Far Cry
FarCry
על מנת לבחון את ביצועי הכרטיסים במשחק Far Cry, הכנו שלושה דמואים נפרדים המציגים אספקטים שונים של המשחק – הדמו הראשון הוא כולו בסביבה פתוחה (כלומר, הרבה צמחים ושטח גדול), הדמו השני הוא בתוך מבנה סגור (הרבה מודלים מפורטים ועמוסים בפוליגונים) והדמו האחרון הוא שילוב של סביבה פנימית עם סביבה חיצונית. מכיוון שכל אחד מהדמואים בוחן את ביצועי כרטיס המסך בתנאים שונים, נתייחס אל כל אחד מהם בנפרד.
על פי התוצאות ניתן בהחלט לראות כי ב-Far Cry, ברזולוציות נמוכות יחסית, קצב המשחק מוכתב בעיקר על ידי המעבד שכן תוצאות כל הכרטיסים כמעט זהות. לעומת זאת, עם העליה ברזולוציה ניתן לראות כי למרות שה-6600GT אינו מסוגל לעמוד בקצב של הכרטיסים היקרים (אשר לא מושפעים כמעט לחלוטין), הוא עדיין מציג ביצועים סבירים לחלוטין גם ברזולוציה הגבוהה ביותר, על אחת כמה וכמה לאחר האוברקלוק.
הפעם, למרות שברזולוציה הנמוכה כל הכרטיסים מציגים ביצועים קרובים למדי, הירידה בביצועים עם עליית הרזולוציה מורגשת בכל ארבעת הכרטיסים. באופן טבעי, כרטיסי ה-High End סובלים מירידה פחותה בקצב הפריימים לעומת ה-6600GT שיורד לקצבי פריימים נמוכים למדי, אך לאחר המהרתו, גם הוא מצליח להציג ביצועים טובים, ואף מתעלה על פני ה-X800XL.
אמנם הדמו המתרחש בסביבה הסגורה מאפשר לכרטיסים להפגין ביצועים גבוהים הרבה יותר מהסביבה הפתוחה, אך כעת לעליה ברזולוציה ישנה השפעה משמעותית הרבה יותר. כל הכרטיסים סובלים מירידה של עשרות אחוזים בביצועים במעבר בין הרזולוציות, בעיקר ה-6600GT אשר ביצועיו יורדים בחצי; אם זאת, קצב של 50fps הוא לא רע בכלל בעבור משחק עם מנוע גרפי כה מפותח והכרטיס מוכיח שוב את כדאיותו.
גם כעת ישנה ירידה משמעותית יותר בביצועי כלל הכרטיסים, אך ה-6600GT עדיין מצליח לשמור על קצב פריימים סביר למדי. בנוסף, הוא שוב מציג ביצועים הקרובים לאלו של ה-X800XL.