Far Cry & CS: S
Far Cry – דמו משולב
בדומה לדמו בסביבה הפתוחה, גם בדמו המשולב כל כרטיסי ה-High End מציגים תוצאות מאוד דומות בשלושת הרזולוציות – עם ירידה מתונה בביצועים במעבר ביניהן. גם ה-6600GT פותח עם ביצועים טובים, אך ברזולוציות הגבוהות הוא כבר איננו מסוגל לספק את אותם ביצועים, אם כי קצב הפריימים עדיין מספק.
גם הפעם אנו רואים את אותן תוצאות שראינו בדמואים הקודמים, כאשר ה-6600GT מצליח לשמור על קצב פריימים סביר כמעט לכל אורך הדרך (למעט ברזולוציה הגבוהה ביותר, שם קצב הפריימים יחסית איטי). הכרטיס שהפתיע אותנו הוא דווקא ה-X800XL אשר הציג קצב של כ-20fps בלבד תחת תנאי העומס המקסימליים, תוצאה נמוכה משמעותית אפילו מזו של ה-6600GT.
Counter Strike: Source – Stress Test
ברזולוציות הנמוכות, כלל הכרטיסים מפגינים קצב פריימים מרשים שמגיע עד ל-130fps, אך העליה ברזולוציה גובה מחיר כבד מכל הכרטיסים, שמאבדים אחוז ניכר מהביצועים ברזולוציות הגבוהות. באופן לא מפתיע, ה-6600GT סובל מנפילה של ממש בביצועים, אך עדיין מציג קצב פריימים גבוה יחסית. כפי שכבר ראינו בעבר, הכרטיסים של nVIDIA מפגינים ביצועים נחותים מאלו של הכרטיסים של ATi, והדבר ניכר במיוחד בפער שבין ה-6800GT לבין ה-X800XL, על אף שלשני הכרטיסים נתונים טכניים דומים.
בניגוד לתוצאות הקודמות, ללא פילטרים, הפעם התמונה שונה לחלוטין ונוטה חד משמעית לטובתה של nVIDIA: בעוד שהכרטיסים של ATi סובלים מירידה של עשרות אחוזים בביצועים בעת השימוש בפילטרים (אם כי הם עדיין מציגים קצב פריימים גבוה ויציב), הכרטיסים של nVIDIA כמעט ואינם מושפעים מהשימוש בפילטרים והירידה בביצועים מתבטאת בפריימים בודדים בלבד. כתוצאה מכך, ה-6600GT מצליח להשתוות ל-X800XL ברזולוציות נמוכות, וגם ברזולוציות הגבוהות הוא איננו רחוק ממנו.