פורסם 2008 בנובמבר 1617 שנים המשך המאמר מאותו אתר, הרבה השוואות מרשימות:http://www.tomshardware.com/reviews/hollywood-gaming-effects,2068.html
פורסם 2008 בנובמבר 1617 שנים מחבר אה, לא שמתי לב שזה - PART II מעניין מאד, אגש לקרוא את זה. בכל מקרה אין לי סמכויות מודרציה פה.
פורסם 2008 בנובמבר 1717 שנים הדרך ארוכה היא ורבה. היכולת שלנו לזהות משהו "אמיתי" מאוד מורכבת. העין-מוח שלנו מאוד רגיש לנויאנסים שהם הרבה מעבר ל-HDR, טקסטורות מרשימות ואפקטים של עשן ותאורה. על מנת להשיג אפקט פוטוריאליסטי באמת יש צורך בטכנולוגיה של Ray tracing וללא קיצורי דרך. אפקטים לא יכולים להחליף השתקפות ודפרקציה מציאותיים או תחושת נפח מציאותית של חומרים חצי-שקופים (עננים, ערפל, מים). בנוסף, המוח שלנו מאוד רגיש לתנועה מציאותית של אלמנטים. המנוע הפיזיקלי חייב להיות מדויק להפליא על מנת שלא נשים לב "שמרמים אותנו". עוד סוגיה כאובה היא התנהגות של בני אדם ובע"ח ובמיוחד הבעות פנים. זאת בעיה שאפילו סרטי קולנוע לא מצליחים לפתור לחלוטין. המוח שלנו "מכויל" לזהות פנים אנושיות. חלק גדול מהתקשורת שלנו מבוסס על הבעות פנים. אנחנו גם יודעים לזהות מתי דמות הולכת/קופצת/זוחלת באופן "לא טבעי". סרטי CG, שלא לדבר על משחקי מחשב, פשוט לא מצליחים לקלוע בדיוק לנקודה, אפילו לא מצליחים לעשות שיחזור מושלם של טקסטורת העור האנושי.באופן גס מאוד, הייתי מעריך שעל מנת להשיג תחושה של סרט אמיתי ב-real time, ידרש כוח עיבוד גדול פי 10000 עד 100000 ממה שיש לנו היום (מתבסס על זמן רינדור של מספר דקות עד שעה לכל פריים HD באיכות המירבית בתחנת עבודה חזקה - state of the art) וכמובן עבודה רצינית על האלגוריתמים.וואו 0_o
פורסם 2008 בנובמבר 1717 שנים סרטי CG, שלא לדבר על משחקי מחשב, פשוט לא מצליחים לקלוע בדיוק לנקודה, אפילו לא מצליחים לעשות שיחזור מושלם של טקסטורת העור האנושי.אה, לא מדויק-אם ראית באייוולף שזה שיחזור של שחקנים אמיתיים בגרפיקה ממוחשבת-תראה שהם כמעט קלעו למטרה, אני בתחילת הסרט בכלל חשבתי ששמו על השחקנים מסכות, אז אולי למי שהוא טיפש אפשר לרמות אותו יותר בקלות
פורסם 2008 בנובמבר 1717 שנים מה שאתה אומר נכון בעיקר בסצינות בהן הדמויות יחסית סטאטיות. כמו שהוזכר כאן קודם, אין בעיה להשיג היפר-ריאליזם ופוטוריאליזם במצבים חסרי תנועה. אבל כשהאובייקטים והסביבה דינאמיים, אפשר לראות שזה לא זה, וכך היה גם בבייוולף.אגב, למרות שהסצינות היו מושקעות מאוד מבחינת מידול, מרקמים ותאורה, רמת האנימציה של בייוולף פשוט מחפירה. ה motion capture גרוע, הדמויות כמעט תמיד חסרות הבעה, ובמקרים שלא היה שימוש בלכידת תנועה (והיו הרבה כאלה), האנימציה היתה ברמה של in-game cinematic של משחק וידאו משנות ה 90 המאוחרות.
פורסם 2008 בנובמבר 2017 שנים לא יודע אחרי שראיתי את NFS UC זה נראה לי שרק הדרישות עולות ... הגרפיקה ? לא כל כך ..
פורסם 2008 בנובמבר 2017 שנים לא נראה לי שהוא דוגמה כזו טובה, יש משחקים שמציגים גרפיקה טובה יותר ביחס לדרישות שלהם.
פורסם 2008 בנובמבר 2217 שנים אפשר לשפר את הגראפיקה היום ע"י קצת יותר עבודה והשקעה.... אופטימיזצייה טובה תורמת המון שימו לב משחקים עם גראפיקה טובה שרצים סבבה מוכרים יותר ממשחקים עם גראפיקה מצויינת שאם הם רצים אז זה נס.... אבל תכלס ב10 שנים (אפילו קצת יותר) יש קפיצה ענקית בגראפיקה.... מ2.5 מימד עברנו לתלת מימד.... אנחנו חיים היום רק בשלבים הראשונים של התפתחות התלת מימד.... כמו שהיום ניצחק על כרטיס וודו 5 בעוד 10 שנים CRYSIS וFAR CRY 2 עם סוס העבודה שלהם RADEON HD 4870X2 יהיו בדיחה....
פורסם 2008 בנובמבר 2217 שנים הלכת רחוק, FC יצא לפני כ 4 שנים והיום כל עגלה מריץ אותו והגרפיקה לא שווה הרבה ביחס למה שיש היום, עוד 4 שניםבטח הריי טרייסינג ייכנס חזק והכול ייראה אחרת לגמרי...
פורסם 2008 בנובמבר 2217 שנים בעיניי השיפור הוא דבילי-הרי הגרפיקה השתפרה רק על חשבון כמות החשמל שאתה צורך, כלומר טכנולוגיה יחסית ישנה, ורמת המשחקים בהחלט לא משהו בהשוואה למשחקים קודמים שאז היו משקיעים יותר בתוכן ובגרפיקה פחות(כי היו פחות אופציות)
פורסם 2008 בנובמבר 2217 שנים הלכת רחוק, FC2 יצא לפני כ 4 שנים והיום כל עגלה מריץ אותו והגרפיקה לא שווה הרבה ביחס למה שיש היום, עוד 4 שנים בטח הריי טרייסינג ייכנס חזק והכול ייראה אחרת לגמרי... OMG FAR CRY 2 יצא לפני כמה שנים??? אתה בטח מתכוון לFAR CRY1 ...... אם לא ראיתה את 2 אז אתה לא מעודקן דראסטית :'( ולתגובה שמעלי- כמות הפוליגונים עולה-עולה איכות התמונה כמות הפוליגונים עולה- עולה צריכת כוח החישוב עולה צריכת כוח החישוב-עולה כמות הטרנזיסטורים עולה כמות הטרנזיסטורים-עולה צריכת החשמל.... זה מה שATI ו NVIDIA עושות עכשיו ומה שגם אינטל עושה כדי שהכרטיס שלה ישתווה לשתי החברות הללו [br]פורסם בתאריך: 22.11.2008 בשעה 14:46:11 עוד 4 שנים בטח הריי טרייסינג ייכנס חזק והכול ייראה אחרת לגמרי... ניראה לי שהRAY TRACING (או איך שלא כותבים את זה) יהיה כמו הPHYSX של NVIDIA.... בהתחלה אחדים ממפתחי המשחקים יתמחו בו והוא יהיה מיושם קליל ולא כמו שהובטח ורק לאחר כמה דורות יתחיל השימוש האמיתי בו....
פורסם 2008 בנובמבר 2217 שנים חח.. אני רושם יותר מידי FC2 אז התרגלתי... התכוונתי לראשון..RT יהיה הרבה יותר מהפיזיקס זה בטוח, ולפי מה שהבנתי כרטיס או משחק שייתמכו ב RT לא ייתמכו במשהו אחר, אני צודק ?
פורסם 2008 בנובמבר 2217 שנים נראה לי, זה טכנולוגיה אחרת לגמרי, אבל ממה שאני מבין זה רק טכנולוגיית סריקה-איך אפשר ליישם את זה במשחקי מחשב?פשוט מקבלים תמונה עם נתונים תלת מימדים במקום דו מימדים, לא?
פורסם 2008 בנובמבר 2217 שנים הכרטיס של אינטל יתמוך בDX וגם בRT.... אבל אם המשחק לא פותח עם היכולת לבצע רינדור עם RT לא תיהיה אפשרות לעשות FORCE...החישוב של RT הולך ככה- http://www.codinghorror.com/blog/archives/001073.htmlhttp://www.pcper.com/images/reviews/334/eyepic.jpg
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.