adplus-dvertising

מגייסת את היוצרים לצידה: אינטל מפרטת את המפתחות הראשונות שיעשו שימוש בטכנולוגיית XeSS

יוצרי Hitman, יוצרי PUBG ונוספים נמצאים ברשימת התומכים בטכנולוגיה המקבילה ל-DLSS עבור שיפור הביצועים ללא פגיעה מורגשת באיכות הויזואלית – שעשויה לבצע את הופעת הבכורה במהדורת ה-PC של Death Stranding: Director's Cut

גם בלי הכרזות מרעישות בגזרת כרטיסי ה-Arc הגראפיים ב-CES 2022 כפי שהיינו מקווים, לאינטל בכל זאת היו כמה בשורות מעניינות במסגרת מאמציה לפרוץ דרך בתחום – כאשר כידוע תמיכה מצד כמה שיותר מפתחות משחקים מהווה רכיב מרכזי בנוסחה להצלחה, לא פחות ממנהלי התקן איכותיים וחומרה מתקדמת.

בנושא זה, קיבלנו מאינטל רשימה התחלתית של המפתחות ומפיצות המשחקים אשר יאמצו ויממשו את טכנולוגיית ה-XeSS (או Xe Super Sampling) במוצריהן בטווח הזמן הקרוב  – אותה טכניקה שמאפשרת הרצה של משחק ברזולוציה יסודית נמוכה יותר לטובה קבלת ביצועים טובים יותר, אך משתמשת בבינה מלאכותית ושיטות מתוחכמות בשביל לבצע שיפור של רזולוציית התמונה המוצגת פי כמה, כך שבפועל למשתמש לא תהיה אפשרות להבחין בין התוצאה הסופית במצב זה לבין התוצאה בהפעלה של המשחקים ברזולוציה גבוהה כבסיס (Native).

כל טכנולוגיה שאמורה להוסיף שיפור מכובד לביצועים ללא פגיעה מורגשת באיכות היא מבורכת מבחינתנו – ואנחנו שמחים בהחלט לראות את אינטל משקיעה בנושא כבר משלב מוקדם, הרבה לפני שדור כרטיסי ה-Arc הראשון נחת על המדפים

רוצים עוד? כל החדשות מתערוכת CES 2022 במקום אחד

XeSS נועדה להתחרות ישירות ב-DLSS הפופולרית של NVIDIA וב-FSR של AMD, כאשר לפני מספר חודשים קיבלנו בשורות מעודדות על כך שהטכנולוגיה לא תהיה מוגבלת מלאכותית לכרטיסי המסך של אינטל בלבד אלא תוכל לפעול טוב באותו מידה, ולשפר את הביצועים, גם במערכות עם כרטיסי החברות היריבות – וזה יאפשר לנו לקבל יצירות שתומכות הן ב-DLSS, הן ב-FSR והן ב-XeSS בהמשך, ולבצע השוואות איכות ישירות שימחישו מי מספקת את איכות התמונה הטובה ביותר ומי מעניקה את שיפור הביצועים הגדול ביותר.

רשימת החברות הפומבית כוללת את יוביסופט (Ubisoft) הגדולה, 505Games האיטלקית שהפיצה בין היתר את גרסת ה-PC של הלהיט Control, חברת Codemasters הבריטית המתמחה בכותרי מירוצים מפורסמים (ונמצאת כיום תחת EA Games, מה שיכול להוות הקדמה לתמיכה רחבה יותר של החברה האמריקאית בטכנולוגיה), המפתחת של להיט הבאטל רויאל PUBG, מפתחת משחקי היטמן הדנית IO Interactive, המפתחת והמפיצה הפולנית Techland שאחראית על משחקי Dying Light ועוד.

סרטון הדגמת משחקיות קצר שהשיקה אינטל לפני כחודשיים מתעד חלק ממשחקי החברות שמופיעות ברשימת התמיכה המורחבת הרשמית שלה כעת

מעל לכל אלו נמצאת Kojima Productions של הידאו קוג'ימה, יוצר סדרת Metal Gear Solid – שהכריזה במעמד התערוכה כי Death Stranding: Director's Cut תושק (בסיוע של 505Games) עבור המחשבים האישיים במהלך החודשים הקרובים, עם תמיכה רשמית ב-XeSS שתוכל להפוך את הכותר הייחודי לראשון מסוגו אשר עושה זאת.

ההכרזה על Death Stranding בגירסתו המשופרת ל-PC – מלווה בתמיכה ב-XeSS בתור גולת הכותרת שלו (לצד תמיכה מתבקשת ב-DLSS שקיימת כבר בגרסה הנוכחית של המשחק)

הרבה שמות גדולים מעולם הגיימינג עדיין חסרים ברשימות של אינטל, אך ביחס למוצר שעוד לא הושק רשמית נראה כי מדובר בסיפתח יפה – וכמו במקרה של DLSS שהייתה שם לפני כולם נחזיק אצבעות לכך שתוצאות מרשימות בשיפור הביצועים ישכנעו עוד ועוד חברות להצטרף אל החגיגה בהמשך.

רוצים עוד? כל החדשות מתערוכת CES 2022 במקום אחד