עקב זה שמדובר בקנייה חדשה ולא סתם בתוקף אחריות, הייתי פונה לחנות מאיפה שקנית קודם כל.. אם זה ksp או tms או whatever, הם צריכים לספק מוצר תקין. אם זה לא מסתדר- לHP יש מרכזי שירות/מעבדות בארץ. רכשתי מחשב נייד מחול (ebay) לפני אולי 3 שנים, הגיע עם מצלמה לא תקינה, לקחתי אותו למרכז שירות הקרוב לבית- השארתי אותו שם עם פרטים ופתק, החליפו מצלמה וקראו לי לקחת, כמובן חינם במסגרת אחריות. (לפני שעשיתי את זה ניסיתי לפנות ל-HP העולמית ונתתי לאיזה טכנאי הודי מסכן לבזבז לי את הזמן קצת עם צעדי איבחון שברור שלא יפתרו שומדבר, סתם בשביל להצטנע במקרה ומדובר בדריברים או משהו שפספסתי בבדיקה שלי) https://support.hp.com/il-he/help/service-center הלכתי בזמנו ל- "די סי אס מחשבים" כי הוא הקרוב לי, גר בראשון לציון.