ניתוח התוצאות
נתייחס תחילה לתוצאות מבחני הביצועים שמתקבלות מהרצת תוכנות הבדיקה, לפני שנגיע למשחקים. חלק מן התוכנות בודקות את ביצועיהם של רכיבים בודדים במערכת, כאשר אחת מהן היא SiSoft Sandra 2007, שבודקת את ביצועי המעבד והזיכרונות. מבדיקות המעבד ניתן ללמוד בקלות כי מעבדי ה-Core 2 Duo מציגים שיפור בביצועים על פני ה-Core Duo הישנים, שיפור שנע לרוב בין 5% ל-20% אך מגיע במקרים מסוימים גם ל-200%. לעומת זאת, בבדיקת הזיכרונות, זמן ההמתנה של הזכרונות שב-A8Jn גבוה יותר מאלו שב-S1 ובאופן תמוה למדי רוחב הפס שלהם נמוך יותר.
ממבחני ה-CineBench 9.5 ו-WinRAR 3.70, אשר בודקים את המעבד ואת השילוב של המעבד והזיכרונות בהתאמה, ניתן ללמוד כי מהירות השעון של מעבד ה-Core Duo מהווה פקטור משמעותי למדי.
שתי התוכנות HD Tach 3.0 ו-HD Tune 2.5 בודקות את ביצועיו של הכונן הקשיח, ולמרות ששתיהן מתבססות על מנועים שונים, הן בודקות למעשה את אותם הפרמטרים. הכונן של ה-A8Jn מגיע בתצורת SATA והוא בעל זמן גישה נמוך יותר ומהירות קריאה גבוהה יותר, לכן התוצאה שהוא מקבל הגיונית למדי.
התוכנות Futuremark PCMark05 ו-BAPCo SYSMark 2004 SE בודקות את ביצועי הנייד בשלל מבחנים שונים המנצלים את רוב רכיביו. התוצאה המתקבלת ב-PCMark05 עלולה להבהיל תחילה, אולם כשבוחנים את הרכב המבחנים, הסיבה ברורה. כרטיס המסך של ה-A8Jn הרבה יותר חלש מאשר זה שב-S1 וזאת נראה גם בהמשך. לעומת זאת, ב-SYSMark 2004 SE התוצאה מעט שונה, וזאת הודות לביצועים הגבוהים שהמחשב מספק בשלב מבחני ה-Office Productivity.
כמו-כן, שימו לב כי אין הבדל רב בין התוצאות המתקבלות עם 1GB לעומת 2GB של זכרון. למעשה, ישנם מקרים בהם התוצאה אף נמוכה מעט יותר בעת השימוש ב-2GB של זיכרון – כל זה נכון בעת שימוש במערכת ההפעלה XP (אשר MCE מבוססת עליה) בלבד. עם המעבר ל-Vista נוצרת דרישה לנפח גדול יותר של זיכרון, והדבר נכון גם במחשבים ניידים, אולם זאת נוכל לבדוק רק בעתיד.
תוכנת Futuremark 3DMark05 היא התוכנה האחרונה שבודקת רכיב בודד במערכת, כרטיס המסך, וכפי שניתן לראות הביצועים נמוכים ביותר ביחס לאלו של כרטיס ה-X1600 שב-S1. מצד שני, הם גבוהים משמעותית ביחס לביצועיו של כרטיס ה-GMA900 שבפלטפורמת הסונומה וסביר להניח שתוצאות דומות היינו מקבלים גם בהשוואה ל-GMA950 שאינטל מציעה עם פלטפורמת הנאפה שלה.
מבחן זה מביא אותנו לביצועי ה-A8Jn במשחקים. ככלל, כל קצב פריימים שמתחת ל-30FPS מוגדר על ידינו כלא שחיק וכפי שניתן לראות, אלו הן התוצאות שקיבלנו ברובם המכריע של המשחקים, פרט למשחק אחד – Far Cry – וגם זאת ברזולוציה הנמוכה ביותר. יחד עם זאת יש לקחת בחשבון שאנו מריצים את המשחקים ברמת הפירוט הגבוהה ביותר, וסביר להניח שברמות פירוט נמוכות יותר יתקבלו תוצאות גבוהות יותר, אך עדיין רחוקות מקצב פריימים שיאפשר משחק חלק ומהנה.