ניתוח ביצועים
תוצאות הבדיקות שנתקבלו במבחני 3DMark השונים מנבאות ביצועים דומים ל-MSI ולכרטיס של Inno3D, בשל העובדה ששניהם בעלי תדרי שעון זהים (למעשה אלו תדרי ברירת המחדל שקבעה NVIDIA לכרטיסי 8600GTS), לעומת זאת, כרטיס ה-TOP של ASUS מציג תוצאות טובות למדי בשני המבחנים הסינטטיים, כאשר הוא משאיר מאחור הן את הכרטיס של MSI והן את ה-X1950PRO המקביל של ATI-AMD ואף עוקף את ה-X1950XTX החזק בגרסת 2005 של התוכנה. בעת הפעלת פילטרים ההפרשים בין הכרטיסים של AMD לכרטיסים של NVIDIA מצטמצמים אך עדיין הכרטיס של ASUS מספק את התוצאה הטובה ביותר מבין כרטיסי ה-Mainstream.
במשחק FarCry מתחילים להיווצר פערים משמעותיים בין כרטיסי AMD לאלו של NVIDIA, אך כרטיס ה-8600GTS של ASUS עדיין מציג ביצועים טובים משמעותית מאלו של כרטיסי ה-8600 האחרים. מנגד, בעת השימוש בפילטרים וב-HDR, ביצועיו יורדים משמעותית ביחס לכרטיסי AMD ומתקרבים יותר לאלו של אחיו מבית NVIDIA. במבחן זה אנו מוכרחים לציין לטובה את כרטיס ה-X1950Pro, אשר ממשיך להציג ביצועים טובים מאוד, כפי שכבר נוכחנו לדעת מספר פעמים בביקורות קודמות.
ב-Company Of Heroes תוספת המגה-הרצים שהקנתה ASUS לכרטיס שלה מתרגמת בפועל להפרש ממוצע של כ-4 פריימים בשניה לעומת הכרטיסים הרגילים של MSI ו-Inno3D, אך ה-X1950Pro עדיין ממשיך להוביל בפער ניכר.
במשחק F.E.A.R מצליח ה-8600GTS TOP להתקרב לביצועי ה-X1950Pro ואף לעקוף אותו כאשר הפילטרים אינם מופעלים, אך מרגע הפעלתם התמונה משתנה, שכן כמות הזיכרון העדיפה של ה-X1950Pro מאפשרת לו לשמור על קצבי פריימים גבוהים, בעוד כל כרטיסי ה-8600GTS מאבדים אחוזים ניכרים מביצועיהם.
גם במשחק Prey אנו רואים בבירור את השפעת האוברקלוק על קצב המשחק, כאשר הכרטיסים בעלי תדרי ברירת המחדל מתקרבים מאוד לרף ה-30FPS (הרף שמתחתיו המשחק מתחיל לקרטע והופך לבלתי שחיק) ואילו הכרטיס המומהר של ASUS מצליח להציג קצב פריימים מספק. הדבר חוזר על עצמו גם במשחק Battlefield 2142 , כאשר הכרטיס של ASUS מצליח להציג ביצועים טובים למדי לעומת כרטיסי ה-8600GTS הרגילים.