ShaderMark & FarCry
ShaderMark v2.1
תוכנת ShaderMark שונה מהתוכנות של FutureMark בעיקר בשל העובדה שהיא אינה מנסה לדמות משחק אלא רק מודדת את מהירות העיבוד (בפריימים לשניה) של סצנות פשוטות יחסית. באמצעות התוכנה ניתן למדוד את מהירות העיבוד של הכרטיס הגראפי ברמת דיוק מקסימאלית שכן בבדיקה לא משתתף המעבד והסצנה היא יחסית סטטית (מלבד אפקט תאורה משתנה). בתוכנה זו מדדנו את ה-FPS המתקבל בסצנה בה כל סוגי ה-Shaders נבדקים, כמו כן בחרנו לבדוק גם את ביצועי ה-HDR של כלל הכרטיסים.
כל הכרטיסים מפגינים ביצועים טובים בכל הרזולוציות, ומקבלים תוצאות טובות בהתאמה. במבחן זה מצליח ה-7600GT להביס את ה-X1800GTO בכל התנאים שנבדקו, גם לאחר המהרת ה-GTO, ובהפרש לא קטן.
עם הפעלת הפילטרים נראה כי ה-GT לא חושש מהעובדה של-X1800GTO יש רוחב פס של 256 ביט לזכרון, ומצליח להתעלות עליו שוב, בהפרש משמעותי.
כאשר הרצנו את התוכנה עם HDR (ר"ת High Dynamic Range), כרטיס ה-X1800GTO הצליח להביס את ה-GT בפער קטן מאוד, וגם זאת לאחר המהרתו. כל הכרטיסים סובלים מירידה ניכרת בביצועים במבחן זה, שמסתכמת בעשרות אחוזים (בין 50% ל-60%).
FarCry v1.33
משחק זה שהקדים בצאתו לשוק את היריבים הגדולים Half Life 2 ו-Doom 3, היווה אבן דרך בעולם המשחקים בכל הנוגע לגרפיקה ואינטליגנציה מלאכותית. מנוע פיזיקאלי מצוין וגרפיקה מהרמה הגבוהה ביותר העניקו לו אינספור תארים, והשילוב המצוין בין צריכה במשאבי עיבוד מתמטי וגראפי הופך אותו לבנצ\'מרק המושלם.
במשחק זה לא נראה הבדל משמעותי בין הכרטיסים ברזולוציה נמוכה, אך עם העליה ברזולוציה התמונה משתנה לחלוטין. כלל הכרטיסים סובלים מירידה ניכרת בביצועים (אם כי עדיין מספקים חווית משחק מהנה) וה-GTO עוקף בביצועיו את ה-7600GT, אם כי בפער קטן יחסית. יש לציין כי ברזולוציה נמוכה, ה-GTO מצליח להפגין ביצועים המתקרבים לאלו של ה-X1900XTX, על אחת כמה וכמה לאחר אוברקלוק.
עם הפעלת הפילטרים, הפערים שנראו בבדיקה הקודמת הופכים יותר ויותר בולטים. ה-GTO, אשר במבחן הקודם הפגין פער ביצועים של כ-10-15FPS בלבד, מזנק קדימה ומגדיל את הפער לעומת ה-GT כמעט פי שניים ברוב המקרים, ואילו ה-GT עצמו מפגין ביצועים הקרובים יותר לאלו של ה-X1600XT, כרטיס נחות ממנו במידה רבה.