ShaderMark 2.1
ShaderMark 2.1
תוכנת ShaderMark שונה מהתוכנות של FutureMark בעיקר בשל העובדה שאינה מנסה לדמות משחק אלא רק מודדת את מהירות העיבוד (ב-FPS) של סצנות פשוטות יחסית. באמצעות התוכנה ניתן למדוד את מהירות העיבוד של הכרטיס הגראפי ברמת דיוק מקסימאלית, שכן המבחן אינו עושה כל שימוש במעבד והסצנה היא יחסית סטאטית (מלבד אפקט תאורה משתנה). בתוכנה זו למעשה מדדנו את ה-FPS המתקבל בסצנה בה כל ה-Shaders נבדקים, כמו כן בחרנו לבדוק גם את ביצועי ה-HDR של הכרטיסים בנפרד ושל מערך ה-CrossFire.
במבחן זה אנו רואים יתרון קל ל-RD580 על פני שאר הפלטפורמות בכל הנוגע לניצול ה-CrossFire, אך אין כמעט שום הבדל בין ביצועי הכרטיסים הבודדים על כל אחת מהפלטפורמות בנפרד. תופעה מעניינת אותה אנו לא מסוגלים להסביר בשלב זה היא ירידת הביצועים בבדיקת ה-HDR בעת השימוש במערך CrossFire.