פורסם 2008 בפברואר 1717 שנים אהלן, קניתי דיסק און קי חדש, SanDisk U3 cruser micro 2GB.הDOK הזה עובד מעולה במחשבים בהם מותקן XP, אך במחשב שלי בו מותקן ויסטה כל הזמן מתבקש דרייבר, חיפוש לדרייבר לוטה לא העלה דבר..אשמח לעזרה, יש לי עליו דברים חשובים..----------------------------------------------------------------------------------------עריכה:דיברתי עם התמיכה של SanDIsk, קיבלתי אימייל עם הוראות מה לעשות, התקנתי את הNEW HOTFIX וזה עובד מעולה..Hello Eyal:Thank you for contacting SanDisk Technical Support.There are now two hotfixes available for the Vista USB device issue: http://support.microsoft.com/kb/937187 Hotfixhttp://support.microsoft.com/kb/940199 New HotfixShould you need to speak to a live representative please contact SanDisk Technical Support at 1-809-440-513Kind Regards,Mordechai S.SanDisk Technical Support PS: IF APPLICABLE, PLEASE TAKE A MOMENT TO UPDATE YOUR EBOX ACCOUNT WITH ALL PRODUCT AS WELL AS PERSONAL INFORMATION. NO PO BOX PLEASE. PLEASE INCLUDE PLACE AND DATE OF PURCHASE OF THE PRODUCT. THIS WILL REGISTER YOUR PRODOUCT TO FACILITATE THE REPLACEMENT PROCESS IN THE FUTURE.
פורסם 2008 בפברואר 1817 שנים מחבר בכיף..ד"א זה גם פתר לי בעיה שהייתה לי שבכל פעם שהדלקתי את המחשב מערכת ההפעלה ביקשה דרייבר ותמיד לחצתי"ASK ME LATER"
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.