F.E.A.R
F.E.A.R Multi-Player Demo
המשחק F.E.A.R (או First Encounter Assault Recon) כשמו כן הוא, מסתורי מפחיד למדי, אך מעבר לעובדה זו, נבחר המשחק לאחד המשחקים הטובים ביותר של שנת 2005 – ולא רק בזכות העלילה שלו.
האפקטים הגראפיים שאנו רואים בשימוש במנוע המשחק, אין כדוגמתם במשחקים אחרים שיצאו עד היום וספק אם גם נראה אותם מיושמים במשחקים בעתיד הקרוב. כל אלו הופכים את המשחק למבחן מצוין עבור כרטיסים חזקים ביותר, כאשר גם אלו נכנעים אל מול הדרישות הגראפיות העצומות של המשחק. המשחק כולל בתוכו מערכת בדיקה ייעודית בה נעזרנו, תוך כדי הגדרת כל פרמטרי האיכות על המקסימום (כולל ה-Soft Shadows).
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
* תוצאות Min מתייחסות לקצב הפריימים הנמוך ביותר שהתקבל במהלך המבחן, ותוצאות Average מתייחסות לקצב הפריימים הממוצע.
מעצם הנתונים שקיבלנו מהמשחק אנו רואים מיד כי מדובר ברמה שונה לחלוטין של גרפיקה שכן ברזולוציות מסוימות אף קיבלנו FPS שלא מאפשר משחק מהנה (פחות מ-30 FPS), ואל לנו לשכוח שמדובר בכרטיסים מהחזקים שקיימים בשוק. יחד עם זאת, שימו לב לתוצאות שנתקבלו בעת הבדיקות ללא פילטרים – למרות בדיקות חוזרות ונשנות, קיבלנו את אותן תוצאות. מדובר ככל הנראה בבעיית תאימות של המשחק לכרטיסים של ATi בכלל ולמערכי CrossFire בפרט, לכן אתם רשאים להתעלם מהתוצאות הללו.
אנו רואים כאן את המשך המגמה של יתרון ה-CrossFire בעיקר בשימוש בפילטרים, שכן התוצאות הטובות ביותר נתקבלו בעת הפעלתם.
כמו כן, במשחק זה אנו רואים יתרון משמעותי ל-RD580 על פני הפלטפורמות האחרות בעת השימוש במערך הכרטיסים, יתרון שמגיע לכדי 18 FPS במקרה אחד, שהוא יתרון אדיר במשחק זה.