לאחר שסיימו את המחלוקת בנושא זכויות היוצרים על המותג, החברות סיסקו ו-Apple החלו לשלב את מוצרי ה-iPhone שלהן יחד. שתי החברות בודקות איך יוכל ה-iPhone של Apple לעבוד עם מוצרי טלפוניה ארגוניים (Unified Communications) של סיסקו, וכך לממש את ההבטחה בהצהרה שסיימה את המחלוקת, שהחלה לאחר שסיסקו טענה כי יש לה זכויות קודמות על מותג iPhone.
"למרות ששתי החברות פועלות בשווקים שונים, הזדמנויות לפעילות הדדית נבדקות על ידי צוותים טכניים של סיסקו ו-Apple. האפשרויות כוללות מסרים מיידים (IM) ווועידות חוזי מבוססות ווידיאו (טלקונפירנסינג)", אמר צ'רלי ג'אנקרלו, מנהל הפיתוח הראשי של סיסקו.
Apple מתכננת למכור את ה-iPhone שלה – שילוב של נגן iPod וידאו, נגן מוזיקה וטלפון סלולרי, החל מחודש יוני. המחלוקת החלה מפני שלסיסקו כבר היה iPhone משלה – מכשיר טלפון VoIP (קול על אינטרנט) שפותח בישראל, שאין לו תכונות משותפות עם ה-iPhone של Apple, מעבר לטלפוניה בסיסית ושם המוצר. טלפונים סלולאריים של מוטורולה ונוקיה כבר תואמים למערכת התקשורת האחודה (Unified Communications) של סיסקו.
נבדקת גם אפשרות אינטגרציה עם מוצרי Cisco Mobility Services, הכוללים מסרים מיידיים, מעקב נכסים, שירותי מיקום, וגישה ליישומים. ה-iPhone של Apple יוכל להשתמש בשירותי VoIP של סיסקו כדי להימנע מחיובי טלפוניה ניידת גבוהים.
יניב קטן, מנהל פיתוח עסקי לתחום ה-Unified Communications בסיסקו, מציין כי "מערכות הטלפוניה והתקשורת האחודה של סיסקו נבנו בצורה פתוחה, כך שניתן לחברן עם פתרונות של יצרני חומרה ותוכנה אחרים. באופן כזה הלקוח יכול לשלב בין שלל פתרונות שיתנו לו את הערך המוסף הגדול ביותר".