Doom 3 & Halo
Doom 3
פער הביצועים בין הכרטיסים ב-Doom 3 הוא הרבה פחות בולט מאשר בכל שאר הבנצ\'מרקים בהם השתמשנו, וגם כאשר הוא קיים – הוא לטובתם של כרטיסי nVIDIA, ואפילו ה-6600GT, ברזולוציה הנמוכה, עוקף את ה-X850XT האימתני של ATi. אף על פי שברזולוציות גבוהות יותר ה-6600GT מאבד מעט מביצועיו, הוא עדיין מציג קצב פריימים גבוה מאוד, ולאחר ביצוע אוברקלוק הוא אף עוקף את ה-X800XL – עדות ליתרון הבולט שיש לכרטיסי nVIDIA במשחק זה.
גם לאחר הפעלת הפילטרים, התמונה לא משתנה בצורה ניכרת ויחסי הכוחות נותרים זהים; הכרטיסים של ATi סובלים מירידה משמעותית בביצועים ברזולוציות הגבוהות, וכך גם ה-6600GT – אשר מצליח לפצות על כך במעט ע"י האוברקלוק שביצענו, ושוב מציג קצב פריימים גבוה מזה של ה-X800XL.
Halo
לצערנו, המשחק Halo אינו מאפשר כלל שימוש ב-FSAA, ולכן נאלצנו להסתפק בשימוש ב-Anisotropic Filtering X16 בלבד.
גם במשחק Halo, מסתבר, ידה של nVIDIA היא על העליונה וברזולוציות הנמוכות ניתן לראות כי אפילו ה-6600GT שלנו מסוגל להציג ביצועים העולים על אלו של ה-X850XT. העליה ברזולוציה מביאה כמובן לירידה חדה בביצועיו של ה-6600GT (ולירידה פחותה בביצועי שאר הכרטיסים), אך הוא עדיין מצליח להיות יחסית צמוד ל-X800XL.
בדומה לתוצאות שראינו ב-Doom 3, גם כאן אנו רואים את היתרון שיש לכרטיסים של nVIDIA במשחק Halo. השימוש בסינון אניזוטרופי אינו גובה מחיר כבד מאף אחד מהכרטיסים, מה שבא לידי ביטוי בירידה קלה בלבד בביצועים אצל כל הכרטיסים – דבר שאינו משנה את המגמה שראינו גם ללא השימוש בפילטרים.