מבט חיצוני
כצפוי, הכרטיס דומה מאוד לאחיו הגדולים בגרסאות ה-XL וה-XT, שכן הם בנויים על אותו מעגל מודפס (PCB). גוף הקירור של ה-GTO לא השתנה מהקירור שזכה לו ה-XL והכרטיס נותר עם אותם מייצבי מתח שתופסים שטח נרחב יחסית על גבי ה-PCB ומעניק לו את אורכו הרב העומד על 23 ס"מ. הכרטיס מכיל שני חיבורי DVI וחיבור S-Video, כפי שנהוג למצוא כיום ברוב הכרטיסים הקיימים בשוק.
כבר במבט ראשון ניתן לראות שהכרטיס דורש מתח נוסף מספק הכח, מה שמשקף את צריכת החשמל הגבוהה שלו. כמו כן, הכרטיס תומך ב-CrossFire, פתרון העיבוד המקבילי של ATI, וניתן להשתמש בו כחלק ממערך שכזה על כל לוח אם שתומך בכך. יש לציין כי בכדי למנוע בעיות יציבות בעת השימוש במערך שכזה יש צורך בספק כח איכותי, יציב וחזק, ובכל מקרה תמיד כדאי לרכוש ספק מחברה בעלת שם.
אף על פי שהכרטיס מבוסס על תהליך ייצור של 90 ננומטר, הוא דורש גוף קירור גדול ורחב בעל מאוורר בקוטר 60 מ"מ, שכן הליבה והזכרונות פולטים חום רב. גוף הקירור עצמו מורכב משתי "פלטות" מקבילות המחוברות בצדן באמצעות שני Heat-Pipes התורמים לקירור אפקטיבי יותר. גוף הקירור מכסה את רוב שטח פניו של הכרטיס, כאשר הוא מתמקד בקירור הליבה והזכרונות, ואילו מייצבי המתח בצדו הימני של הכרטיס מסתפקים בקירור פסיבי בלבד.
![]() | ![]() |
מתחת לגוף הקירור נוכל לראות את הליבה הנמצאת במרכזו של הכרטיס, ואת שבבי הזכרונות הסובבים אותה. בנוסף, בצדו השמאלי של הכרטיס נמצא שבב ה-ATI Rage Theater שעיקר פעולתו נוגעת לאפשרויות עיבוד הוידאו של הכרטיס, אליהן לא נתייחס בביקורת זו.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |