תוכן ExploiT - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ExploiT

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    2561
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי ExploiT

  1. בתור אחד שעבד כשנה באחת מרשתות המחשבים הגדולות אני יכול להגיד לכם ככה

    השוק בארץ הוא זוועה,הכול פרוץ, אין יבואנים אמייתים רשמיים, עם חוזים תקניים, ואחריות גלובליות מול היצרנים מעבר לים, כמו כול דבר פה בישראל, כולם לומדים "מנהל עסקים" על מנת ללמוד לגלגל כסף ממקום למקום, ולעשות קומבינות,

    ישראל עמוסה בשרלטנים, תחמנים, ואנשי קומבינות למינהם, כולם פה אנשי מכירות,סוכני שטח,יבואנים,מפיצים כול אחד מינימום ביג שוט מנכ''ל.

    קחו לדוגמא את שוק המחשבים, הכול פרוץ כול ליצן פותח חנות אינטרנט ומוכר מהמחסן בחנייה שלו חלקים שהזמין דרך alibaba בכמיות, אין אחריות רצינית הכול פרוץ וחאפר ברמות, ההישראלי ההמוצע "סמוך על סמוך" פועל גם פה.

    יש לכם את היבואנים הללו, יבואני אליבבה למינהם שעושים כסף בערמות על אנשים תמימים שכאשר יבואו היום אין באמת אחריות ואין מה לעשות, ד''א ככה רשתות המעבדים לפי משקל קמות. ועובדות, קונות בזול, מוכרות עם רווח, מקימות מעבדה עלק, שיושבים בה 2 ליצנים שיודעים רק להריץ memtust ו . יבדקו אם דפוק, אם כן ינסו בכול זאת להגיד לך שנמצא תקין ולשלוח אותך הבייתה בהרגשה שאתה עילג, אם תיהיה עקשן יגידו שזה אזל במלאי, אין להם אסקה וזה ישלח ליבואן, עד יגיע חליפי, (אין יבואן, במקרה הכי טוב זה המגירה מתחת לדפלק, ויחכה עד אשר יגיע חלק כזה מלקוח השחזיר סחורה, שדרג, פגום פחות).

    עקב ריבוי החאפרים הללו, קמו ליצנים סוג ז' אחרים, גם רשתות גדולות וחניות קטנות סטייל עופר ברקן, שאומרים אצלי אתה תשלם יותר, כן אני לא מתבייש להודות פה אתה תצא ב1000 שקלים יותר, אבל תצא עם תחושה של בטחון, של אמון, שיש לך למי לפנות, ועלק מספקים לך את האחריות והבטחון שאין לך כאשר אתה קונה אצלהם, אבל מה, הם אותו דבר, יגיע לקוח, שקנה חלק x, הם ינסו לבדוק אם או תקין או לא (כמו אצל הליצנים במעבדת לפי משקל), ימצא לא תקין ימרחו אותך בשטיות, טוב האיסוף ליבואן היה אתמול אז זה יקח בערך שבוע - שבועיים גג שבהמלך הזמן הזה החלק ישלח ליבאון יבדק על ידו וישלח אישור החלפה, איך שיגיע האישור תוזמן לסניף לקבל מוצר חדש.

    כמובן שגם פה שום שירות ושום זיוני שכל, לוקח 14-21 יום עד אשר הלקוח מקבל מוצר תקין, מטרטרים אותו, והוא עובר גינהום,

    כמובן כול זה קורה כי אין באמת יבואן עם חוזה עבודה רציני ואמיתי מול היצרן בחו''ל, אז מה קורה, היבואן בודק תחת זכוכית מגדלת כול מוצר שחוזר אליו לבדיקה מכיון ואין לו הסכם החזרה גלובלי.

    וזה כולל את רוב אם לא כול היבונאים "הרשמיים" עלק בארץ, ד''א יבואן רשמי זה חראט שרק בישראל קיימת יש יצרן, ויש מפיץ, כול אחד יכול להיות מפיץ לפי רמה מסומית הכול בהתאם לערבונות הכספיים של אותו דורש.

    ד''א זה נכון כמעט לכול דבר פה בארץ.

    עוד דבר, לא פרסתי פה שמות של מקומות, עקב החשש לתביעה ולשון הרע, אבל בתור אחד שעבד ברשת לפי משקל, ורשת עלק שרות במקום הראשון, ואצל יבואן גדול פה בארץ..

    הכולל מבוסס על דברים שנראו בעייני.

  2. אני בטסט האחרון שבו עברתי.. לקחתי סיבוב על 65 קמ''ש שמותר עד 50 לנסוע... הטסטר "אתה לא יודע שלא לוקחים סיבוב בכזאת מהירות?"

    אני "לא משיב, לוחץ על הברקס וביציאה מהסיבוב מוריד לראשון ופול גז ממש רייסר" בטוח שגמרתי את הטסט ברגע הזה וממשיך לנהוג בעצבים.

    5 שעות לאחר מכאן.. עברתי 8)

  3. עזבו, הילד חיי בסרט,

    נראה אותך מבשל לעצמך, מנקה את הבית (כן צריך לנקות אותו אם לא ממש לא נעים לגור בבית גיפה שמושך מזיקים ומחלות), מכבס, משלם חשבונות (אינרנט, טלפון, פלאפון, חשמל, מים, גז, ארנונה, שכ''ד, וועד בית, תיקונים, הוצאות לא מתוככנות, כבלים).

    חחח הרג אותי לסופר עם קורקינט.

  4. איזה מנייאקים, למה הם לא מודיעים בתפוצה "קצת" יותר נרחבת? נראה שרק מי שעובד שם ומי שמבלה באופיס-דיפו ובאג (כאילו זה מן סוג של מועדון) מודע למבצעים הללו. ממש חבל. :(

    אוקי, אז דיפו נמשך עד מחר בערב. מקווה שנספיק משהו.

    מה לגבי באג? מישהו מעובדי החנות שגולש פה יכול לאשר על קיומו של המבצע? משך הזמן ואם הוא כולל את כל המוצרים של לוג'יטק שבאג מוכרת?

    בתור עובד בבאג אכן יש עד ה30 לחודש 30 אחוז הנחה על כול מוצרי לוגיטק וזה גם פורסם באחד העיתונים ממה שראיתי.

  5. שקראתי את המשפט הזה חטפתי צמרצורת עמוקה בכול הגוף

    "חייה את החיים כאילו אתה עומד למות מחר, ולמד כל דבר כאילו תחייה לנצח."

    מישהי אצלי מהשכבה נהרגה שנה שעברה, יהיה זכרה ברוך, ובספר מחזור, היה חלק שכול אחד אמר את המוטו לחיים שלו, היא אמרה את זה.

  6. לא יודע, בכול מקרה לא כזה גרוע פה בארץ, נכון יש דברים גרועים, אבל כול בחירה שלנו, בין אם זה מה ללמוד, או איפה לגור, יש לה יתרונות וחסרונות

    פה בארץ יש חסרונות כמו בכול מקום, בעולם

    אבל עדיין זוהי הארץ שלנו, ולמרות כול הצרות שיש בה, עדיין היא עדיפה על הרבה מקומות, לא סתם אנשים מזייפים תעודות מרבנים ברוסיה להוכיח שהם יהודים לעלות לארץ, כי שם המצב יותר גרוע.

×
  • צור חדש...