AutoMotor 2002 – סיקור התערוכה
לכל אחד מכם יש עוד תחביב ואהבה חוץ ממחשבים, אני מוכן להמהר שלפחות לחצי מאוהבי המחשבים יש לפחות סימפטיה חזקה כלפי מכוניות.
אצלי אישית המצב קשה אף יותר, כלומר מאז שאני זוכר את עצמי אני אוסף, מצייר, מצלם, קורא ונושם מכוניות, הרבה לפני ההתעסקות עם המחשבים… האמת הרבה לפני…
זה זמן רב שאני הולך לתערוכת אוטומוטור בקביעות, התערוכה היחידה בישראל. למרות שלאחרונה התערוכה הפכה רישמית לתערוכה של פעם בשנתיים, דבר שהיה לי אישית עצוב מאד, הרמה הישראלית בארץ לא יכולה כל שנה כנראה להרים תערוכה רצינית על הרגליים אז אנחנו צריכים לחכות עוד שנה בשביל משהו טיפה יותר טוב, בתקווה…
הם טענו שהן התבגרו, עצם המילה הזאת, הביטוי, כבר מעורר הבטחה כלשהי באויר, הבטחה למשהו אחר. כדי לצאת בהצהרה כזאת חייבים לעמוד מאחוריה, והאמת הם הבטיחו לכסות את כל שטח גני התערוכה,
האם הם עשו זאת ? כן, השטח היה עמוס עד אפס מקום, וחוץ מהאולם האובלי במקום כל אולם היה בשימוש מלא, אבל בגרות גם באה ממקום אחר…
התחלתי לדבר על כך בפורומים וארחיב מעט יותר בעניין כאן. אני מדבר על נושא אירגון התערוכה, היה חסר לי אירגון עליון של התערוכה, חלוקת מפות, או מערך אירועים נכון לאירוע, קצת יותר סדר וארגון,
זה דבר הכרחי מאד, בטח מצד אלה שטוענים כי הם התבגרו.
אני שמח שמספר גדול למדיי של יבואנים הגיעו, והביאו מכוניות מענינות, והביאו השתתפות מעל ומעבר, כמה בתצוגה מרהיבה יותר וכמה בתצוגה מרהיבה פחות, אבל לדעתי הכי חשוב היתה ההשתתפות האירוע, הבעת רצון לקידום העניין בארץ, רצון חשוב מאד !
חוץ מזה תתנו לישראלי המצוי פורשה קטנה בצד, איזה קונספט משוגע ואימפרזה טורבו שמפרפרת במעגלים והוא מרוצה, וקשה להאשים אותו שלא, גם לזה הוא בקושי רגיל !
על המחיר (70 ש"ח) לא היה מה להתלונן, בכל זאת הייתה השקעה כאן, ומי שמבקר בתערוכה בקביעות יודע שזהו המחיר כבר שנים…
לא נרחיב במילים נוספות ונספר אולי מי לא הגיע, וזה היה מעט: רנו לא הביאה נוכחות כלשהי, דייהו גם, דייהטסו, ניסן, סאאב חבל שלא הגיע, היה מדהים לראות את ה-X9-3 שלה, סוזוקי לא הראתה נוכחות עם מכוניות, וזהו…
כל השאר הציגו מספר מכובד של מכוניות, כאשר נציין את הביתן של אלפארומיאו המושקע ביותר, את ביתן המשחקים של הונדה, ואת סיאט שניסתה להכניס קצת מהאנדרנלין שפולקסווגן כל כך רוצה להכניס בה.