב-4K. אין היום כרטיס מסך בודד שמסוגל "לתת עבודה" תחת הגדרות גבוהות במשחקים רבים, וגם זה משהו שהזמן צפוי לרפא
האספקט של 21:9 מדבר אלי עוד פחות מהגודל המוגזם.
אני מעדיף את ה-16:10 על כל אספקט אחר, ולא מתכוון להשתלב בטרנד של ה-16:9 או אספקטים מתוחים עוד יותר בעתיד הנראה לעין.
נא לשלוח אלי את המסך, אני אנסה שבוע ואז אענה על הסקר.
מחזק. עם 3 מסכי 1440P ו-EYEFINITY, חלק מהמשחקים פשוט בלתי שחיקים כי יש אלמנטים שנמצאים כ"כ רחוק ממרכז שדה הראיה שלך שאי אפשר לראות אותם בצורה נוחה.
מאוד פשוט.
מי שצריך מסך בעלי רזולוציה כזו בכל מקרה קונה כרטיס מסך יקר ואפילו 2 כרטיסים הציבור הרחב לא צריך מסכים עם רזולוציה מטורפת. ומעבר לזה, הקונה הממוצע רק יסבול מרזולוציה כזו על שולחן העבודה, ויחס שלא מתאים לו לכלום.
אז למה למכור בזול מה שאפשר למכור ביקר למשוגעים לדבר שמוכנים בכל מקרה להוציא כמעט כל סכום.
בנוסף לזה, תמיד ה early edopters היו צריכים לשלם את עלויות הפיתוח של טכנולוגיה חדשה. המקרה הזה לא שונה.