Counter Strike & Doom 3
Counter Strike: Source
אחד המשחקים החשובים ביותר שיצאו בשנים האחרונות הוא כמובן Half Life 2. מלבד עלילה משובחת, עושה המשחק שימוש במנוע ה-Source אותו פיתחה חברת Valve, המתהדר בעיקר בפיזיקת משחק מצוינת אבל גם באפקטים ויזואליים לא פחות מרשימים.
משחק נוסף העושה שימוש במנוע זה הוא Counter Strike, ובמשחק זה קיימת אופציה לביצוע בדיקה של ביצועי המערכת, המדגימה את כל יכולות המנוע הגראפי. בבדיקה זו השתמשנו על מנת לקבל ציון כמותי לביצועי כרטיסי המסך.
במבחן זה ניתן לראות שבעוד שברזולוציות הנמוכות ה-X1800GTO מפגין ביצועים טובים מאלו של ה-7600GT (אם כי לא בהרבה), המצב מתהפך עם העליה ברזולוציה ודווקא הכרטיס של nVIDIA פותח פער מרשים, פער שה-GTO מצליח לצמצם רק באמצעות אוברקלוק.
גם כאן אנו רואים תמונה דומה, כאשר ה-X1800GTO מצליח לפתוח פער על פני ה-7600GT רק באמצעות אוברקלוק.
Doom III v1.3
משחק זה, שיצא לפני יותר משנה, מהווה את אחד משני המשחקים החשובים ביותר שיצאו בשנים האחרונות. המשחק עושה שימוש באפקטים מתקדמים של הצללה ומהווה מדד מצוין לא רק לכרטיסי מסך אלא גם למערכות מחשב כוללות, כאשר הוא רגיש כמעט לכל שינוי שנעשה במערכת, החל מכרטיס מסך ועד לתזמוני הזכרון. משחק זה אומנם ישן מעט אך עדיין מאפשר לנו למדוד ביצועים שכן ישנם לא מעט משחקים המבוססים או יתבססו על מנוע המשחק שלו.
במשחק זה, הידוע כחביב על כרטיסיה של nVIDIA, מצליח ה-7600GT להביס את מתחרהו מבית ATI בכל הרזולוציות, ובהפרש ניכר ולמעשה למקם את עצמו קרוב לביצועים של ה-X1900XTX. גם המהרת ה-GTO לא מסייעת לו, ומוסיפה מספר FPS בודדים לכל היותר.
עם הפעלת הפילטרים ביצועי שני הכרטיסים מתאזנים והפער קטן עד לכדי כך שניתן להתעלם ממנו לחלוטין, הן במהירויות סטוק והן לאחר המהרה. שני הכרטיסים מפגינים ביצועים טובים במשחק זה, בעל דרישות לא נמוכות, ברזולוציות הגבוהות ביותר ותוך שימוש מלא בפילטרים.