3DMark05 & AquaMark 3 & ShaderMark
3DMark05
מבחן ביצועים זה הוא הכבד מבין שלושת האפליקציות של Futuremark, והדבר בהחלט בא לידי ביטוי בתוצאות, כאשר ה-6800GT וה-X800XL מציגים תוצאות דומות מאוד. אמנם ה-6600GT עדיין נשאר מאחור, אך בעזרת האוברקלוק שביצענו, הוא הגיע לביצועים הנמוכים בכ-25% בלבד מאלו של ה-6800GT, תוצאה בהחלט מכובדת בהתחשב בכך שהוא עולה חצי ממנו. יש לציין כי בנצ\'מרק זה עושה שימוש מסוים ב-Pixel Shaders 3.0, בהם תומכים הכרטיסים של nVIDIA, מה שמקנה להם שיפור מסוים בביצועים.

בניגוד לגרסאות הקודמות של 3DMark, בהן השימוש בפילטרים גרם לירידה דרסטית בביצועי הכרטיסים של nVIDIA, הפעם הירידה מתונה הרבה יותר בכל הכרטיסים מלבד ה-6600GT. במקרה זה אנו עדיין עדים לירידה הרבה פחות משמעותית מאשר במקרים הקודמים, אך למרות זאת, רוחב הפס המוגבל שלו נותן את אותותיו.
AquaMark 3
ברירת המחדל של אפליקציה זו היא Anisotropic Filtering x4, לכן הרצנו את המבחן רק בתנאים אלו וברזולוציה אחת בלבד. הציון המוצג הינו הציון הניתן לכרטיס המסך.
באופן מעט מפתיע, הביצועים של שני כרטיסי ה-GeForce קרובים מאוד וההפרש בינם מגיע למאות נקודות בודדות בלבד כאשר ה-6600GT עובד תחת אוברקלוק. בנוסף, גם הפער בין הכרטיסים של nVIDIA לאלו של ATi הצטמצם באופן ניכר כך שאפילו ה-6600GT מצליח להציג ביצועים קרובים יחסית לאלו של ה-X850XT.
ShaderMark V2.1
אם בבנצ\'מרק הקודם ראינו צמצום הפער בין הכרטיסים של nVIDIA לאלו של ATi, הרי שכאן ה-6800GT מביס לחלוטין גם את ה-X850XT וגם ה-6600GT מצליח להתקרב עד מאוד לביצועים של ה-X800XL. למעשה, לא ניתן לתאר את הביצועים של כרטיסי nVIDIA במילה אחרת מאשר "חשודים", ואחת האפשרויות לשיפור המדהים בביצועים היא "אופטימיזציות" בדרייברים, שהתוכנה לא הצליחה לגלות.
אותה מגמה שראינו מקודם חוזרת על עצמה גם כאן, ואפילו ביתר שאת; הפעם, לא רק שה-6600GT מתקרב לביצועיו של ה-X800XL, הוא אף עוקף אותו בפער משמעותי. אמנם עושה רושם כי הדבר משתנה ככל שהרזולוציה עולה (כנראה שאפילו "אופטימיזציה" לא מסוגלת להתגבר על פער כה גדול ברוחב פס), אך דווקא ברזולוציה הגבוהה ביותר לא הצלחנו להשיג תוצאה, שכן התוכנה פשוט קרסה פעם אחר פעם מסיבה לא מובנת.