Halo & Far Cry
Halo
המשחק המוכר מבוסס על מנוע העושה שימוש ב-DirectX 9.0 ו-Pixel Shader 2.0.
![]() | ![]() | ![]() |
בכל מהירויות השעון כמעט ואין שינוי במספר ה-FPS, לכאן או לכאן – על אותו לוח וגם בין הלוחות השונים. כפי הנראה, Halo מתבסס יותר על כוחו של כרטיס המסך ופחות על איכותו של לוח האם. אם נזהה תוצאות דומות גם בביקורות עתידיות – צפוי משחק זה לא להופיע יותר כמבחן ביצועים ללוחות אם.
Far Cry
זהו משחק המציג גרפיקה מעולה ואף הקדים בכך (ובמנוע הפיזיקאלי) את Doom 3 ואת Half Life 2.
מדובר בסביבות משחק עצומות ומפורטות שבהחלט מכבידות על המערכת, ובנוסף המשחק מציג שימוש נרחב בטכנולוגיות DirectX 9.
את הבדיקות הרצנו במגוון רזולוציות ועל רמת הפרטים הנמוכה והגבוהה ביותר, בכדי לבדוק אם כוחו של המעבד עדיין משפיע ברמות פירוט גבוהות במיוחד.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
בתדר הבסיס של המערכת וברזולוציות הנמוכות כמעט ואין הבדל, קצב הפריימים הממוצע לא משתנה גם במעבר מ-640×480 ל-800×600. לעומת זאת, חלה ירידה משמעותית בקצב ה-FPS במעבר לרזולוציה של 1024×768 כתוצאה ממגבלת צוואר הבקבוק שמהווה הכרטיס מסך.
בד בבד עם עליית התדר נשמרת התוצאה הצמודה מבלי שתתברר סופית זהותו של המנצח. גם ברזולוציה הגבוהה ביותר נמשך המרוץ הצמוד, אך בתדר 235MHz דווקא ה-K8N Neo Platinum מציג ביצועים טובים יותר במעט מאשר ה-8KDA3+ – ברזולוציות וברמות הפירוט הנמוכות.